eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Wykonanie modernizacji oświetlenia boiska wielofunkcyjnego hali sportowej przy ul. Kochanowskiego 2 w Oleśnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31



Ogłoszenie nr 569064-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.

Miasto Oleśnica: Wykonanie modernizacji oświetlenia boiska wielofunkcyjnego hali sportowej przy ul. Kochanowskiego 2 w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 93193473300000, ul. Rynek-Ratusz  , 56-400  Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 982 100, e-mail b.strzala@um.olesnica.pl, faks 717 982 117.
Adres strony internetowej (URL): www.olesnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Kancelaria Ogólna - pok. 11, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji oświetlenia boiska wielofunkcyjnego hali sportowej przy ul. Kochanowskiego 2 w Oleśnicy
Numer referencyjny: ZP/PN/15/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis wykonania modernizacji oświetlenia boiska wielofunkcyjnego hali sportowej. 1. Wstęp Celem modernizacji oświetlenia boiska wielofunkcyjnego hali sportowej jest wymiana istniejących opraw metahologenowych oświetlenia podstawowego oraz świetlówkowych oświetlenia ewakuacyjnego na lampy LED, z zachowaniem odpowiednich wartości natężenia światła zgodnie z normami PN-EN 12193 oświetlenie w sporcie oraz PN-EN 1838 oświetlenie awaryjne. Zakres prac obejmuje wymianę opraw oświetleniowych nad płytą boiska wielofunkcyjnego, wykonie instalacji sterowania zamontowanym oświetleniem, programowanie i rozruch instalacji, wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia oraz pomiarów instalacji zasilających nowe lampy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz szkolenia obsługi. Wymagane wartości natężenia oświetlenia stawiane modernizowanym oprawom oświetleniowym przedstawiono poniżej Wymagane minimalnych wartości natężenia oświetlenia: a) dla zajęć sportowych klasy III (trening, rekreacja, sporty szkolne) poziom natężenia oświetlenia Eav, = 200 lx, Eav/Emin = 0,5 oraz wskaźnik oddania barw Ra = 20; b) dla zajęć sportowych klasy II (zawody sportowe lokalne) poziom natężenia oświetlenia Eav, = 500 lx, Eav/Emin = 0,7 oraz wskaźnik oddania barw Ra = 60; c) dla zajęć sportowych klasy I (zawody sportowe regionalne) poziom natężenia oświetlenia poziom natężenia oświetlenia Eav, = 750 lx, Eav/Emin = 0,7 oraz wskaźnik oddania barw Ra = 60. Oświetlenie awaryjne powinno spełniać następujące wymagania: - min wartość natężenia światła Emin=1 lx; - stosunek max do min natężenia oświetlenia w strefie boiska Emax/Emin<40; - minimalna wartość wskaźnika oddania barw Ra>40; - minimalny czas podtrzymania oświetlenia ewakuacyjnego t >= 2h. 1.1 Istniejąca instalacja oświetleniowa Obecnie zainstalowane oświetlenie płyty boiska składa się z 32 lamp metahalogenowych oświetlenia podstawowego 230V SMS 4040 SYM 2×400W HQI-T/HPST produkcji Thorn oraz 8 lamp dwufunkcyjnych oświetlenia dyżurnego i awaryjnego, 230V SPORTING 3×58W T8 produkcji Thorn, wyposażonych w inwertery Awex o czasie podtrzymania 2 godziny. Oprawy oświetlenia podstawowego oraz dyżurnego zasilane są obwodami jednofazowymi z rozdzielnicy obiektowej R11, zlokalizowanej w wentylatorni na piętrze przyległej do hali boiska, poprzez styczniki grupujące poszczególne oprawy w 13 oddzielnych obwodów załączanych w 3 sekwencjach z tablicy oświetlenia sali TSO, zlokalizowanej na poziomie parteru przy wejściu na płytę boiska, z której również załączane jest oświetlenie trybun niewchodzące w zakres planowanej inwestycji. 2. Projektowane rozwiązania techniczne Wykonawca dokona demontażu istniejących opraw oraz zamontuje nowe w ilości umożliwiającej uzyskanie wymaganego natężenia oświetlenia wg pkt. 1 oraz zgodnie z wytycznymi opisanymi w pkt 2.1. dla oświetlenia awaryjnego i w pkt 2.2 dla oświetlenia podstawowego. Nowe oprawy będą montowane w dwóch rzędach na wysokości stropodachu tak jak obecnie istniejące. 2.1 Oprawy oświetlenia awaryjnego Oprawy oświetlenia awaryjnego należy zamontować, w dwóch rzędach pod stropodachem, oraz podłączyć przy pomocy istniejących przewodów zasilających dotychczas inwertery w zdemontowanych lampach dwufunkcyjnych. Ilość oraz miejsca montażu opraw w wyznaczonych ciągach dobrać tak aby spełnić wymagania stawiane oświetleniu awaryjnemu opisane w pkt. 1, oraz w PN-EN 1838. Zasilanie nowych opraw oświetlenia awaryjnego pozostawić w rozdzielnicy obiektowej R11, dokonując w niej wyłącznie zmian w układzie zasilania i sterowania wynikających z braku ich wykorzystywania do oświetlenia dyżurnego, a jedynie awaryjnego w przypadku braku napięcia zasilania. Parametry nowo instalowanych opraw oświetlenia awaryjnego powinny spełniać następujące wymagania: - klasa szczelności IP >= 54; - czas podtrzymania 2 godziny; - klasa wytrzymałości IK >= 08; - klasa izolacji elektrycznej I; - obudowa ze stali z osłoną źródła światła odporną na uderzenia; - oprawy przewidziane do montażu nastropowego lub zwieszanego. 2.2 Oprawy oświetlenia podstawowego Do sterowania oświetleniem podstawowym płyty boiska przewiduje się wykorzystanie systemu sterowania DALI, pozwalające sterować pojedynczymi oprawami, lub też ich grupą, za pomocą urządzeń peryferyjnych lub komputera PC, przy wykorzystaniu pojedynczego przewodu dwużyłowego. Układ sterowania systemu DALI należy wykonać zgodnie z IEC 60929. Oprawy oświetlenia podstawowego LED, dostosowane do sterowania DALI, należy zamontować w dwóch rzędach, tak jak dotychczas istniejące, oraz podłączyć do zasilania przy pomocy istniejących przewodów zasilających zdemontowane lampy metahalogenowe. W celu umożliwienia sterowania oświetleniem wykonawca ułoży magistralę DALI z wykorzystaniem przewodu YDY 2×1,5mm2 łącząc równolegle nowe oprawy oświetlenia podstawowego ze sterownikiem, który zamontuje w tablicy oświetlenia boiska TSO, zlokalizowanej na poziomie parteru przy wejściu na płytę boiska. W tablicy TSO wykonawca dokona zmian polegających na zdemontowaniu łączników sterujących dotychczasowym oświetleniem hali, oraz przeniesie instalację sterowania opuszczaniem koszy i oświetleniem trybun, do drugiej niewykorzystywanej części tablicy TSO Ilość oraz miejsca montażu opraw należy dobrać tak, aby uzyskać wymagane wartości natężenia światła stawiane oświetleniu w sporcie opisane w pkt. 1, oraz w PN-EN 12193. Parametry nowo instalowanych opraw oświetlenia podstawowego powinny spełniać następujące wymagania: - klasa szczelności IP >= 54; - klasa wytrzymałości IK >= 08; - klasa izolacji elektrycznej I; - współczynnik mocy cos ph > 0,95; - temperatura barwowa T 4000 - 5000 K. - obudowa ze stali z odbłyśnikiem aluminiowym i osłoną źródła światła odporną na uderzenia; - oprawy przewidziane do montażu nastropowego lub zwieszanego. 2.2.1 Sterowanie i zasilanie W celu umożliwienia zdalnego sterowania oświetleniem płyty boiska, za pomocą urządzeń peryferyjnych, oraz definiowaniem przez użytkownika dowolnych programów funkcjonalnych, należy sterownik DALI podłączyć do Internetu. W tym celu należy ułożyć przewód U/UTP kat. 5e 8-śmio żyłowy od tablicy sterowania oświetleniem hali, gdzie będzie montowany sterownik, do szafy RACK w serwerowni na piętrze przy sali konferencyjnej, gdzie jest punkt dostępowy sieci LAN. W celu umożliwienia lokalnego sterowania oświetleniem hali należy zamontować panel sterujący w tablicy oświetlenia boiska TSO, skąd również należy zasilić sterownik DALI, oraz inne ewentualne urządzenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania układu sterowania. Należy również dokonać zmian w rozdzielnicy obiektowej R11 umożliwiających zasilanie nowo instalowanych opraw, polegających na demontażu istniejących styczników i podłączeniu odchodzących obwodów bezpośrednio do wyłączników nadmiarowo-prądowych. W celu umożliwienia uzyskania żądanych wartości natężenia oświetlenia boiska oraz automatycznej regulacji jasności świecenia opraw z uwzględnieniem zewnętrznych zysków światła przez przegrody przezierne, należy zamontować czujniki natężenia oświetlenia, które następnie należy podłączyć do sterownika DALI za pomocą przewodów OMY 2×1,5 mm2. Czujniki światła należy zamontować na poziomie stropu balkonu na środku każdej z trzech stref treningowych wyznaczonych kotarami przesuwnymi. Płyta boiska może być wykorzystywana w całości do organizacji zawodów, lub dzielona kotarami na trzy niezależne sekcje. W związku z tym instalacja sterowania oświetleniem musi umożliwiać uzyskanie wymaganego natężenia świtała na całej powierzchni boiska oraz w każdej z trzech jej sekcji niezależnie. Podstawowe programy funkcjonalne oświetlenia płyty boiska składają się z 7 scenariuszy: * natężenie oświetlenia na całej płycie boiska spełnia wymagania dla I klasy zawodów (tabela 1;) * natężenie oświetlenia na całej płycie boiska spełnia wymagania dla II klasy zawodów (tabela 1); * natężenie oświetlenia na całej płycie boiska spełnia wymagania dla III klasy zawodów (tabela 1); * natężenie oświetlenia tylko jednej dowolnej sekcji boiska spełnia wymagania dla klasy III zawodów (tabela 1); * natężenie oświetlenia tylko dwóch skrajnych sekcji boiska spełnia wymagania dla klasy III zawodów (tabela 1); * natężenie oświetlenia tylko dwóch sąsiadujących sekcji boiska spełnia wymagania dla klasy III zawodów (tabela 1); * załączenie przez użytkownika dowolnych opraw, oraz ustawienie przez niego mocy z jaką poszczególne oprawy mają świecić, wyrażonej w procentach mocy nominalnej. Po zakończeniu prac instalacyjnych należy wykonać pomiary instalacji elektrycznych potwierdzające uzyskanie wymaganych poziomów natężenia oświetlenia w odpowiednich strefach wg kryteriów opisanych powyżej zgodnie z PN-EN 12193, a także wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej zgodnie z PN-HD 60364. 3. Specyfikacja techniczna Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu dostarczoną wraz z urządzeniem oraz wymaganiami opisanymi powyżej. Prace montażowe odbywać się będą na wysokości do 9,5m. Montaż urządzeń przykręcanych do konstrukcji wsporczych należy wykonać w sposób podany w dokumentacji oprawy lub wynikający z technologii montażu danego urządzenia. Niezbędne uchwyty montażowe i rury osłonowe przewodów oraz układanie przewodów, dochodzących do urządzeń, zaleca się mocować przed montażem tych urządzeń. Po montażu urządzenia należy: - zainstalować aparaty i przyrządy zdjęte na czas transportu i dostarczone w oddzielnych opakowaniach, - dokręcić w sposób pewny wszystkie śruby i wkręty w połączeniach elektrycznych i mechanicznych, - założyć osłony zdjęte w czasie montażu. Zakończenie przewodów należy wykonać z końcówką kablową lub zaprasowaną tulejką. Każdy przewód należy zaopatrzyć na obu końcach w oznaczniki z podaniem symboli projektowych określających numer obwodu i symbol tablicy. Urządzenia dostarczone na miejsce montażu powinny posiadać wewnętrzne połączenia ochronne. Pozostałe połączenia ochronne należy wykonać w czasie montażu. Przewody ochronne powinny być oznaczone kombinacją barw żółtej i zielonej Przewody magistrali DALI oraz sieci LAN i czujników światła prowadzić we wspólnych rurach osłonowych o średnicy dobranej indywidualnie dla danego odcinka instalacji zależnie od ilości układanych przewodów w danym odcinku. Instalację czujników światła prowadzić na wysokości stropu pod balkonem, przy każdym czujniku należy zamontować puszkę łączącą go z magistralą DALI. Pozostałe instalacje od szafy TSO prowadzić na wysokości stopu pod balkonem, w kierunku ściany przyległej do części biurowej, dalej pionowo nad drzwiami do stropodachu, a następnie poziomo na wysokości stropodachu do drugiego rzędu opraw. Przy pierwszym rzędzie opraw, na wysokości sufitu podwieszanego w części biurowej wykonać przejście instalacji LAN przez ścianę do przestrzeni nadsufitowej części biurowej, w której przewód LAN prowadzić należy dalej w peszlu do serwerowni. Przy pierwszym rzędzie opraw należy zamontować puszkę łączącą magistralę DALI z drugim rzędem opraw. 3.1. Zakres prac: - demontaż istniejących opraw 32 szt metahalogenowych i 8 szt awaryjnych - utylizacja zdemontowanych opraw metaholegenowych - ułożenie przewodów magistrali DALI w rurkach osłonowych - ułożenie przewodu sieci LAN w rurkach osłonowych i peszlu - montaż opraw oświetlenia podstawowego LED DALI - montaż opraw oświetlenia awaryjnego LED - montaż czujników natężenia oświetlenia - montaż sterownika DALI wraz z niezbędnym osprzętem i panelem sterującym - modyfikacja instalacji w rozdzielnicy R11 w zakresie obwodów oświetlenia boiska - modyfikacja instalacji w szafie TSO w zakresie sterowania oświetleniem boiska i sterowania opuszczaniem koszy na płycie boiska - zaprogramowanie sterownika i uruchomienie instalacji oświetleniowej - próby i pomiary elektryczne - sporządzenie dokumentacji powykonawczej - szkolenia personelu obsługi hali sportowej kod CPV: 45311100-1, 45311200-2

II.5) Główny kod CPV: 45311101-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalne poziomy zdolności dotyczące sytuacji technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej: - jedno zamówienie obejmujące montaż lub wymianę oświetlenia na hali widowiskowej lub sportowej o wartości min. 100 tys. PLN b) dysponuje lub będzie dysponował osobami: - kierownik budowy z uprawnieniami w branży elektrycznej - bez ograniczeń
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w ogłoszeniu powyżej oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. a SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; załącznik nr 4 do SIWZ. b) wykazu osób, o których mowa w ogłoszeniu powyżej oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. b SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z o, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 800,00 PLN (dwa tysiące osiemset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: "wadium - ZP/PN/15/2020" Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Zamawiający zaleca dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.