eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-01



Ogłoszenie nr 561567-N-2017 z dnia 2017-08-01 r.

Powiat Starachowicki: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki, krajowy numer identyfikacyjny 29100939500000, ul. ul. Dr W. Borkowskiego  4 , 27200   Starachowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 760 900, , e-mail inwestycje@powiat.starachowice.pl, , faks 412 760 902.
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.starachowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.powiat.starachowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
POWIAT STARACHOWICKI dr. Władysława Borkowskiego 4 27-200 STARACHOWICE


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów
Numer referencyjny: ZP.272.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac modernizacyjnych obejmuje pomiar punktów granicznych, które nie spełniają przewidzianych przepisami prawa kryterium dokładnościowego, pomiar naroży wszystkich budynków podlegających ewidencji, pozyskanie danych informacyjno-opisowych odnośnie budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych w terenach zabudowanych i zurbanizowanych, doprowadzenie do zgodności użytków gruntowych i klas gruntów w części opisowej i kartograficznej, pozyskanie danych odnośnie numeracji dróg, pozyskanie danych odnośnie prawidłowego nazewnictwa miejscowości oraz numeracji porządkowej budynków. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Pawłów Identyfikator: 261104_2 Nazwa obrębu: Krajków Powierzchnia obrębu w ha: 176,2909 Ilość działek: 208 Ilość jednostek rejestrowych: 96 Szacunkowa ilość budynków mieszk. jednorodz.: 47 Szacunkowa ilość budynków pozostałych: 109 Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Pawłów Identyfikator: 261104_2 Nazwa obrębu: Nieczulice Powierzchnia obrębu w ha: 314,5247 Ilość działek: 550 Ilość jednostek rejestrowych: 216 Szacunkowa ilość budynków mieszk. jednorodz.: 106 Szacunkowa ilość budynków pozostałych: 286

II.5) Główny kod CPV: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej mianowicie: wykażą minimum 1 osobę zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 o jakich mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. Zm) dla każdego zadania oddzielnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na dostawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów obręb ewidencyjny Krajków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Cel i zakres prac modernizacyjnych 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 po zm.) dla obrębu: Krajków gm. Pawłów w zakresie pozyskania danych odnośnie przebiegu granic działek i użytków gruntowych oraz usytuowania budynków i lokali. Założenie ewidencji budynków i lokali oraz opracowanie mapy numerycznej. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac modernizacyjnych obejmuje pomiar punktów granicznych, które nie spełniają przewidzianych przepisami prawa kryterium dokładnościowego, pomiar naroży wszystkich budynków podlegających ewidencji, pozyskanie danych informacyjno-opisowych odnośnie budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych w terenach zabudowanych i zurbanizowanych, doprowadzenie do zgodności użytków gruntowych i klas gruntów w części opisowej i kartograficznej, pozyskanie danych odnośnie numeracji dróg, pozyskanie danych odnośnie prawidłowego nazewnictwa miejscowości oraz numeracji porządkowej budynków. Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych: 2.1. Analiza i ocena materiałów uzyskanych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.2. Przeprowadzenie wywiadu terenowego i sporządzenie mapy wywiadu na kopiach map sytuacyjno-wysokościowych z uwzględnieniem brakujących na mapach budynków a istniejących w terenie oraz zmienionych zasięgów konturów użytków gruntowych. 2.3. Założenie osnowy pomiarowej stabilizowanej w zakresie niezbędnym do wykonania pomiarów terenowych oraz sporządzenie opisów topograficznych. 2.4. Określenie przebiegu granic obrębu w oparciu o materiały znajdujące się w zasobie i porównanie współrzędnych punktów granicznych z bazą PRG. Przebieg granicy z powiatem kieleckim ustalić z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kielcach. 2.5. Ustalenie poprawności przebiegu granic działek ewidencyjnych stanowiących drogi publiczne, wody publiczne i rowy z uwzględnieniem przepisów § 9 ust. 2, 3 i 3a oraz § 82a rozporządzenia w sprawie egib. 2.6. Wykonanie geodezyjnych pomiarów terenowych punktów granicznych, po uprzednim ustaleniu ich położenia na gruncie na zasadach określonych w § 38-39 rozporządzenia w sprawie egib w przypadku gdy zachodzą okoliczności, o których mowa w § 37 ww. rozporządzenia. Przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających, z wymaganą dokładnością, o której mowa w § 29 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych. 2.7. Ustalenie atrybutów dla każdego punktu granicznego zgodnie z załącznikiem 1a rozporządzenia w sprawie egib. 2.8. Wykonanie geodezyjnych pomiarów terenowych naroży wszystkich budynków objętych ewidencją wraz z elementami budynków, o których mowa w § 63a rozporządzenia w sprawie egib, tj. schody, werandy, tarasy, itp. Szkice polowe z pomiaru sytuacyjnego zanumerować, a ich zakres przedstawić na szkicu przeglądowym. 2.9. Obmiar czołówek wszystkich budynków podlegających ewidencji. Wyniki obmiarów przedstawić na szkicu wymienionym w pkt. 2.8. 2.10. Sporządzenie kartotek budynkowych i kartotek lokali (brak danych odnośnie wyodrębnionych lokali, mogą wystąpić pojedyncze lokale). Na odwrocie arkusza danych ewidencyjnych budynków sporządzić szkic rozmieszczenia budynków i ich numerację ewidencyjną. Budynki należy numerować od 1 do n w obrębie. 2.11. Wykonanie geodezyjnych pomiarów terenowych zmienionych konturów użytków gruntowych ze szczególnym uwzględnieniem gruntów zabudowanych i zurbanizowanych (dotyczy użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/klasoużytek). 2.12. Doprowadzenie do zgodności części opisowej i części graficznej ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych i klas gruntów, usunięcie użytków gruntowych niezgodnych z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów. 2.13. Uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych. 2.14. Uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów (część opisowa i kartograficzna) o prawidłowe nazewnictwo miejscowości i numerację porządkową budynków. 2.15. Ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 2 i ust.2 oraz w § 11 ust.1 rozporządzenia w oparciu o dokumenty własności i wpisy w księgach wieczystych. 2.16. Opracowanie mapy ewidencyjnej w postaci wektorowej. 2.17. Utworzenie obiektów budynków w bazie mapy numerycznej. 2.18. Utworzenie bazy użytków gruntowych. 2.19. Założenie ewidencji budynków i lokali. 2.20. Opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24 a pkt 4 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne i jego wyłożenie. 2.21. Przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych. 2.22. Skompletowanie dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Pawłów Identyfikator: 261104_2 Nazwa obrębu: Krajków Powierzchnia obrębu w ha: 176,2909 Ilość działek: 208 Ilość jednostek rejestrowych: 96 Szacunkowa ilość budynków mieszk. jednorodz.: 47 Szacunkowa ilość budynków pozostałych: 109 2. Operat ewidencji gruntów i budynków Operat ewidencji gruntów wsi Krajków gm. Pawłów założono na podstawie uczytelnienia zdjęć lotniczych w roku 1969, na podstawie których wniesiono na pierworys mapy ewidencji gruntów granice władania. Ww. czynności wykonało Białostockie Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjne. Wyniki prac polowych skartowano na arkuszu mapy w skali 1:5000 w układzie obrębowym. Pola powierzchni działek obliczono metodą kombinowaną, zaś użytków i klas metodą graficzną i wykazano do ara. W 1987 r. dla obrębu Krajków przeprowadzono aktualizację ewidencji gruntów polegającą na ponownym obliczeniu powierzchni działek ewidencyjnych. W roku 1992 część opisową ewidencji gruntów przeniesiono do systemu informatycznego MSEG, obecnie EWOPIS. Aktualnie mapa ewidencyjna prowadzona jest w postaci hybrydowej w programie EWMAPA. W bazie EWMAPA znajdują się dane wektorowe dla 17 działek pochodzące z opracowań własnościowych, które należy bezwzględnie włączyć do opracowania. Pozostałe działki mają postać rastrową. 3. Osnowa geodezyjna Na obszarze objętym opracowaniem jest założona w 1991 r. osnowa szczegółowa III klasy. 4. Oprogramowanie, w którym jest prowadzona ewidencja 4.1. Część opisowa operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali prowadzona jest w systemie informatycznym EWOPIS 6. 4.2. Część graficzna operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie informatycznym programu EWMAPA 11. W trakcie wykonywania prac modernizacyjnych możliwe jest przejście na nowe wersje ww. programów. 5. Materiały do wykorzystania 5.1. Materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 5.2. Wyniki pomiarów i oględzin. 5.3. Dokumentacja architektoniczno-budowlana gromadzona przez organy administracji publicznej, jednostki organizacyjne, osoby prawne oraz osoby fizyczne. 5.4. Ewidencja miejscowości, ulic i adresów prowadzona przez właściwą gminę. 5.5. Dane uzyskane u zarządców dróg dot. numeracji dróg publicznych. Zakres prac modernizacyjnych obejmuje pomiar punktów granicznych, które nie spełniają przewidzianych przepisami prawa kryterium dokładnościowego, pomiar naroży wszystkich budynków podlegających ewidencji, pozyskanie danych informacyjno-opisowych odnośnie budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych w terenach zabudowanych i zurbanizowanych, doprowadzenie do zgodności użytków gruntowych i klas gruntów w części opisowej i kartograficznej, pozyskanie danych odnośnie numeracji dróg, pozyskanie danych odnośnie prawidłowego nazewnictwa miejscowości oraz numeracji porządkowej budynków. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Pawłów Identyfikator: 261104_2 Nazwa obrębu: Krajków Powierzchnia obrębu w ha: 176,2909 Ilość działek: 208 Ilość jednostek rejestrowych: 96 Szacunkowa ilość budynków mieszk. jednorodz.: 47 Szacunkowa ilość budynków pozostałych: 109
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres Gwarancji20,00
Skrócenie terminu realizacji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów obręb ewidencyjny Nieczulice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Cel i zakres prac modernizacyjnych 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 po zm.) dla obrębu: Nieczulice gm. Pawłów w zakresie pozyskania danych odnośnie przebiegu granic działek i użytków gruntowych oraz usytuowania budynków i lokali. Założenie ewidencji budynków i lokali oraz opracowanie mapy numerycznej. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac modernizacyjnych obejmuje pomiar punktów granicznych, które nie spełniają przewidzianych przepisami prawa kryterium dokładnościowego, pomiar naroży wszystkich budynków podlegających ewidencji, pozyskanie danych informacyjno-opisowych odnośnie budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych w terenach zabudowanych i zurbanizowanych, doprowadzenie do zgodności użytków gruntowych i klas gruntów w części opisowej i kartograficznej, pozyskanie danych odnośnie numeracji dróg, pozyskanie danych odnośnie prawidłowego nazewnictwa miejscowości oraz numeracji porządkowej budynków. Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych: 2.1. Analiza i ocena materiałów uzyskanych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.2. Przeprowadzenie wywiadu terenowego i sporządzenie mapy wywiadu na kopiach map sytuacyjno-wysokościowych z uwzględnieniem brakujących na mapach budynków a istniejących w terenie oraz zmienionych zasięgów konturów użytków gruntowych. 2.3. Założenie osnowy pomiarowej stabilizowanej w zakresie niezbędnym do wykonania pomiarów terenowych oraz sporządzenie opisów topograficznych. 2.4. Określenie przebiegu granic obrębu w oparciu o materiały znajdujące się w zasobie i porównanie współrzędnych punktów granicznych z bazą PRG. Przebieg granicy z powiatem kieleckim ustalić z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kielcach. 2.5. Ustalenie poprawności przebiegu granic działek ewidencyjnych stanowiących drogi publiczne, wody publiczne i rowy z uwzględnieniem przepisów § 9 ust. 2, 3 i 3a oraz § 82a rozporządzenia w sprawie egib. 2.6. Wykonanie geodezyjnych pomiarów terenowych punktów granicznych, po uprzednim ustaleniu ich położenia na gruncie na zasadach określonych w § 38-39 rozporządzenia w sprawie egib w przypadku gdy zachodzą okoliczności, o których mowa w § 37 ww. rozporządzenia. Przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających, z wymaganą dokładnością, o której mowa w § 29 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych. 2.7. Ustalenie atrybutów dla każdego punktu granicznego zgodnie z załącznikiem 1a rozporządzenia w sprawie egib. 2.8. Wykonanie geodezyjnych pomiarów terenowych naroży wszystkich budynków objętych ewidencją wraz z elementami budynków, o których mowa w § 63a rozporządzenia w sprawie egib, tj. schody, werandy, tarasy, itp. Szkice polowe z pomiaru sytuacyjnego zanumerować, a ich zakres przedstawić na szkicu przeglądowym. 2.9. Obmiar czołówek wszystkich budynków podlegających ewidencji. Wyniki obmiarów przedstawić na szkicu wymienionym w pkt. 2.8. 2.10. Sporządzenie kartotek budynkowych i kartotek lokali (brak danych odnośnie wyodrębnionych lokali, mogą wystąpić pojedyncze lokale). Na odwrocie arkusza danych ewidencyjnych budynków sporządzić szkic rozmieszczenia budynków i ich numerację ewidencyjną. Budynki należy numerować od 1 do n w obrębie. 2.11. Wykonanie geodezyjnych pomiarów terenowych zmienionych konturów użytków gruntowych ze szczególnym uwzględnieniem gruntów zabudowanych i zurbanizowanych (dotyczy użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/klasoużytek). 2.12. Doprowadzenie do zgodności części opisowej i części graficznej ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych i klas gruntów, usunięcie użytków gruntowych niezgodnych z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów. 2.13. Uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych. 2.14. Uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów (część opisowa i kartograficzna) o prawidłowe nazewnictwo miejscowości i numerację porządkową budynków. 2.15. Ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 2 i ust.2 oraz w § 11 ust.1 rozporządzenia w oparciu o dokumenty własności i wpisy w księgach wieczystych. 2.16. Opracowanie mapy ewidencyjnej w postaci wektorowej. 2.17. Utworzenie obiektów budynków w bazie mapy numerycznej. 2.18. Utworzenie bazy użytków gruntowych. 2.19. Założenie ewidencji budynków i lokali. 2.20. Opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24 a pkt 4 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne i jego wyłożenie. 2.21. Przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych. 2.22. Skompletowanie dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Pawłów Identyfikator: 261104_2 Nazwa obrębu: Nieczulice Powierzchnia obrębu w ha: 314,5247 Ilość działek: 550 Ilość jednostek rejestrowych: 216 Szacunkowa ilość budynków mieszk. jednorodz.: 106 Szacunkowa ilość budynków pozostałych: 286 2. Operat ewidencji gruntów i budynków Operat ewidencji gruntów wsi Nieczulice gm. Pawłów założono na podstawie uczytelnienia zdjęć lotniczych w roku 1968, na podstawie których wniesiono na pierworys mapy ewidencji gruntów granice władania. Ww. czynności wykonało Białostockie Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjne. Wyniki prac polowych skartowano na arkuszu mapy w skali 1:5000 w układzie obrębowym. Pola powierzchni działek obliczono metodą kombinowaną, zaś użytków i klas metodą graficzną i wykazano do ara. W roku 1992 część opisową ewidencji gruntów przeniesiono do systemu informatycznego MSEG, obecnie EWOPIS. Aktualnie mapa ewidencyjna prowadzona jest w postaci hybrydowej w programie EWMAPA. W bazie EWMAPA znajdują się dane wektorowe dla 40 działek pochodzące z opracowań własnościowych, które należy bezwzględnie włączyć do opracowania. Pozostałe działki mają postać rastrową. 3. Osnowa geodezyjna Na obszarze objętym opracowaniem jest założona w 1991 r. osnowa szczegółowa III klasy. 4. Oprogramowanie, w którym jest prowadzona ewidencja 4.1. Część opisowa operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali prowadzona jest w systemie informatycznym EWOPIS 6. 4.2. Część graficzna operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie informatycznym programu EWMAPA 11. W trakcie wykonywania prac modernizacyjnych możliwe jest przejście na nowe wersje ww. programów. 5. Materiały do wykorzystania 5.1. Materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 5.2. Wyniki pomiarów i oględzin. 5.3. Dokumentacja architektoniczno-budowlana gromadzona przez organy administracji publicznej, jednostki organizacyjne, osoby prawne oraz osoby fizyczne. 5.4. Ewidencja miejscowości, ulic i adresów prowadzona przez właściwą gminę. 5.5. Dane uzyskane u zarządców dróg dot. numeracji dróg publicznych. Zakres prac modernizacyjnych obejmuje pomiar punktów granicznych, które nie spełniają przewidzianych przepisami prawa kryterium dokładnościowego, pomiar naroży wszystkich budynków podlegających ewidencji, pozyskanie danych informacyjno-opisowych odnośnie budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych w terenach zabudowanych i zurbanizowanych, doprowadzenie do zgodności użytków gruntowych i klas gruntów w części opisowej i kartograficznej, pozyskanie danych odnośnie numeracji dróg, pozyskanie danych odnośnie prawidłowego nazewnictwa miejscowości oraz numeracji porządkowej budynków. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Pawłów Identyfikator: 261104_2 Nazwa obrębu: Nieczulice Powierzchnia obrębu w ha: 314,5247 Ilość działek: 550 Ilość jednostek rejestrowych: 216 Szacunkowa ilość budynków mieszk. jednorodz.: 106 Szacunkowa ilość budynków pozostałych: 286
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Skrócenie terminu realizacji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.