eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego › Przebudowa nawierzchni tłuczniowych na nawierzchnię utwardzoną, na terenie trzech składów MPS w Malborku, w ramach zadania pn. "Modernizacja składów MPS w Malborku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-08

Ogłoszenie nr 570078923-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.

Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego: Przebudowa nawierzchni tłuczniowych na nawierzchnię utwardzoną, na terenie trzech składów MPS w Malborku, w ramach zadania pn. "Modernizacja składów MPS w Malborku"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 14268162000000, ul. Nowowiejska 28 A, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 874 328, e-mail ziotp@ron.mil.pl, faks 261 874 329.
Adres strony internetowej (url): www.ziotp.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.4) KOMUNIKACJA:

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
www.ziotp.wp.mil.pl



Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy składać osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem firmy kurierskiej w formie pisemnej (w oryginale) w godz. 8:00 - 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego.



ul. Nowowiejska 28 A, 02-010 Warszawa


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:

Przebudowa nawierzchni tłuczniowych na nawierzchnię utwardzoną, na terenie trzech składów MPS w Malborku, w ramach zadania pn. "Modernizacja składów MPS w Malborku"

Numer referencyjny:

NCB/6/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (DP), wykonanie robót budowlanych oraz następcze przekazanie do użytkowania utwardzonych nawierzchni drogowych na trzech składach MPS, w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku, w ramach zadania pn. "Modernizacja składów MPS w Malborku". 2.W ramach Etapu I Przedmiotu Zamówienia należy w zakresie: 1)części 1: opracować dokumentację projektową niezbędną do zgłoszenia robót budowlanych, dotyczącą przebudowy nawierzchni utwardzonych przy składach MPS, sporządzoną na aktualnej mapie do celów projektowych, zarejestrowanej w ośrodku geodezyjnym przy RZI Gdynia; 2)części 2: a)uzyskać potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych bez zastrzeżeń przez Urząd Wojewódzki w Gdańsku; b)opracować wielobranżowy projekt wykonawczy z opiniami i uzgodnieniami, c)opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zwaną dalej "STWiOR" oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie, w przypadku zmiany technologii robót określonych w dokumentacji referencyjnej; d)opracować wszelką dokumentację niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności wymaganą przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje administracyjne, niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych. 5.W ramach Etapu II Przedmiotu Zamówienia należy: 1)przeprowadzić rozbiórki; 2)wykonać roboty budowlane; 3)wytworzyć właściwe dokumenty powykonawcze wraz z uzyskaniem zezwoleń, decyzji, aprobat lub dopuszczeń do eksploatacji wykonanych obiektów, jeżeli takie będą wymagane przepisami prawa; 4)przekazać zadanie do eksploatacji Użytkownikowi. 3. Szczegółowy zakres prac i obowiązków objętych niniejszym zamówieniem został określony m.in. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, STWiOR, przedmiarze robót a także w Ogólnych Warunkach Umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.

Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

1. Wykonawca może wykonać Przedmiot Umowy siłami własnymi lub ustanowić podwykonawcę, przy czym podwykonawca powinien mieć siedzibę lub pochodzić z kraju członkowskiego NATO. 2. Ustanowienie lub zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

nie


II.6) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233200-1, 45233220-7, 45233223-8

II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:

nie


II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w miesiącach: 8


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień

tak


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:

1. Realizacja zamówienia wymaga od Wykonawcy posiadania pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, w tym zdolności do przetwarzania takich informacji we własnych akredytowanych systemach teleinformatycznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest posiadać: 1)pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, potwierdzoną stosownym oświadczeniem; 2)akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Spełnienie przedmiotowego wymogu potwierdza właściwe świadectwo akredytacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego (oświadczenie kierownika jednostki organizacyjnej o udzieleniu akredytacji). 3.W przypadku powierzenia wykonania części Przedmiotu Zamówienia wiążącego się z dostępem do informacji niejawnych podwykonawcom, muszą oni spełniać wymagania w zakresie dostępu do takich informacji w zależności od zakresu ich udziału w realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Personel Wykonawcy powinien posiadać: poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych. 5.W przypadku Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej od lidera konsorcjum oraz podmiotu innego niż lider, jeżeli zakres jego udziału w realizacji przedmiotu zamówienia wymagać będzie przetwarzania materiałów niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, Zamawiający wymaga zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, w tym zdolności do przetwarzania takich informacji we własnych systemach teleinformatycznych. Pozostałe podmioty wspólnie ubiegające się o udział w postępowaniu powinny wykazać się posiadaniem zdolności do ochrony informacji niejawnych na poziomie i w zakresie, w jakim będą mieć do nich dostęp w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że członek konsorcjum, który będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli: 1)ZASTRZEŻONE, jeżeli zakres udziału w realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie wymagał od podmiotu - członka konsorcjum - przetwarzania informacji niejawnych we własnych systemach teleinformatycznych, musi spełnić wymagania w zakresie dostępu do takich informacji określone w Ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych. 2)jeżeli zakres udziału podmiotu wchodzącego w skład konsorcjum w realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie wymagał dostępu do informacji niejawnych, nie musi on spełniać wymagań w zakresie dostępu do takich informacji. Wykonawca (Lider) jest zobowiązany wówczas złożyć oświadczenie, z którego treści będzie wynikało iż podmiot wchodzący w skład konsorcjum nie będzie miał dostępu do informacji niejawnych. W takim przypadku za zapewnienie bezpieczeństwa informacji niejawnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przed ich nieuprawnionym ujawnieniem odpowiada lider konsorcjum. Tona liderze spoczywać będzie obowiązek limitowania dostępu do informacji niejawnych poszczególnych podmiotów oraz osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą wiedzy niezbędnej. 6.Szczegółowe zasady ochrony informacji niejawnych określa "Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego", która stanowi załącznik do Ogólnych Warunków Umowy. 7.Zgodnie z art. 131f ust. 2 ustawy, na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które uzyskał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Zgodnie z art. 131f ust. 3 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania podwykonawców o ciążącym na nich obowiązku ochrony informacji niejawnych, które uzyskali w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:

1. Zamawiający wymaga niezwłocznego informowania o ustanowieniu lub wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia. 2. Przed powierzeniem podwykonawcy części prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi postępować zgodnie z procedurą stanowiącą załącznik Nr 2 do Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego (Procedura udostępniania podwykonawcy materiałów stanowiących przedmiot ochrony w procesie realizacji zadania przedmiotu umowy), SIWZ oraz treścią Ogólnych Warunków Umowy. 3. Zamawiający w czasie wykonywania umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, może odmówić wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą zaproponowanym przez Wykonawcę w przypadku niespełnienia przez podwykonawcę wymagań określonych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powodach odmowy wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą. 5. Jeżeli zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7. Wykonawca powierzający wykonanie części prac podwykonawcom w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów dotyczących podwykonawców (zgodnie z procedurą określoną w Ogólnych Warunkach Umowy) tj.: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem zdarzenia; 2)kopii dokumentów potwierdzających akredytacje systemów teleinformatycznych do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE - właściwe świadectwo akredytacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego albo oświadczenie o udzieleniu akredytacji dla systemu przetwarzającego informacje o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz oświadczenie o posiadaniu zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE - w przypadku podwykonawców, których zakres udziału w realizacji przedmiotu zamówienia będzie wymagał przetwarzania takich informacji w systemach teleinformatycznych lub oświadczenie o posiadaniu zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, jeżeli będzie miał dostęp do takich informacji a udział w realizacji zamówienia nie będzie wymagał ich przetwarzania w niejawnych systemach teleinformatycznych. W przypadku, gdy podwykonawca, nie będzie miał dostępu do informacji niejawnych Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, z którego treści będzie wynikało, że podwykonawca nie będzie miał dostępu do informacji niejawnych. 8. Przez zdarzenie, o którym mowa powyżej, Zamawiający rozumie termin zgłoszenia podwykonawcy na etapie realizacji umowy, w oparciu o który będzie dokonywana ocena ważności złożonych dokumentów dotyczących podwykonawców. 9. Jeżeli podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokumenty, o których mowa w ust. 9 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zdarzenia. 11. Jeżeli w kraju, w którym podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie podwykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania podwykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu lub dokumentów, o których mowa w ust. 9, złożonych przez podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 13. Szczegółowy opis dotyczący procedury ustanawiania podwykonawcy zawierają Ogólne Warunki Umowy 14. Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności wobec Zamawiającego za wykonanie zamówienia


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, w tym do przetwarzania takich informacji we własnych akredytowanych systemach teleinformatycznych.
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100).
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej: a) 1 (jedną) usługę o wartości min. 20 000,00 zł brutto polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie branży drogowej; b) 1 (jedną) robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto polegającą na wykonaniu dróg lub placów; 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim personelem do realizacji Przedmiotu Zamówienia (Personel Wykonawcy), w tym minimalnym zasobem osobowym obejmującym w szczególności: a) projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej(minimum 1 osoba) posiadającego: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej; - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w specjalności inżynieryjnej drogowej; b) kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba) posiadającego: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Zamawiający wymaga posiadania przez osoby wskazane w pkt 2 powyżej, poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych. Zamawiający wymaga aby każda z osób wymienionych w ust. 2 powyżej była członkiem właściwej izby inżynierów samorządu zawodowego oraz posiadała aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika robót/projektanta przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia odpowiednich wymagań, o których mowa powyżej.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

tak



III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:

tak


Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)


III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:

nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

1)aktualnego na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia Wykonawcy w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b ustawy i kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 131 e ust.1 i art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy - wzór udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego; 2)kopii dokumentów potwierdzających akredytacje systemów teleinformatycznych do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE - właściwe świadectwo akredytacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego albo oświadczenie o udzieleniu akredytacji dla systemu przetwarzającego informacje o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; 3)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 6)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) wykaz usług/robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi/roboty budowlane zostały wykonane oraz dowody, określające czy usługi/roboty budowlane zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego; 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100) wystawionej w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

Wykaz usług/robót budowlanych - część B - wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/roboty te zostały wykonane (wzór udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego) z załączeniem dowodów określających czy te usługi/roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego usługi/roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.8) INNE DOKUMENTY

1. Jeżeli wykonawca lub inny podmiot, na zasoby którego powołuje się wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) dziale III.5.1 w pkt 3 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy; 2)w dziale III.5.1) pkt 4,5,6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca lub inny podmiot, na zasoby którego powołuje się wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę lub inny podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca lub inny podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w dziale III.5.1 ust. 3, składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 zdanie pierwsze stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w ust. 5, złożonego przez wykonawcę lub inny podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w dziale III.5.1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz, wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 8. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego. 9. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg ograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawcy zaproszeni do złożenia oferty, zobowiązani będą do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych i 00/100). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zostały zawarte w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 5
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
Zamawiający będzie przyznawał punkty za każdą dodatkową należycie wykonaną usługę/robotę budowlaną spełniającą warunki, o których mowa w Sekcji III.2.3) ust. 1 (ponad minimum wykazane w części A) Wykazu Wykonanych Usług/Robót Budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w następujący sposób: sposób: 1 punkt za wykonanie 2 usług/robót budowlanych; 2 punkty za wykonanie 3 usług/robót budowlanych; 3 punkty za wykonanie 4 usług/robót budowlanych; 4 punkty za wykonanie 5 usług/robót budowlanych i więcej. Ocenie podlegać będą tylko te usługi/roboty budowlane, dla których Wykonawca załączył dowody, o których mowa w Sekcji III.6.2)Ogłoszenia, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej ilości punktów, Zamawiający dla przeprowadzenia oceny, uwzględni dodatkowo zsumowaną wartość wskazanych usług/robót budowlanych i przyzna wyższą pozycje w rankingu Wykonawcy, który wykazał się zrealizowaniem usług/robót budowlanych o wyższej wartości. W przypadku gdy żaden z Wykonawców nie wykaże doświadczenia w części B) Wykazu, do ustalenia listy rankingowej, decydująca będzie wartość usług/robót budowlanych, wykazanych w części A) Wykazu. Zamawiający przyzna wyższą pozycję w rankingu Wykonawcy, który wykazał się zrealizowaniem usług/robót budowlanych o wyższej wartości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z potencjału podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełniania kryteriów selekcji.

IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

nie


IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

nie


IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 60
Rękojmia 40


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej

nie


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności: 1)zaistnienia po zawarciu Umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie przewidziały i nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w takim przypadku termin realizacji Przedmiotu Umowy może zostać wydłużony o czas trwania tego zdarzenia lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 2)zaistnienia po zawarciu Umowy stanu nadzwyczajnego, niebędącego siłą wyższą (np. stan wojenny, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej), uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji Umowy, wówczas termin realizacji Umowy może zostać wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 3)wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa, w tym resortowych, mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji Umowy lub zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy albo Zamawiającego, skutkujących niemożnością, znacznym utrudnieniem w realizacji Przedmiotu Umowy lub koniecznością przyspieszenia realizowanych prac objętych Umową, wówczas termin realizacji Umowy może zostać wydłużony lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 4)w przypadku działania lub zaniechania osób trzecich albo organów administracji albo organów NATO albo Użytkownika, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu Umowy i czyniących niemożliwym lub znacznie utrudnionym spełnienie świadczeń Stron Umowy, w sposób pierwotnie określony w Umowie, w takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać wydłużony lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 5)w przypadku, gdy wystąpi konieczność przerwania lub czasowego zawieszenia lub opóźnienia realizacji Przedmiotu Umowy, na skutek decyzji Zamawiającego, służb, inspekcji lub straży lub w przypadku opóźnienia w przeprowadzeniu kontroli przez instytucje zewnętrzne, wówczas termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia lub opóźnienia w przeprowadzeniu kontroli; 6)w przypadku konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego, wówczas wartość wynagrodzenia określonego w umowie ulegnie odpowiedniemu obniżeniu o wartość wyłączonego zakresu, co zostanie dokonane w trybie § 21 Umowy, przy równoczesnej aktualizacji terminów realizacji Umowy; 7)w uzasadnionych przypadkach, w szczególności wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych, Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji, zmniejszenia wynagrodzenia, modyfikacji procedur przeprowadzenia odbioru scalonych pozycji prac, procedur przeprowadzenia odbioru końcowego, w tym ich realizacji z uwzględnieniem robót zamiennych; 8)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, powodujących zmianę stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w sposób odpowiedni - tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony; 9)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, powodujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę . Warunkiem waloryzacji wynagrodzenia jest udokumentowanie przez Wykonawcę wzrostu kosztu realizacji zamówienia, w szczególności przez przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej wraz z uzasadnieniem konieczności dokonania zmiany wynagrodzenia i wykazaniem wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia; 10)w przypadku konieczności zlecenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, pomimo zadeklarowania przez Wykonawcę samodzielnej realizacji zamówienia; 11)w przypadku wydłużającej się procedury KOPI, w szczególności wydłużenia czasu opiniowania i uzgadniania dokumentacji, ponad termin określony w § 5 ust. 3 Umowy, wówczas termin realizacji Umowy zostanie odpowiednio wydłużony; 12)konieczności skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie robót, w takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie odpowiednio wydłużony lub zmianie ulegnie kolejność wykonania poszczególnych części zadania wskazanych w HRF.


Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
26/05/2020 godzina: 10:00,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Postępowanie przetargowe jest prowadzone w języku polskim i w związku z tym wszelka korespondencja i dokumentacja, dotycząca niniejszego postępowania będzie prowadzona w języku polskim i język polski będzie językiem umowy.

IV.7.2) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:
1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, który należy złożyć w terminie określonym w Sekcji IV.7.1) jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego, wskazanej w Sekcji I.1). 2. Wykonawca powinien umieścić wniosek w trwałym (mocnym) opakowaniu (np. kopercie), aby zapobiec nieuprawnionemu zapoznaniu się z jego treścią. Opakowanie należy zaadresować według następującego wzoru: Skarb Państwa - Minister Obrony Narodowej Reprezentowany przez: gen. dyw. rez. Zbigniewa Tłoka-Kosowskiego - Dyrektora Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, ul. Nowowiejska 28A, 02-010 Warszawa Numer postępowania: NCB/6/2020 "Przebudowa nawierzchni tłuczniowych na nawierzchnię utwardzoną, na terenie trzech składów MPS w Malborku, w ramach zadania pn. "Modernizacja składów MPS w Malborku" z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 26.05.2020 r. godz. 10:15. 3. Na opakowaniu, poza oznaczeniem jak wyżej należy podać w lewym górnym rogu nazwę i adres Wykonawcy. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie określonym w Sekcji IV.7.1) ogłoszenia, Zamawiający niezwłocznie zwraca wniosek. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić w języku polskim, na maszynie do pisania albo komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. 6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 7. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 7 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 12. Zamawiający dopuszcza następujące formy porozumiewania się z Wykonawcami: - pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm), - za pośrednictwem faksu, pod numerem: +48 261 874 329. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 14. W przypadku, gdy we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znajdują się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie ujawnia się tych informacji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 15. Z uwagi na poufny i szczególnie wrażliwy charakter informacji zawartych w treści SIWZ, Zamawiający odstępuje od udostępnienia SIWZ na stronie internetowej. Mając na względzie art. 131ia ustawy Pzp Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. 16. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytucja Gospodarki Budżetowej Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowowiejskiej 28 A; 2)kontakt z inspektorem danych osobowych poprzez adres e-mail: ziotp.rodo@ron.mil.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa nawierzchni tłuczniowych na nawierzchnię utwardzoną, na terenie trzech składów MPS w Malborku, w ramach zadania pn. "Modernizacja składów MPS w Malborku", prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa; 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843); 5)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego; 6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.