eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 560251873-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Kościan: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578929-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510189364-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000, ul. ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 121 001, e-mail agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks 655 120 315.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.04.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm - 258,17 m2 - ocieplenie ścian cokołu styropianem gr. 15 cm - 39,17 m2 - ocieplenie stropodachu styropianem gr. 25 cm - 291,51 m2 - montaż nawiewników higrosterowalnych w oknach (o pow. 19,5 m2) o średnim współczynniku U=1,8 W/m2K na sali świetlicy w ilości 7 sztuk, w kuchni w ilości 1 sztuka; montaż wentylatorów wywiewnych w wc oraz wentylatorów nasadowych turbowent na sali świetlicy w ilości 2 sztuki - 1 komplet - wymiana drzwi zewnętrznych na nowe - 1 szt. / 2,27 m2 - modernizacja instalacji ogrzewania pomieszczeń polegająca na wymianie istniejącego kotła gazowego na nowy kocioł gazowy kondensacyjny o wyższej sprawności - 1 komplet - montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kW - 1 komplet Ponadto, zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie prac związanych z robotami remontowymi zewnętrznych oraz zagospodarowaniem terenu, w tym: tynkowanie i malowanie elewacji oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną w części nieocieplanej budynku, montaż daszków zewnętrznych, remont elementów zewnętrznych.


II.4) Główny kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45311000-0,

09331200-0,

45223810-7,

45333000-0,

45110000-1,

45111100-9,

45111220-6,

45261210-9,

45261300-7,

45450000-6,

45442100-8,

45421100-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia Robót będących przedmiotem Umowy: do 29.11.2019 r. Termin ten będzie uważany za dochowany, o ile przed jego upływem Strony podpiszą protokół odbioru końcowego.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA ADAM ŻAK, , Kłoda 16A/7, 64-130, Rydzyna, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 233796.36 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia podjęto decyzję o wykonaniu robót zamiennych polegających na zmianie rynien i rur spustowych oraz elementów opierzeń z blachy tytan-cynk na rynny i rury spustowe oraz elementy opierzeń z blachy stalowej powlekanej. Zamawiający przewidział możliwość takiej zmiany w § 18 ust. 3 pkt 3) lit d umowy z Wykonawcą. Zmiana ta powoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy o 4.155,04 zł netto.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia zaistniała konieczność wykonania następujących robót dodatkowych: - nawiew do kotłowni, - wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wentylacja pokrycia dachu, - utwardzenie, - uzupełnienie fundamentów. Zmiana ta powoduje wzrost wynagrodzenia o: 6.728,89 zł netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres i uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych: 1 W trakcie prowadzenia robót ziemnych niezbędnych przy dociepleniu cokołu budynku świetlicy stwierdzono, że wzdłuż ścian zewnętrznych, na wysokości pomieszczeń kuchni oraz garażu wstępują fundamenty skruszałe, o nieregularnym kształcie, z wieloma ubytkami betonu, które należy odtworzyć do stanu należytego. Niewłaściwie przygotowana powierzchnia z wieloma nierównościami uniemożliwi poprawne wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych w tej części budynku. Ponadto, przy pracach dociepleniowych w strefie cokołowej stwierdzono, że istniejący, betonowy podest wykazuje ślady pęknięć i odspojenia betonu, w związku z czym, ze względów bezpieczeństwa oraz w celu zachowania estetyki budynku zakwalifikowano w/w utwardzenie do wymiany na nowe z kostki betonowej. 2 W trakcie prac przygotowawczych do wykonania modernizacji kotłowni (wymiana kotła gazowego na kocioł o większej sprawności) oraz prac dociepleniowych elewacyjnych stwierdzono konieczność usprawnienia wentylacji pomieszczenia kotłowni poprzez wprowadzenie dodatkowego nawiewu z blachy ocynkowanej, który poprawi wymianę powietrza i zapewni właściwą pracę urządzenia grzewczego. 3 Ponadto, w trakcie prowadzenia prac dociepleniowych na dachu budynku stwierdzono konieczność wprowadzenia dodatkowego odpowietrzenia pokrycia dachu w postaci kominków wentylacyjnych w celu odprowadzenia wilgoci z istniejących warstw dachowych. 4 W trakcie wykonania robót ziemnych, przy ociepleniu strefy cokołowej budynku stwierdzono, iż istniejące przyłącze kanalizacji sanitarnej na odcinku od studzienki rewizyjnej do budynku długości ok. 10 mb, ułożone jest z rury PP o średnicy fi 110 mm. W związku z powyższym przed zasypaniem wykopu oraz przed wykonaniem utwardzania wokół budynku stwierdzono konieczność wymiany przyłącza na rurę PCV o średnicy fi 160 mm, stosowaną zgodnie z obowiązującymi standardami, w celu zapewnienia właściwego odprowadzania ścieków wypływających z budynku, a w razie potrzeby zapewniania sprawnego czyszczenia układu z osadów i usunięcia ewentualnych zatorów w czasie awarii. 5 W związku z zaprojektowaniem rynien i rur spustowych oraz elementów opierzeń z blachy tytan - cynk, z uwagi na proces pasywowania się stopu metali a następnie pokrywania powierzchni patyną, w celu polepszenia walorów estetycznych nowo zmodernizowanego budynku oraz zachowania spójności i trwałości z przyjętą kolorystyką budynku świetlicy stwierdzono konieczność wprowadzenia zmiany materiałowej na blachę stalową powlekaną w kolorze dobranym do elewacji. Wykonanie robót dodatkowych opisanych pod pozycją 1-4 dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, dla realizacji których zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów technicznych oraz ekonomicznych. Ponadto zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość tej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.