eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejonowy Zarząd Infrastruktury › Wykonanie robót budowlanych na terenie kompleksu przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie w ramach pięciu zadań inwestycyjnych



Ogłoszenie z dnia 2020-09-16

Ogłoszenie nr 570178243-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Wykonanie robót budowlanych na terenie kompleksu przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie w ramach pięciu zadań inwestycyjnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 35013684328100, ul. ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 261 13 10 40, e-mail rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl, faks 261 13 13 06.
Adres strony internetowej (url): www.rzikrakow.wp.mil.pl; www.platformazakupowa.pl/pn/rzikrakow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

I.4) KOMUNIKACJA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.platformazakupowa.pl/pn/rzikrakow




Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferty w formie: a) papierowej:- pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, - osobiście



Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 84, 30-901 Kraków


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:

Wykonanie robót budowlanych na terenie kompleksu przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie w ramach pięciu zadań inwestycyjnych

Numer referencyjny:

31/2020/ZP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych na terenie kompleksu przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie w ramach pięciu zadań inwestycyjnych: Zadanie I pn.: "Przebudowa kanalizacji wraz z przebudową drogi wewnętrznej w kompleksie przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie" Zadanie II pn.: "Instalacja ruchomych barier zaporowych dla COLąd-DKL przy bramie nr 1" Zadanie III pn.: "Instalacja ruchomych barier zaporowych dla COLąd-DKL przy bramie nr 2" Zadanie IV pn.: "Instalacja ruchomych barier zaporowych dla COLąd-DKL przy bramie nr 3" Zadanie V pn.: "Instalacja furt obrotowych - bramek obrotowych wysokich dla COLąd-DKL". Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: ? założenia wyjściowe do kosztorysowania, ? instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego ? dokumentacja projektowa w poszczególnych branżach, ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, ? przedmiary w poszczególnych branżach. Projekt wykonawczy dla zadania instalacji furt obrotowych wysokich cz. III - projekt instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych, oraz projekt wykonawczy dla zadania instalacji ruchomych barier zaporowych cz. III - projekt instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych opatrzone są klauzulą "ZASTRZEŻONE". Dokumentacja ta będzie udostępniona do wglądu zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny spotkania (osoby do kontaktu: Katarzyna Jaworska tel. 261 130 882; e-mail: ka.jaworska@ron.mil.pl, Edyta Mazur tel. 261 130 885; e-mail: ed.mazur@ron.mil.pl) lub na ich wniosek przekazywane poprzez właściwe kancelarie w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (tj. Dz. U. 2011.271.1603). Osoby zgłaszające się powinny wystąpić z pismem o udostępnienie dokumentów niejawnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do założeń wyjściowych do kosztorysowania) oraz złożyć Zobowiązanie wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do założeń wyjściowych do kosztorysowania) i instrukcję bezpieczeństwa do zobowiązania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zobowiązania). Pismo o udostępnienie dokumentacji niejawnej należy przesłać na fax.:261-131-301 lub email.: ka.jaworska@ron.mil.pl lub ed.mazur@ron.mil.pl) Osoby zgłaszające się powinny posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "Zastrzeżone" lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019.742 z późn.zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Notatki dotyczące materiału podlegającego ochronie mogą być zamieszczane w zarejestrowanych przez odpowiednią komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oraz opatrzonych odpowiednią klauzulą notatnikach. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wszystkie roboty wyszczególnione w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, chyba, że czynności te będą wykonywać samodzielnie bez zatrudniania innych osób. Pozostałe informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy, zawiera załącznik nr 8 do siwz - projekt umowy. Ponadto, Zamawiający informuje, że: a) Wojewoda Małopolski jest w trakcie rozpatrywania wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę wspólnej dla zadań dotyczących instalacji ruchomych barier zaporowych (przy bramie 1 - 3) oraz instalacji furt obrotowych wysokich dokonał w zatwierdzonym projekcie budowlanym zmian (nieistotnych z punktu widzenia przyszłego Wykonawcy) w stosunku do projektu budowlanego udostępnionego przez Zamawiającego w ogłoszonym postępowaniu przetargowym, tj.: ? zmianie uległa nazwa zamierzenia: Było: "Budowa obiektów kubaturowych (trzech budynków dla potrzeb ochrony obiektu - "stróżówko-portierni") wraz z budową, rozbudową i przebudową instalacji zewnętrznych: elektrycznych, teletechnicznych, kanalizacji opadowej, urządzeniami budowlanymi (furt obrotowych - bramek obrotowych wysokich wraz z instalacją zasilania i sterowania, ruchomych barier zaporowych wraz z instalacją zasilania, sterowania i odwodnienia, szlabanów i kolczatek), niezbędną infrastrukturą drogową (miejsca postojowe, utwardzenia pieszo-jezdne), ogrodzeniem oraz elementami małej architektury na dz. nr 234, 235 obr. 0008, jed. ewid. Śródmieście Kraków przy ul. Rakowickiej" Jest: "Budowa obiektów kubaturowych (trzech budynków dla potrzeb ochrony obiektu - "stróżówko-portierni") wraz z budową, rozbudową i przebudową instalacji zewnętrznych: elektrycznych, teletechnicznych, urządzeniami budowlanymi, przekładką kanalizacji deszczowej, niezbędną infrastrukturą drogową (utwardzenia pieszo-jezdne), ogrodzeniem oraz elementami małej architektury na dz. nr 234, 235 obr. 0008, jed. ewid. Śródmieście Kraków przy ul. Rakowickiej" ? zmianie uległ zapis dotyczący projektowanych urządzeń budowlanych: Było: "projektowane ruchome bariery zaporowe o konstrukcji wysuwanych słupków (słupki antyterrorystyczne) spod powierzchni jezdni, spełniające parametry zatrzymania pojazdu o masie 30 ton, jadącego z prędkością do 50 km/h, urządzenia zlokalizowane za każdą z 3 bram wjazdowych na teren kompleksu od ul. Rakowickiej 29 wraz z instalacją zasilania, sterowania i odwodnienia" Jest: "projektowane ruchome bariery zaporowe o konstrukcji wysuwanych słupków (słupki antyterrorystyczne) spod powierzchni jezdni, spełniające parametry zatrzymania pojazdu o masie 30 ton, jadącego z prędkością do 50 km/h, urządzenia zlokalizowane za każdą z 3 bram wjazdowych na teren kompleksu od ul. Rakowickiej 29 wraz z przewodami zasilania, sterowania i odwodnienia". b) Odnośnie wycinki drzew: ? w zakresie zadania instalacji ruchomych barier zaporowych oraz instalacji furt obrotowych wysokich: * drzewa oznaczone na projekcie zagospodarowania terenu symbolami 1W oraz 3W (lipy szerokolistne) zostały usunięte wraz z frezowaniem. Do wykonania pozostaje karczowanie pni ww. drzew, * pozostaje do wycinki i karczowania drzewo oznaczone na projekcie zagospodarowania terenu symbolem 2W tj. klon jawor (przy bramie środkowej). Inwestor posiada na wycinkę przedmiotowego drzewa stosowne zezwolenia tj.: ? Decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak OP-I.6401.78.2020.GZ wydaną dnia 11.03.2020 r., ? Pozwolenie Nr 305/20 Miejskiego Konserwatora Zabytków na podejmowanie innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytku wpisanego do rejestru wydane dnia 09.04.2020 r., ? Zezwolenie nr 306/20 Miejskiego Konserwatora Zabytków na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków wydane dnia 09.04.2020 r., ? w zakresie zadania przebudowy dróg wewnętrznych i kanalizacji * drzewo oznaczone na projekcie zagospodarowania terenu numerem 1 tj. lipa szerokolistna zostało usunięte wraz z frezowaniem, natomiast pozostaje do wykonania karczowanie pnia ww. drzewa, ? ww. informacje należy uwzględnić przy sporządzaniu kosztorysów ofertowych przy równoczesnym zachowaniu zbieżności pozycji kosztorysowych z pozycjami przedmiarowymi, ? prace polegające na usunięciu drzewa, jak również kierownictwo nad tymi pracami mogą zostać wykonane jedynie przez osoby spełniające wymagania zawarte w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 z późn. zm.). c) Należy zwrócić uwagę na roboty wspólne dla zadań: instalacji furt obrotowych wysokich oraz instalacji ruchomych barier zaporowych przy bramie nr 2 i bramie nr 3, ujęte w przedmiarach dla przedmiotowych zadań, tj.: ? w przedmiarze dla instalacji furt (architektura, konstrukcja, zagospodarowanie terenu) - pozycja nr 154 d.4.5. (dot. ogrodzenia nr 3-7), ? w przedmiarze dla instalacji barier zaporowych przy bramie nr 2 (zagospodarowanie terenu) - pozycja nr 1 d.1.1. (dot. ogrodzenia nr 4), ? w przedmiarze dla instalacji barier zaporowych przy bramie nr 3 (zagospodarowanie terenu) - pozycja nr 5 d.1.2. (dot. ogrodzenia nr 5-7), ? ww. informacje należy uwzględnić przy sporządzaniu kosztorysów ofertowych przy równoczesnym zachowaniu zbieżności pozycji kosztorysowych z pozycjami przedmiarowymi. d) Na terenie kompleksu przy ul. Rakowickiej 29 równolegle do robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą/są prowadzone roboty budowlane w ramach nw. zadań inwestycyjnych: ? roboty budowlane planowane do realizacji w najbliższym czasie (obecnie na etapie wyboru wykonawcy): * "Przebudowa budynku nr 52", * "Budowa zabezpieczeń technicznych systemu ochrony kompleksu", ? roboty budowlane realizowane obecnie: * "Rozbudowa systemów ochrony technicznej w budynku nr 50 i przebudowa elementów zewnętrznych budynku oraz wykonanie przejścia do budynku nr 18", * "Rozbudowa Lokalnego Centrum Nadzoru (LCN) dla COLąd-DKL". Może zachodzić potrzeba dokonania wzajemnych uzgodnień z wykonawcami robót ww. zadań inwestycyjnych w trakcie realizacji robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia. e) Nie jest możliwa równoczesna realizacja robót budowlanych w obrębie wszystkich bram wjazdowych. Z uwagi na wysoką kategorię kompleksu (kategoria I) oraz dyslokację na terenie kompleksu strategicznych jednostek m. in. czasowego Dowództwa Operacyjnego Unii Europejskiej (EU OHQ BG V4) oraz Centrum Operacji Lądowych - Dowództwa Komponentu Lądowego (COLąd-DKL) zasadnym jest realizowanie robót oddzielnie dla każdej z bram, w pierwszej kolejności rozpoczynając realizację robót w zakresie instalacji furt obrotowych oraz barier zaporowych od bramy nr 3 (brama od strony Uniwersytetu Ekonomicznego) tj. równolegle z realizacją zadania dot. przebudowy kanalizacji i dróg wewnętrznych.

Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

nie


II.6) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45310000-3, 45232130-2, 45400000-1, 45111291-4, 45231000-5, 45100000-8, 45111200-0, 45400000-1

II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:

nie


II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w miesiącach: 12


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:

1. Instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego zwana dalej "instrukcją" została opracowana na podstawie art. 71 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019.742) i jest załącznikiem do umowy stanowiącym jej integralną całość. 2. Instrukcja określa szczegółowe wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych, które zostaną przekazane Wykonawcy przedmiotowego zadania oraz przez niego uzyskane lub wytworzone w związku z realizacją tego przedsięwzięcia. 3. W n/n dokumencie używa się następujących określeń: a) ustawa - ustawa z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019.742), b) Zamawiający (Zawierający umowę) - Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, c) Wykonawca - ................................................................. d) Strona umowy - Wykonawca lub Zamawiający. e) Użytkownik - Centrum Operacji Lądowych -Dowództwo Komponentu Lądowego (COLąd-DKL). 4. Warunkiem realizacji umowy - na podstawie art. 55 ustawy - jest posiadanie przez Wykonawcę minimum "świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia o klauzuli "POUFNE", potwierdzającego pełną zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych ,przed podpisaniem umowy należy przedstawić Zamawiającemu świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wymaganego stopnia i klauzuli z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem. W razie utraty (cofnięcia przez ABW lub SKW albo rezygnacji Przedsiębiorcy) posiadanego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie o tym fakcie Zamawiającego oraz niezwłocznie zwrócić otrzymane materiały oraz wszystkie pozostałe wytworzone przez niego dokumenty niejawne dotyczące tego zadania. 5. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami, które będą wykonywać czynności w czasie trwania umowy między stronami, posiadającymi aktualne dokumenty bezpieczeństwa wynikające z art. 21, ust.1 ustawy wg załącznika nr 1 do instrukcji. 6. Przedmiotem podlegającym ochronie przez Wykonawcę są wszelkie informacje i materiały niejawne otrzymane, wytwarzane i przetwarzane przez Wykonawcę związane z wykonaniem umowy w szczególności: a) dokumenty niejawne udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego tj. dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla zadania instalacji furt obrotowych wysokich, projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla zadania instalacji ruchomych barier zaporowych) o klauzuli Zastrzeżone, dokumentacja LCN o klauzuli Poufne, b) miejsc wykonywania prac, ich wyposażenia, systemu ochrony tych miejsc c) i innych obiektów Zamawiającego, d) przeznaczenia elementów i urządzeń, w tym urządzeń technicznych w obiektach Zamawiającego, e) użytkownika obiektu lub jego części, f) użytkowników pomieszczeń lub ich części, g) materiałów zniszczonych lub przeznaczonych do zniszczenia, h) wszelkich innych informacji uzyskanych w związku z realizacją umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu "Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy" - zał. nr 1 do instrukcji, podając: a) nazwę wykonawcy, imię i nazwisko pracownika, nr Pesel, b) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "poufne" , c) zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz sposobu rozliczania kosztów przeprowadzenia szkolenia przez ABW lub SKW (tj. Dz.U.2015.205 z późn.zm), d) zakres kompetencyjny wykonywanych prac objętych warunkami umowy. Wykonawca w trakcie trwania umowy - bez porozumienia z Zamawiającym - nie może powierzyć ani cedować swoich uprawnień nadanych mocą umowy między stronami, żadnej jej części innym osobom lub firmom niż wymienionym w załączniku nr 1, o którym mowa w niniejszym pkt. 8. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie ma prawa zapoznawać się z materiałami stanowiącymi jego własność. 9. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian personalnych do załącznika nr 1, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego co najmniej 10 dni przed wprowadzeniem tych zmian. Wszystkie zgłoszone osoby powinny posiadać stosowne dokumenty bezpieczeństwa. 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia lub próby naruszenia ustawy lub niniejszych postanowień przez pracowników Wykonawcy podczas realizacji umowy, Zamawiający zwróci się z wnioskiem do Wykonawcy o wykluczenie jego pracownika z dalszego wykonywania czynności związanych z realizacją umowy, a w przypadku uzasadnionym zaistniałą sytuacją strona Zamawiająca podejmie stosowne środki prawne wobec tej osoby. 11. Jeżeli Wykonawca poweźmie wiadomość, że wobec osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy: a) postawiono zarzuty popełnienia przestępstwa o charakterze terrorystycznym, naruszyli zobowiązania dotyczące bezpieczeństwa informacji, wprowadzili w błąd co do okoliczności będących podstawą uznania przez Zamawiającego spełnienia warunków podjęcia pracy u Zamawiającego, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub takiego przestępstwa, za które może zostać orzeczony zakaz zajmowania określonego stanowiska, wykonywania określonego zawodu lub prowadzenia określonej działalności gospodarczej, a orzeczenie takiego zakazu mogłoby mieć wpływ na zaufanie Zamawiającego do Wykonawcy lub wpływ na przebieg wykonywania przedmiotu umowy, a w szczególności utratę dokumentu lub dokumentów jak w pkt. 4 lub 7, b) wszczęto postępowanie dyscyplinarne lub przedsięwzięto inne, podobne procedury, - niezwłocznie zawiadomi ustnie i na piśmie o tym fakcie Zamawiającego, a na żądanie Zamawiającego zastąpi tę osobę inną osobą ujętą w załączniku nr 1 lub postąpi jak w pkt. 9. 12. Przedmiot umowy i wszelkie informacje oraz materiały uzyskane w czasie i po jej realizacji nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów promocyjnych i czynności z tym związanych, w szczególności prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp. 13. Zabrania się wykonywania kopii materiałów niejawnych na sprzęcie nie posiadającym ważnej dokumentacji bezpieczeństwa zaakceptowanej /zatwierdzonej przez SKW lub ABW. 14. W przypadku zatrudnienia podwykonawców przez Wykonawcę, a prace realizowane przez podwykonawcę będą wiązały się z dostępem do informacji niejawnych, Przedsiębiorcy będący podwykonawcami umów winni spełniać wymagania zawarte w art. 54 ust. 1-5 ustawy. Wykonawca opracuje (stosownie do zakresu informacji niejawnych) "Instrukcję bezpieczeństwa przemysłowego" Opracowany dokument przed przekazaniem podwykonawcy powinien uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Podwykonawca musi spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszej `Instrukcji" stosownie do klauzuli udostępnionych informacji niejawnych. 15. W przypadku realizacji zadania przez konsorcjum firm, , lider konsorcjum musi wskazać w umowie konsorcjum, Wykonawcę odpowiedzialnego za ochronę informacji niejawnych, spełniającego wymogi przepisów o ochronie informacji niejawnych o klauzuli "Poufne". 16. Wstęp obcokrajowców na tereny wojskowe reguluje decyzja Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie Obrony Narodowej (tj. Dz. Urzędowy MON.2017.18). 17. Wszystkie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego materiały winny być po zakończonych pracach określonych umową zwrócone Zamawiającemu bez zbędnej zwłoki. 18. Wykaz materiałów niejawnych i ich klauzul tajności przekazywanych między stronami umowy i ich klauzule tajności: Materiały przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy: a) dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla zadania instalacji furt obrotowych wysokich, projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla zadania instalacji ruchomych barier zaporowych..........................................ZASTRZEŻONE b) dokumentacja dotycząca LCN COLąd-DKL ...................................POUFNE 19. Materiały i dokumenty podlegające ochronie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia mogą być stosownie do ich klauzuli tajności (Poufne) i konieczności przekazywane lub udostępniane między stronami umowy poprzez ich właściwe kancelarie w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (tj. Dz.U.2011.271.1603) lub w miejscu wykonywania zadania określonego w umowie na czas zapoznania się z zawartymi tam informacjami, pod nadzorem osoby lub osób do tego celu upoważnionych ze strony Zamawiającego. 20. Niszczenie wykorzystanych lub uszkodzonych przedmiotów lub materiałów związanych z przedmiotem umowy jest zabronione. Przedmioty lub materiały wykorzystywane przez Zamawiającego przeznaczone do utylizacji mogą być składowane wyłącznie w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego i powinny być właściwie zabezpieczone przed ich ewentualnym rozproszeniem. 21. Pracownicy Wykonawcy mogą prowadzić prace w pomieszczeniach Użytkownika wyłącznie w obecności osób ze strony Użytkownika dysponujących tymi pomieszczeniami. 22. Za zapewnienie warunków ochrony informacji lub materiałów - ze strony Wykonawcy odpowiedzialny jest: ................ 23. Z ramienia Zamawiającego i Użytkownika za bieżącą kontrolę bezpieczeństwa przedmiotu ochrony, nadzór i doradztwo w zakresie przestrzegania niniejszej instrukcji upoważnione są następujące osoby:: a/ z ramienia Zamawiającego: p. Leszek Bieniek tel. 261 130 810 b/ z ramienia Użytkownika: ................................... 24. W przypadku wykonywania czynności w obiektach / na terenie Użytkownika wnoszenie i użytkowanie telefonów komórkowych oraz wszelkich urządzeń służących do rejestracji obrazu i dźwięku wymaga zgody Użytkownika. 25. Wejście, wyjście i przebywanie w obiektach (w pomieszczeniach) Użytkownika oraz strefach ochronnych, do których będą mieli dostęp pracownicy Wykonawcy realizujący umowę, odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych przepustek wydanych przez Użytkownika. 26. Wszyscy pracownicy ze strony Wykonawcy realizujący warunki umowy będą przeszkoleni przez przedstawiciela pionu ochrony Użytkownika w zakresie wewnętrznych zasad poruszania się osób po terenie obiektów Użytkownika. 27. Zabrania się używania jakichkolwiek bezzałogowych statków powietrznych (BSP) nad terenem jednostki wojskowej, na rzecz której realizowana jest niniejsza umowa. 28. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków określonych w niniejszej "Instrukcji" dokumentami złożonymi w ofercie przetargowej. 29. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych, nieprzestrzegania wymagań określonych w niniejszej "Instrukcji", a także otrzymania negatywnego stanowiska ze strony Służby Kontrwywiadu Wojskowego w zakresie utraty przez Wykonawcę - rękojmi ochrony informacji niejawnych, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy a powstałe z tego faktu skutki finansowe i prawne obciążą Wykonawcę. 30. Wykonawca poprzez podpisanie niniejszej "Instrukcji": potwierdza jej ustalenia do ścisłej realizacji.


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.Ważna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 2. Ważne Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia o klauzuli "POUFNE" potwierdzające pełną zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 4,5 mln zł brutto każda, których realizacja wiązała się z dostępem do informacji niejawnych w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych, polegające na zrealizowaniu robót budowlanych obejmujących swym zakresem m. in. budowę lub przebudowę dróg o długości co najmniej 500 m, wykonanie elementów zewnętrznej sieci kanalizacyjnej i elektrycznej oraz elementów systemów ochrony technicznej. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje: a) osobą pełniącą funkcję kierownika jednostki organizacyjnej (Kierownik Przedsiębiorcy) posiadającą: ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) osobą pełniącą funkcję pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych posiadającą: ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych wydane przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub byłe WSI, c) osobą pełniącą funkcję administratora systemu teleinformatycznego posiadającą: ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, ? aktualne zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla administratorów systemów wydane przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, d) osobą pełniącą funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego posiadającą: ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, ? aktualne zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego wydane przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, e) osobą do obsługi kancelaryjnej dokumentów o klauzuli "POUFNE" posiadającą: ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, f) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: ? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, ? ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, z określonym w nim terminem ważności, ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, g) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą: ? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ? ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, z określonym w nim terminem ważności, ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, h) osobą pełniąca funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą: ? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych, ? ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, z określonym w nim terminem ważności, i) osobą pełniącą funkcję kierownika robót teletechnicznych (br. niskoprądowa - systemy ochrony technicznej) posiadającą: ? ważne zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydane przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r., ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, j) co najmniej dwoma osobami pełniącymi funkcję instalatorów branży elektrycznej i energetycznej posiadającymi: ? ważne zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydane przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r., ? ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji, ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, ? aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, k) co najmniej dwoma osobami pełniącymi funkcję instalatorów branży teletechnicznej - systemów ochrony technicznej posiadającymi: ? ważne zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydane przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r., ? świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania systemów alarmowych, ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, ? aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, l) pracownikami Wykonawcy sporządzającymi dokumentację powykonawczą posiadającymi: ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE", ? aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych. Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:

tak


Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. a ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp)


III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:

nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do: a) informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE dla: ? osoby pełniącej funkcje kierownika jednostki organizacyjnej ? osoby pełniącej funkcje pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych ? osoby pełniącej funkcje administratora systemu teleinformatycznego ? osoby pełniącej funkcje inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego ? osoby do obsługi kancelaryjnej dokumentów o klauzuli "POUFNE" ? osoby pełniącej funkcję kierownika budowy ? osoby pełniącej funkcję kierownika robót elektrycznych ? osoby pełniącej funkcję kierownika robót teletechnicznych ? osób pełniących funkcję instalatorów branży elektrycznej i energetycznej ? osób pełniących funkcję instalatorów branży teletechnicznej ? pracowników sporządzających dokumentację powykonawczą 4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wskazane w pkt 1-2 w odniesieniu do tych podmiotów. 5. W przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokumenty wskazane w pkt 1-2 w odniesieniu do tego podwykonawcy.


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w: ? pkt III.5.1) ppkt 2 składa informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 (niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), ? pkt III.5.1) ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - wzór zał. nr 4 do siwz - przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt III.2.3 ppkt 1, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. Na wezwanie Zamawiającego należy złożyć: 2.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór zał. nr 5 do siwz - przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt 5.2.2 siwz. 2.2 Ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 2.3 Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia o klauzuli "POUFNE", potwierdzające pełną zdolność wykonawcy do ochrony informacji niejawnych.


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - wzór zał. nr 4 do siwz - przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt III.2.3 ppkt 1, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz - w przypadku ich zastosowania.

III.8) INNE DOKUMENTY

1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać: 1.1 Wniosek sporządzony według załącznika nr 1 do siwz. 1.2 Oświadczenia i/lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.1, 7.2 oraz 7.3 siwz. 1.3 Dokument wymieniony w pkt 7.4 siwz - jeśli dotyczy. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1 Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk "Oferta" (wzór - zał. nr 6 do siwz). 2.2 Wypełniony druk "Oferta Wykonawcy" (wzór zał. Nr 10). 2.3 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz. 2.4 Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców oraz przedmiotu umów o podwykonawstwo (wzór - zał. nr 7 do siwz) - w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. oświadczenia do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg ograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak
Informacja na temat wadium:
Na etapie składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 113 000, 00 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy złotych)


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 3
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, zgodnie z poniższą formułą: Jeden punkt otrzyma wykonawca za spełnienie warunków wiedzy i doświadczenia, tj. jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 4,5 mln zł brutto każda, których realizacja wiązała się z dostępem do informacji niejawnych w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych, polegające na zrealizowaniu robót budowlanych obejmujących swym zakresem m. in. budowę lub przebudowę dróg o długości co najmniej 500 m, wykonanie elementów zewnętrznej sieci kanalizacyjnej i elektrycznej oraz elementów systemów ochrony technicznej. Każdy dodatkowy jeden punkt zostanie przyznany za każde wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 4,5 mln zł brutto każda, których realizacja wiązała się z dostępem do informacji niejawnych w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych, polegających na zrealizowaniu robót budowlanych obejmujących swym zakresem m. in. budowę lub przebudowę dróg o długości co najmniej 500 m, wykonanie elementów zewnętrznej sieci kanalizacyjnej i elektrycznej oraz elementów systemów ochrony technicznej. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 dodatkowych punktów. Do następnego etapu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają największą ilość punktów. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska równą ilość punktów, decydujące znaczenie dla kwalifikacji będzie miała łączna wartość wykonania robót budowlanych, za które zostały przyznane punkty. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za posługiwanie się zasobami innych podmiotów. Zamawiający nie będzie przyznawał także dodatkowych punktów za posługiwanie się zasobami innych podmiotów, jeśli wykonawca samodzielnie spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia określony w ogłoszeniu o zamówieniu. W przypadku, gdy Wykonawca powoła się kilkakrotnie na tę samą robotę budowlaną, z uwagi na wykonywanie jej przez kilka podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmioty udostępniające zasoby, Zamawiający przyzna za tę robotę punkty tylko jeden raz, uwzględniając ilość robót, a nie ilość wykonujących ją podmiotów.

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

nie


IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

tak

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 100


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej

nie


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzania zmian zawiera załącznik nr 8 do siwz - projekt umowy


Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
24/09/2020 godzina: 09:30,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ofertę/Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w języku polskim

IV.7.2) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.