Og³oszenie nr 569034-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Gmina Duszniki: ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci do Szko³y Podstawowej i S³onecznego Przedszkola w Dusznikach, Szko³y Podstawowej w Sêdzinku oraz Przedszkola w Sêkowie na lata szkolne 2020/2021 i 2021/2022
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Duszniki, krajowy numer identyfikacyjny
63125836500000, ul.
Sportowa
1
,
64-550
Duszniki, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
61 2919075, 2919400, , e-mail
urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu, faks
612 919 131.
Adres strony internetowej (URL): www.duszniki.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.duszniki.eu - BIP
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.duszniki.eu - BIP
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie- przez operatora pocztowego, kuriera, poslañca lub osobi¶cie.
Adres:
Urz±d Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci do Szko³y Podstawowej i S³onecznego Przedszkola w Dusznikach, Szko³y Podstawowej w Sêdzinku oraz Przedszkola w Sêkowie na lata szkolne 2020/2021 i 2021/2022
Numer referencyjny:
RRG.271.1.10.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci do Szko³y Podstawowej i S³onecznego Przedszkola w Dusznikach, Szko³y Podstawowej w Sêdzinku oraz Przedszkola w Sêkowie na lata szkolne 2020/2021 i 2021/2022 przy nastêpuj±cych za³o¿eniach: 1) Na dowóz uczniów w ci±gu jednego dnia sk³adaj± siê dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowo¶ci zamieszkania uczniów do jednostek o¶wiatowych, do których uczêszczaj± oraz odwóz uczniów z jednostek o¶wiatowych, po zajêciach lekcyjnych, do miejscowo¶ci zamieszkania; 2) Realizacja dowozów w roku szkolnym wynosi ¶rednio 37 tygodni; trasy wykazane w za³±czniku nr 1 do SIWZ oraz orientacyjne godziny zostan± u¶ci¶lone i przekazane Wykonawcy po sporz±dzeniu przez dyrektorów planów lekcji, a nastêpnie planu dowozów i odwozów na dany semestr; 3) Roczna d³ugo¶æ tras wynosi ok. 57 091 km; 4) Zamawiaj±cy ustala roczn± ilo¶æ kilometrów: kilometry rzeczywiste w wysoko¶ci 57 091 km rocznie x 2 lata = 114 182 km na lata szkolne 2020/2021 i 2021/2022; 5) Dzieci dowo¿one s± do S³onecznego Przedszkola w Dusznikach, ul. Kolejowa 7A, 64-550 Duszniki (dzieci piêcioletnie i sze¶cioletnie) i Szko³y Podstawowej w Dusznikach, ul. Broniewskiego 3, 64-550 Duszniki oraz po drodze do Przedszkola w Sêkowie, ul. Szkolna 23, 64-541 Podrzewie (dzieci piêcioletnie i sze¶cioletnie) i do Szko³y Podstawowej w Sêdzinku, ul. Szkolna 9, 64-552 Sêdziny, zgodnie z wykazem tras - za³±cznik nr 1 do SIWZ; 6) Miejscowo¶ci z których realizowane s± dowozy: Podrzewie, Che³minko, Niewierz, M³ynkowo, Sêkowo, Wilczyna, Sêdzinko, Sêdziny, Zalesie i ¦liwno; 7) Godziny przywozów i odwozów mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb placówek i liczby dzieci np. planu lekcji; niektóre trasy mog± tak¿e zostaæ zmienione b±d¼ po³±czone ze sob±; 8) Ca³kowita zmiana godzin przywozów i odwozów jest mo¿liwa kilka razy w roku np. rozpoczêcie i zakoñczenie roku szkolnego, ¶wiêto szko³y, dzieñ sportu, egzaminy koñcz±ce dany etap edukacji, rekolekcje i inne podobne uroczysto¶ci; 9) Realizacja przewozów szkolnych powinna byæ wykonywana przez osoby (kierowców) posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia i przeszkolenia oraz niezbêdne dokumenty potwierdzaj±ce w/w kwalifikacje/uprawnienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie; 10) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wystawienia faktur za rzeczywi¶cie przejechane kilometry, potwierdzone w zestawieniu miesiêcznym przez dyrektora/wicedyrektora szko³y b±d¼ inn± osobê odpowiedzialn± w Szkole Podstawowej w Dusznikach za dowozy; 11) Wykonawca powinien podstawiæ Zamawiaj±cemu trzy autobusy, z czego przynajmniej jeden autobus powinien posiadaæ nie mniej ni¿ 60 miejsc (siedz±cych i stoj±cych - zgodnie z wpisem w dowodzie rejestracyjnym); 12) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie bêd± wliczane w koszt us³ugi; 13) Do obowi±zków Wykonawcy zamówienia nale¿y: a) przewóz dzieci z i do miejscowo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SIWZ w dni nauki szkolnej, b) wykonywanie przewozów wy³±cznie ¶rodkami transportu, które spe³niaj± wymagania okre¶lone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny byæ realizowane ¶rodkami transportu w ilo¶ci odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczêcia i zakoñczenia zajêæ; autobus powinien posiadaæ tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabraæ jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie; c) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów (punktualno¶æ); godziny przywozów i odwozów mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od organizacji roku szkolnego, np. rozpoczêcie i zakoñczenie roku szkolnego, rekolekcje, ¶wiêto szko³y, itp.; d) oznakowania pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a tak¿e zapewnienie ogrzewania tych pojazdów odpowiedniego do panuj±cych warunków atmosferycznych; e) nie zabieranie osób trzecich na trasach, na których realizuje dowozy szkolne; f) podstawienie w ci±gu 30 minut na w³asny koszt autobusu zastêpczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek o¶wiatowych; g) posiadanie podczas wykonywania us³ugi wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów (tj. wa¿ny przegl±d techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC, itp.); h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na ka¿dym kursie wykonywanym dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu nastêpuj±cych wymagañ: ? Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczêciem realizacji przedmiotu umowy; ? opiekunem powinna byæ osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocze¶nie stanowcza, posiadaj±ca dobry stan zdrowia, maj±ca do¶wiadczenie pracy z dzieæmi; preferowane wykszta³cenie pedagogiczne oraz do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi - du¿ymi grupami; ? opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywa³y siê tras± wed³ug ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeñstwo odwo¿onych dzieci; powinien dopilnowaæ, ¿eby dzieci wsiada³y i wysiada³y do/z pojazdu tylko przednimi drzwiami, natomiast tylne drzwi musz± byæ zamkniête i zabezpieczone; przy wsiadaniu dzieci, opiekun stoi na zewn±trz i wchodzi jako ostatni, zamyka drzwi i zajmuje miejsce, natomiast przy wysiadaniu otwiera drzwi pojazdu, wychodzi na zewn±trz pierwszy i nadzoruje wysiadanie, nadzoruje przej¶cie dzieci przez jezdniê; przez ca³y czas przywozów i odwozów opiekun ma za³o¿on± kamizelkê odblaskow±; opiekun daje kierowcy sygna³ do odjazdu, a w razie potrzeby do zatrzymania siê; opiekun dba o bezpieczeñstwo dzieci w czasie jazdy, pilnuje, aby wszystkie dzieci siedzia³y na miejscach i nie chodzi³y po poje¼dzie, a tak¿e dba o w³a¶ciwe zachowanie siê uczniów podczas ca³ych dowozów, w przypadku gdy dzieci nie reaguj± na polecenia opiekuna b±d¼ je ignoruj± - opiekun podejmuje decyzjê o zawróceniu z ustalonej trasy i przekazuje dzieci dyrektorowi szko³y, wówczas dalsza droga odbywa siê po uzgodnieniu z dyrektorem szko³y; po przyje¼dzie autobusu do szko³y w godzinach rannych opiekun oddaje dzieci pod opiekê wychowawcy ¶wietlicy, a przed odjazdem odbiera od wychowawcy ¶wietlicy i sprawuje nad nimi opiekê do chwili opuszczenia pojazdu przez dzieci, a w przypadku przechodzenia przez jezdniê do momentu przeprowadzenia dzieci na drug± stronê ulicy; opiekun natychmiast informujê Wykonawcê i Kierownika Gminnego Zespo³u O¶wiatowego w Dusznikach o wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzy³y siê podczas jazdy (np. wypadek, zagro¿enie bezpieczeñstwa lub choroba dziecka, itp.); i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na w³asny koszt ubezpieczy dzia³alno¶æ objêt± przedmiotem zamówienia oraz bêdzie ponosiæ wy³±czn± odpowiedzialno¶æ wobec osób trzecich, które mog± wynikn±æ z prowadzonej dzia³alno¶ci przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek ¶mierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizacjê przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiaj±cemu polisê ubezpieczeniow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100). 2. Termin wykonania zamówienia: od 01 wrze¶nia 2020 r. do 24 czerwca 2022 r.
II.5) G³ówny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60130000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2022-06-24
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2022-06-24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
1.1. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna wy¿ej wymieniony warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego lub posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wynikaj±c± z ustawy
z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.).
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych w tym zakresie dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1.3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna wy¿ej wymieniony warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, przewozy dzieci do szkó³
w ilo¶ci co najmniej 20.000 km rocznie z potwierdzeniem, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków w zakresie zdolno¶ci zawodowej
i do¶wiadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz najwa¿niejszych us³ug przewozowych osób wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania us³ug wraz
z za³±czeniem dowodów dotycz±cych tych us³ug okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami dotycz±cymi najwa¿niejszych us³ug przewozowych okre¶laj±cymi, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane w sposób nale¿yty jest po¶wiadczenie podmiotu zamawiaj±cego te us³ugi. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane lub s± wykonywane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej. Wykonawca mo¿e zamiast po¶wiadczenia przed³o¿yæ o¶wiadczenie, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej.
Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
w oparciu o wymagane po¶wiadczenie, o¶wiadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu;
b) dysponuje sprzêtem niezbêdnym do wykonania zamówienia, tj. min. 3 autobusami, w tym jednym autobusem z liczb± miejsc co najmniej 60. Pojazd musi posiadaæ aktualne ubezpieczenie OC, NW oraz dokument potwierdzaj±cy prawid³owy stan techniczny - dopuszczenie do ruchu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
XIII. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, tj. brak podstaw wykluczenia. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) w zakresie odpowiedniego wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zwarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ; 3) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ; 4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ; 5) Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na w³asnej stronie internetowej Zamawiaj±cego http://bip.duszniki.eu/ , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawcom nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielnie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawcy zagraniczni: 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 rozdzia³u XIII SIWZ; 2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 1.1)-1.4) rozdzia³u XIII SIWZ, sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców z zagranicy s± oni zobowi±zani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiaj±cy mo¿e pobraæ bezp³atnie dokumenty dotycz±ce Wykonawców. Je¿eli Wykonawca nie wska¿e danego rejestru, Zamawiaj±cy uzna, ¿e dany dokument nie jest dostêpny bezp³atnie w rejestrze publicznym i Wykonawca bêdzie zobowi±zany do jego przed³o¿enia; 3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2) rozdzia³u XIII SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 4) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 3. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1)-4) rozdzia³u XIII SIWZ oraz dokumentów i o¶wiadczeñ wynikaj±cych art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz sk³ada zobowi±zanie tych podmiotów wed³ug wzoru za³±cznika nr 9 do SIWZ i informacje wed³ug wzoru za³±cznika nr 10 do SIWZ. 4. O¶wiadczenia sk³adane s± na wezwanie Zamawiaj±cego. 5. Osoba/osoby sk³adaj±ce ofertê ponosi/ponosz± pe³n± odpowiedzialno¶æ za tre¶æ z³o¿onego o¶wiadczenia woli na zasadach okre¶lonych w art. 297 § 1 Kodeksu karnego. 6. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udzia³u w postêpowaniu. 7. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282). 8. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielnie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. 9. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
XIV. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego
w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy:
a) kserokopii koncesji, zezwolenia lub licencji potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - potwierdzaj±ce spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt. 1.1. rozdzia³u X SIWZ.
2. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie ¿±da od Wykonawcy ¿adnych dokumentów - sk³ada tylko o¶wiadczenie.
3. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonej w pkt. 1.3. rozdzia³u X SIWZ.
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy:
a) wykazu najwa¿niejszych us³ug przewozowych osób wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w tym przewozów szkolnych na co najmniej 20.000 km rocznie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania us³ug wraz
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodnie z warunkami okre¶lonymi w pkt. 1.3. a) rozdzia³u X SIWZ. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ,
b) o¶wiadczenia o dysponowaniu sprzêtem niezbêdnym do wykonania zamówienia, tj. min.
3 autobusami, w tym jednym autobusem z liczb± miejsc co najmniej 60 - zgodnie z warunkami okre¶lonymi w pkt. 1.3. b) rozdzia³u X SIWZ - wed³ug wzoru za³±cznika nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
XV. Zamawiaj±cy nie ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, tj. okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)XVIII. Inne dokumenty- wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z formularzem ofertowym: Ponadto Wykonawca wraz z ofert±, sk³ada: 1. ofertê na formularzu wg wzoru podanego w SIWZ- za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedk³ada: 2. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunku udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 i za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu oraz do³±cza do oferty o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2 powy¿ej dotycz±ce tych podmiotów. 4. Informacjê o czê¶ciach zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy wraz z podaniem przez Wykonawcê firm podwykonawców, je¿eli s± podmiotami trzecimi, a w innym przypadku wskazanie tylko jakie czê¶ci zamówienia zamierza powierzyæ podwykonawcom, wed³ug wzoru za³±czników nr 9-11 do SIWZ. 5. dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin p³atno¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 11. Zmiany w umowie 1. Wszelkie zmiany w umowie musz± byæ dokonane w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wskazanych w art. 144 prawa zamówieñ publicznych oraz wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych ni¿ej , tj. 1) zmiany wynagrodzenia na podstawie zmiany ceny oleju napêdowego EKODIESEL, tj. a) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê stawki za wozokilometr w okresie obowi±zywania umowy, je¿eli ¶rednia hurtowa cena oleju napêdowego og³aszana przez PKN ORLEN (EKODIESEL) w danym miesi±cu wzro¶nie lub zmaleje wiêcej ni¿ 7 % w stosunku do ceny obowi±zuj±cej w dniu z³o¿enia oferty lub przyjêtej pó¼niej przez strony, zgodnie z postanowieniami umowy jako podstawa do obliczenia nowej stawki wozokilometra. b) Zamawiaj±cy ustala, i¿ w stawce za wozokilometr udzia³ ceny hurtowej oleju napêdowego jest sta³y i wynosi 25 % jej warto¶ci. W konsekwencji wyst±pienie zmiany ¶redniej hurtowej ceny oleju uzasadniaj±cej zmianê stawki za wozokilometr uzasadnia zmianê tej¿e stawki wy³±cznie w zakresie elementu kalkulacyjnego , jakim jest zawarta w nim cena hurtowa oleju napêdowego. 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku : a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, w zakresie wynikaj±cym ze zmiany ustawy o podatku VAT b) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z pó¼n. zm.) c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3. Podwy¿szenie lub obni¿enie stawki mo¿e nast±piæ po z³o¿eniu odpowiednio uzasadnionego wniosku przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, zawarciu aneksu do umowy podpisanego przez obie strony i obowi±zywaæ bêdzie od nastêpnego 1 (pierwszego) dnia miesi±ca kalendarzowego. Ka¿da ze 10 Stron umowy po otrzymaniu wniosku drugiej Strony zobowi±zane s± niezw³ocznie przyst±piæ do czynno¶ci zwi±zanych z zawarciem Aneksu. 4. Zmiana stawki za wozokilometr mo¿e nast±piæ nie czê¶ciej ni¿ 1 raz na 3 m-ce.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej us³ugi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na czê¶ci
- Dostawa tlenu medycznego ciek³ego wraz z dzier¿aw± zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
- 13.REALIZACJA US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szko³y podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przysz³o¶æ - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- Wykonywanie us³ug przewozowych uczniów do szkó³ podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.