Ogłoszenie z dnia 2020-08-10
Ogłoszenie nr 570407-N-2020 z dnia 2020-08-10 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Warszawie: Wykonanie usług geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie województwa mazowieckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
36784953800160, ul.
Plac Bankowy
2
,
00-095
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
-, , e-mail
zamowienia.publiczne.warszawa@kowr.gov.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej - pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Warszawie, Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa, piętro IIIc, kancelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie województwa mazowieckiego
Numer referencyjny:
WAR.WOP.260.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie usług geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie województwa mazowieckiego: 1. Podział nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie 0003 Brzóza, gmina Głowaczów, powiat kozienicki, województwo mazowieckie. Podział nieruchomości o nr ew. 1001/36 o pow. 1,9060 ha na trzy działki: 1) o pow. 1,6000 ha (+/- 0,1000 ha), 2) o pow. 0,2000 ha (+/- 0,0500 ha), 3) o pow. 0,1060 ha (+/- 0,0500 ha). Nowo powstałe działki muszą posiadać zapewniony dostęp do drogi publicznej. 2. Podział zabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 0016 Nętne, gmina Stromiec, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie. Podział działki nr ew. 49 o pow. 1,0300 ha na 2 (dwie) działki: 1) o pow. 0,0500 ha (+/- 0,0100 ha) na której znajduje się budynek gospodarczy i część podwórka, 2) pozostałą część działki. Nowo powstałe działki muszą posiadać zapewniony dostęp do drogi publicznej. 3. Podział niezabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 0026 PGR Gładczyn, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie. Podział nieruchomości nr ew.: 19/14 o pow. 117,1600 ha na 2 (dwie) działki: 1) o pow. ok. 12,70 ha, (+/- 1,0000 ha), 2) pozostałą część działki. Nowo powstałe działki muszą posiadać zapewniony dostęp do drogi publicznej. 4. Podział zabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 60 Żukowo Wawrzonki, gmina Raciąż. powiat płoński, województwo mazowieckie. Podział nieruchomości nr ew. 12/43 o pow. 22,0200 ha na 3 (trzy) działki: 1) o pow. 2,0000 ha (+/- 0,3000ha), 2) o pow. 2,2500 ha (+/- 0,4000ha), 3) pozostałą cześć działki. Nowo powstałe działki muszą posiadać zapewniony dostęp do drogi publiczne. 5. Sporządzenie opinii technicznej dotyczącej badania stanu prawnego niezabudowanych nieruchomości o nr ew.: 1752, o powierzchni 0,0100 ha, 1753, o powierzchni 0,0100 ha i 1754, o powierzchni 0,0300 ha, położonych w obrębie 0030 - Żeliszew Duży, gm. Kotuń, pow. siedlecki, woj. mazowieckie. Sporządzenie opinii technicznej dotyczącej badania stanu prawnego niezabudowanych nieruchomości o nr ew.: 1752, o powierzchni 0,0100 ha, 1753, o powierzchni 0,0100 ha i 1754, o powierzchni 0,0300 ha. 6. Podział niezabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 0007 Korczew, gmina Korczew, powiat siedlecki, województwo mazowieckie. Podział działki nr ew. 753 o pow. 2,2689 ha na 4 (cztery) działki po +/- 0,5600 ha każda. Nowo powstałe działki muszą posiadać zapewniony dostęp do drogi publicznej.
II.5) Główny kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71354300-7 |
71330000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39366,67
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym będzie realizowane zamówienie wskazano w opisie poszczególnych cześć zamówienia - Załącznik I do Ogłoszenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Potencjał kadrowy: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, o którym to zakresie mowa
w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne. i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zmianami).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1.2 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby w nim wymienione posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie - rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, o którym to zakresie mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zmianami).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta winna zawierać również: 1) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii; 3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 6 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
1) dla części nr 1 w wysokości 200,00 PLN,
2) dla części nr 2 w wysokości 200,00 PLN,
3) dla części nr 3 w wysokości 200,00 PLN,
4) dla części nr 4 w wysokości 200,00 PLN,
5) dla części nr 5 w wysokości 200,00 PLN,
6) dla części nr 6 w wysokości 200,00 PLN.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie możliwości ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Podział nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie 0003 Brzóza, gmina Głowaczów, powiat kozienicki, województwo mazowieckie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71330000-0, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6166,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: o część 1 - nie mniej niż 180 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa § 13 SIWZ.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Podział zabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 0016 Nętne, gmina Stromiec, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71330000-0, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: o część 2 - nie mniej niż 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa § 13 SIWZ.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Podział niezabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 0026 PGR Gładczyn, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71330000-0, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: o część 3 - nie mniej niż 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa § 13 SIWZ.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Podział zabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 60 Żukowo Wawrzonki, gmina Raciąż. powiat płoński, województwo mazowieckie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71330000-0, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: o część 4 - nie mniej niż 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa § 13 SIWZ.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Sporządzenie opinii technicznej dotyczącej badania stanu prawnego niezabudowanych nieruchomości położonych w obrębie 0030 - Żeliszew Duży, gm. Kotuń, pow. siedlecki, woj. mazowieckie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71330000-0, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: o część 5 - nie mniej niż 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa § 13 SIWZ.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Podział niezabudowanej nieruchomości położonej w obrębie 0007 Korczew, gmina Korczew, powiat siedlecki, województwo mazowieckie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 71330000-0, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8050,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: o część 6 - nie mniej niż 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa § 13 SIWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Zagórz, Gm. Zagórz-M
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 11 obrębów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3291D na odcinku wsi Szalejów Górny i Szalejów Dolny
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 11 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Ostrowsko gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Poprawa brd w ciągu DK94 w m. Skarbimierz i Żłobizna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.