eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › "Budowa zielonego skweru przy al. Chopina w Gminie Łomianki" w ramach zadania 2013/15 pn. "Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 560239210-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Łomianki: "Budowa zielonego skweru przy al. Chopina w Gminie Łomianki" w ramach zadania 2013/15 pn. "Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583035-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510202581-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 888 98 01, e-mail umig@lomianki.pl, faks 22 888 98 02.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa zielonego skweru przy al. Chopina w Gminie Łomianki" w ramach zadania 2013/15 pn. "Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa zielonego skweru przy al.Chopina w Gminie Łomianki. 3.2 Zakres rzeczowy zadania obejmuje budowę nowego zielonego skweru przy al. Chopina w Gminie Łomianki. Planowana powierzchnia całkowita skweru wyniesie 770 m2. W ramach planowanych nasadzeń zakłada się nasadzenia drzew, krzewów ozdobnych wieloletnich, bylin i traw, krzewów różanych różnych odmian zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 3.3 Projektowany obszar znajduje się Łomiankach Dolnych, przy ul. Chopina na działce 78/5, w woj. Mazowieckim, powiecie warszawskim zachodnim, w Gminie Łomianki. 3.4 Do załączonej dokumentacji technicznej wprowadza się następujące zmiany: ? zmiana gatunku rośliny projektowanej bylin z goździk postrzępiony "Heidi" na lawenda wąskolistna poj. C5 ? zmiana parametrów materiału szkółkarskiego obwód pnia na wysokości 1,3: o grab zwyczajny - 16-18 o katalpa bignoniowata "Nana" - 16-18 o klon jawor "Esk Sunset" - 14-16 o Fraxinus excelsior "Nana" - 14-16 o lilak Meyera "Palbin" poj. C7,5 o róża ALBO poj. C5 ? projektuje się założenie nowego trawnika z siewu - zmiana na trawę z rolki na powierzchni 69,60 m2 ? w ramach branży konstrukcyjnej zaprojektowano płaszczyzny poziome i pionowe konstrukcji z drewna modrzew syberyjski (zmiana w stosunku do dokumentacji technicznej zakładającej drewno teakowe) zamocowanego za pomocą łączników na podbudowie z legarów kompozytowych i bloczków betonowych a siedziska oparte do wylewki betonowej. Wejście na teren odbywać się będzie w trzech miejscach. Powierzchnia tarasów będzie odwodniona poprzez spływ wód grawitacyjnych do gruntu. Teren pod płaszczyzną ścieżek będzie wyścielony agrowłókniną aby wstrzymać rozrost niepożądanych chwastów. 3.5 Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie dostawy materiału roślinnego i wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania i zakończenia prac zgodnie z wytycznymi. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.6 Wszystkie materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zlecenia muszą spełniać wszystkie stosowne atesty techniczne i spełnianie obowiązujących norm jakości, w tym przeciwpożarowych. Budowa nowej zielonej przestrzeni publicznej musi być oparta o właściwy jakościowo materiał nasadzeniowy, najlepsze praktyki ogrodnicze w celu zachowania trwałości i przydatności skweru na kolejne lata. Nowy skwer przy al. Chopina będzie nową zieloną przestrzenią publiczną udostępnianą nieodpłatnie dla mieszkańców i wszystkich zainteresowanych odwiedzających ten teren. 3.7 W ramach zlecenia Wykonawca zapewni jednoroczną pielęgnację, konserwację i bieżące utrzymanie zielonego skweru będącego przedmiotem umowy. 3.8 Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 3 dni od podpisania umowy. 2. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy prawo energetyczne, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 3. Realizacja zadania odbywała się będzie z zachowaniem wszelkich norm i przepisów obowiązujących przy tego typu robotach. 4. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 5. Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - wszystkie prace objęte przedmiarem robót. 3.9 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - roboty budowlane i usługi objęte przedmiarem robót za wyjątkiem prac przygotowawczych i pomiarowych, montażu urządzeń małej architektury oraz pielęgnacji zieleni. 3.10 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45112710-5,

45223100-7,

45233250-6,

45112000-5,

45112720-8,

77300000-3,

77310000-6,

77314100-5,

45233250-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonanie umowy do dnia 02.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Budowa zielonego skweru przy al. Chopina w Gminie Łomianki" w ramach zadania 2013/15 pn. "Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/10/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WALVI Sp. z o. o., walvi@walvi.pl, Romanówka 32, 17-300, Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 399900.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: 2) wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z: a) opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W nawiązaniu do naszego pisma z dnia 29.10.2020 L.dz. 64/1012020 firma WALVI Sp. z o.o. Romanówka 32,17-300 Siemiatycze bardzo dziękuję za wyrozumiałaś "jednocześnie informujemy, iż sytuacja w kraju jak iw firmie nie uległa zmianie wręcz odwrotnie na każdym kroku pracownicy przechodzą na kwarantannę -- związaną z COVID 19.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z pismem firmy WALVI Sp. z o.o. z dnia 12.11.2020 r. dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Nr RZP.272.29.2020 z dnia 13.10.2020 ze względu na trudną sytuację na rynku z powodu panującej pandemii Coyid 19 i wynikających z tego faktu braków kadrowych oraz wydłużonych terminów oczekiwania na materiały, zasadne jest wydłużenie termn. realizacji ww. umowy do 25.11.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.