Ogłoszenie nr 560251873-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.
Kościan: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578929-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510189364-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000,
ul. ul. Młyńska
15,
64-000
Kościan, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 121 001, e-mail
agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks
655 120 315.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.04.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm - 258,17 m2 - ocieplenie ścian cokołu styropianem gr. 15 cm - 39,17 m2 - ocieplenie stropodachu styropianem gr. 25 cm - 291,51 m2 - montaż nawiewników higrosterowalnych w oknach (o pow. 19,5 m2) o średnim współczynniku U=1,8 W/m2K na sali świetlicy w ilości 7 sztuk, w kuchni w ilości 1 sztuka; montaż wentylatorów wywiewnych w wc oraz wentylatorów nasadowych turbowent na sali świetlicy w ilości 2 sztuki - 1 komplet - wymiana drzwi zewnętrznych na nowe - 1 szt. / 2,27 m2 - modernizacja instalacji ogrzewania pomieszczeń polegająca na wymianie istniejącego kotła gazowego na nowy kocioł gazowy kondensacyjny o wyższej sprawności - 1 komplet - montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kW - 1 komplet Ponadto, zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie prac związanych z robotami remontowymi zewnętrznych oraz zagospodarowaniem terenu, w tym: tynkowanie i malowanie elewacji oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną w części nieocieplanej budynku, montaż daszków zewnętrznych, remont elementów zewnętrznych.
II.4) Główny kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45311000-0,
09331200-0,
45223810-7,
45333000-0,
45110000-1,
45111100-9,
45111220-6,
45261210-9,
45261300-7,
45450000-6,
45442100-8,
45421100-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia Robót będących przedmiotem Umowy: do 29.11.2019 r. Termin ten będzie uważany za dochowany, o ile przed jego upływem Strony podpiszą protokół odbioru końcowego.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA ADAM ŻAK,
,
Kłoda 16A/7,
64-130,
Rydzyna, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia podjęto decyzję o wykonaniu robót zamiennych polegających na zmianie rynien i rur spustowych oraz elementów opierzeń z blachy tytan-cynk na rynny i rury spustowe oraz elementy opierzeń z blachy stalowej powlekanej. Zamawiający przewidział możliwość takiej zmiany w § 18 ust. 3 pkt 3) lit d umowy z Wykonawcą. Zmiana ta powoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy o 4.155,04 zł netto.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia zaistniała konieczność wykonania następujących robót dodatkowych: - nawiew do kotłowni, - wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wentylacja pokrycia dachu, - utwardzenie, - uzupełnienie fundamentów. Zmiana ta powoduje wzrost wynagrodzenia o: 6.728,89 zł netto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres i uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych:
1 W trakcie prowadzenia robót ziemnych niezbędnych przy dociepleniu cokołu budynku świetlicy stwierdzono, że wzdłuż ścian zewnętrznych, na wysokości pomieszczeń kuchni oraz garażu wstępują fundamenty skruszałe, o nieregularnym kształcie, z wieloma ubytkami betonu, które należy odtworzyć do stanu należytego. Niewłaściwie przygotowana powierzchnia z wieloma nierównościami uniemożliwi poprawne wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych w tej części budynku.
Ponadto, przy pracach dociepleniowych w strefie cokołowej stwierdzono, że istniejący, betonowy podest wykazuje ślady pęknięć i odspojenia betonu, w związku z czym, ze względów bezpieczeństwa oraz w celu zachowania estetyki budynku zakwalifikowano w/w utwardzenie do wymiany na nowe z kostki betonowej.
2 W trakcie prac przygotowawczych do wykonania modernizacji kotłowni (wymiana kotła gazowego na kocioł o większej sprawności) oraz prac dociepleniowych elewacyjnych stwierdzono konieczność usprawnienia wentylacji pomieszczenia kotłowni poprzez wprowadzenie dodatkowego nawiewu z blachy ocynkowanej, który poprawi wymianę powietrza i zapewni właściwą pracę urządzenia grzewczego.
3 Ponadto, w trakcie prowadzenia prac dociepleniowych na dachu budynku stwierdzono konieczność wprowadzenia dodatkowego odpowietrzenia pokrycia dachu w postaci kominków wentylacyjnych w celu odprowadzenia wilgoci z istniejących warstw dachowych.
4 W trakcie wykonania robót ziemnych, przy ociepleniu strefy cokołowej budynku stwierdzono, iż istniejące przyłącze kanalizacji sanitarnej na odcinku od studzienki rewizyjnej do budynku długości ok. 10 mb, ułożone jest z rury PP o średnicy fi 110 mm. W związku z powyższym przed zasypaniem wykopu oraz przed wykonaniem utwardzania wokół budynku stwierdzono konieczność wymiany przyłącza na rurę PCV o średnicy fi 160 mm, stosowaną zgodnie z obowiązującymi standardami, w celu zapewnienia właściwego odprowadzania ścieków wypływających z budynku, a w razie potrzeby zapewniania sprawnego czyszczenia układu z osadów i usunięcia ewentualnych zatorów w czasie awarii.
5 W związku z zaprojektowaniem rynien i rur spustowych oraz elementów opierzeń z blachy tytan - cynk, z uwagi na proces pasywowania się stopu metali a następnie pokrywania powierzchni patyną, w celu polepszenia walorów estetycznych nowo zmodernizowanego budynku oraz zachowania spójności i trwałości z przyjętą kolorystyką budynku świetlicy stwierdzono konieczność wprowadzenia zmiany materiałowej na blachę stalową powlekaną w kolorze dobranym do elewacji.
Wykonanie robót dodatkowych opisanych pod pozycją 1-4 dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, dla realizacji których zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów technicznych oraz ekonomicznych. Ponadto zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość tej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie.
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mikoszki
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.