eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii oraz Dostosowanie kompleksu budynków Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii do aktualnych wymogów p.poż w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 560279599-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Łódź: "Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii oraz Dostosowanie kompleksu budynków Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii do aktualnych wymogów p.poż w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590985-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510218715-N-2019.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii oraz Dostosowanie kompleksu budynków Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii do aktualnych wymogów p.poż w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/71/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 1 - "Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - III etap: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej" - III etap prac Zlokalizowanych przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacja BIOZ" oraz "Dokumentacja projektowa" i "Książki przedmiarów" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.10.2019 - 19.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: * Pakiet 1 - "Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - III etap: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej" - III etap prac. Zlokalizowanych przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ENBUD Jacek Kwiatkowski , , ul. 18 stycznia 6C, 95-015, Głowno, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 652382.18 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zgłaszamy konieczność wykonania prac dodatkowych (poza określonym przedmiotem zamówienia, zupełnie inne, ale które stają się niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu umowy 1. Wymiana istniejącego wypełnienia w sufitach podwieszanych kasetonowych na płyty gładkie oraz opraw oświetleniowych na oprawy LED typu zamkniętego 2. Ułożeniu glazury na ścianach wokół umywalki szafek (tzw. "fartuch" licowania) w pomieszczeniu przygotowawczym 3. Montaż listew i narożników odbojowych w przebudowywanych pomieszczeniach 4. Malowanie pomieszczenia nr 503 służącego obecnie jako zastępcze dla gabinetu zabiegowego, stanowiska pielęgniarek i pomieszczenia przygotowawczego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powyższych robót nie przewidziano w dokumentacji projektowej, ich realizacja jest jednak niezbędna dla spełnienia wymogów aktualnie obowiązujących przepisów oraz zapewnienia możliwości prawidłowego użytkowania pomieszczeń .Wykonanie ich na etapie obecnym, a więc w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pociągnie za sobą minimalne koszty w stosunku do sytuacji gdyby je wykonać po zakończeniu inwestycji. Powyższe prace zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 2 tj. robót dodatkowych (poza określonym przedmiotem zamówienia, zupełnie inne, ale które stają się niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu umowy). Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Do dokonania wyceny posługujemy się następującymi założeniami: - Należy wyliczyć cenę roboty "pierwotnej", a więc roboty która miała być pierwotnie wykonana, - należy wyliczyć cenę roboty "zamiennej" - należy wyliczyć różnicę między tymi cenami - Wyliczenia cen "pierwotnej" i zamiennej" należy dokonać w oparciu o następujące założenia: a) Ceny jednostkowe robot będą przyjmowane z "kosztorysu ofertowego" a ilości wykonanych w tym czasie robót - z książki obmiaru. b) W przypadku, gdy wystąpią roboty, na które nie określono w "kosztorysie ofertowym" cen jednostkowych, tzn. takie. których nie można rozliczyć kosztorysowo, roboty te będą rozliczane na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: 1/ ceny czynników produkcji (R,M,S,Ko,Z) zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej zwaloryzowanych zgodnie ze wskaźnikiem zmian cen produkcji budowlano-montażowej ustalanych przez Prezesa GUS i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP "Monitor Polski" począwszy od daty podpisania umowy podstawowej. 2/ w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy pkt. 1, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 3/ podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR, zastosowane zostaną Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. c) Ilość robót, które miały być wykonane "pierwotnych" należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, d) Ilość robót "zamiennych", należy przyjąć z książki obmiarów. Wykonawca przedstawił kosztorys na kwotę 6 990,11 zł. brutto, zakres prac dodatkowych został zatwierdzony. Ustalono czas wykonania robót dodatkowych do 19.12.2019 r. t.j. w terminie realizacji robót podstawowych Po zakończeniu prac zostanie wykonana dokumentacja powykonawcza. Powyższe w formie aneksu do umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.