eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Przebudowa drogi powiatowej nr 4521E Dzietrzniki-Załęcze Małe-Giętkowizna w miejscowości Dzietrzniki



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 560251541-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Wieluń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4521E Dzietrzniki-Załęcze Małe-Giętkowizna w miejscowości Dzietrzniki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519691-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540047026-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510099075-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000, ul. Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 434 280, e-mail zam_pub@powiat.wielun.pl, faks 438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4521E Dzietrzniki-Załęcze Małe-Giętkowizna w miejscowości Dzietrzniki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ON.272.04.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 4521E Dzietrzniki-Załęcze Małe-Giętkowizna w miejscowości Dzietrzniki o dł. 3.286 m przewidzianych do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. Wykonanie robót budowlanych obejmuje dwa projekty: - na zgłoszenie AB.6743.687.2017 z dnia 27.11.2017r.: od km 0+000 do km 0+246 tj. 246 m od km 0+309 do km 2+890 tj. 2.581 m - na zgłoszenie AB.6743.431.2018 z dnia 23.07.2018r.: od km 0+000 do km 0+459 tj. 459 m - Projekty stałej organizacji ruchu do w/w projektów Zakres robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie, - drenaż, - krawężniki, oporniki, obrzeża, - konstrukcja drogi, - chodnik, peron przystankowy, azyl dla pieszych, - ścieżka rowerowa, - zatoka autobusowa, - wyspa dzieląca, - zjazd przez rów, - zjazd przez chodnik, ścieżkę rowerową, - pobocze z destruktu, - oznakowanie, - roboty inne, - inwentaryzacja powykonawcza, - tablice informacyjne - wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych zawierających m.in. nazwę programu, nazwę zadania, kwotę dofinansowania, rok w którym dotacja została przyznana zlokalizowanych na początku oraz na końcu przebudowy, - nasadzenie drzew z uprawy kontenerowej o średnicy co najmniej 12 cm w miejsca wskazane przez Zamawiającego w ilości 73 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający informuje, że posiada potwierdzenie o nie wniesieniu sprzeciwu właściwego organu do zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia uwzględniający postanowienia SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również poniesienie kosztów naprawy dróg powiatowych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w wielkości 1500 ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie korekcyjne, oczyszczenie i skropienie emulsją.


II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45112000-5,

45223000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14.05.2019r. - 29.11.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 4521E Dzietrzniki-Załęcze Małe-Giętkowizna w miejscowości Dzietrzniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o., larix.biuro@matrixpc.pl, ul. Klonowa 11, 42-700, Lubliniec, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8618146.91 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- w miejscu wykonania rowu krytego znajduje się wylot przykanalika to w celu odpowiedniego włączenia go do rury, możliwości kontroli i ewentualnego oczyszczania go podczas użytkowania konieczne jest wykonanie studni rewizyjnej; - dokumentacja projektowa nie przewidywała zjazdów do posesji i pól na wszystkie działki zlokalizowane wzdłuż inwestycji co powoduje konieczność uzupełnienia brakujących zjazdów; - roboty dodatkowe wykazane w protokole koniczności 5/2019 z dnia 01.10.2019r. nie zostały objęte zamówieniem podstawowym oraz nie mogły zostać przewidziane na etapie wszczynania postępowania przetargowego, wynikają z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego oraz są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego; - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych. Realizacja robót dodatkowych przez innego Wykonawcę spowoduje istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego Wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony w ciągu technologicznym, zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu Wykonawcy spowodowałoby poniesienie przez Zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego Wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego Wykonawcę; ? wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.