eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › REMONT BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1 - GO MAJA 11 W GIŻYCKU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 560239139-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Giżycko: REMONT BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1 - GO MAJA 11 W GIŻYCKU.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534223-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510133069-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@ron.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (url): http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy Giżycko

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1 - GO MAJA 11 W GIŻYCKU.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

32/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 . Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 1-go Maja w Giżycku. 2. Charakterystyka budynku nr 2 . 2.1. Budynek, podpiwniczony, 4 - kondygnacyjny z poddaszem użytkowym oraz 1 kondygnacja podziemna. 2.2. Fundamenty żelbetowe. 2.3. Ściany murowane z cegły pełnej. 2.4. Strop nad piwnicą, parterem i I piętrem żelbetowy. 2.5. Strop nad II i III piętrem KLEINA. Dach - drewniany. 2.6. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 3. Ogólny zakres robót do wykonania: 3.1. Roboty budowlane na poddaszu: 3.1.1. rozbiórka niezbędnego pokrycia dachowego w miejscach wymiany krokwi koszowych wraz z niezbędną rozbiórką obróbek blacharskich, rynien, łat, kontrłat, folii dachowej, deskowania, 3.1.2. wymiana murłaty 14x14cm; 3.1.3. wymiana krokwi koszowych 15x20cm /4szt/ oraz objętych korozją; biologiczną krokwi zwykłych /ilość mb podana w przedmiarze robót/; 3.1.4. uzupełnienie ścianki kolankowej ; 3.1.5. wymiana 2-ch desek gr 38mm szer. około 25cm przy każdej wymienianej krokwi koszowej, 3.1.6. deskowanie dachu, ułożenie kontrłat, łat /tarcica z odzysku, 20% nowej/ 3.1.7. ułożenie folii na połaci dachowej; 3.1.8. montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze istniejącej dachówki, rynien /rynny odzysk/; 3.1.9. przełożenie pokrycia dachowego /miejsca na połaci dachu/ ; 3.1.10. uszczelnienie styków z dachem istniejących wywietrzaków dachowych; 3.1.11. oczyszczenie desek /również z przylegającej kory/ i drewnianej konstrukcji dachu /krokwie, słupy, miecze, płatwie/, a następnie dwukrotne zaimpregnowane środkami przeciw korozji biologicznej i p.poż.; 3.1.12. pokrycie dachu dachówką wraz z ułożeniem gąsiorów /10% nowego materiału pozostały z rozbiórki/; Tarcicę użytą do robót należy zabezpieczyć środkiem przeciw korozji biologicznej i p.poż. 3.2. Termomodernizacja budynku: 3.2.1. ustawienie rusztowania; 3.2.2. odbicie popękanych i odstających tynków a następnie ich uzupełnienie, /przyjęto 5% ogólnej powierzchni/. 3.2.3. rozebranie obróbek blacharskich i parapetów; 3.2.4. przełożenie gąsiorów ceramicznych / 20% nowych gąsiorów/; 3.2.5. gruntowanie oczyszczonej powierzchni ścian i ościeży; 3.2.6. zatopienie warstwy siatki /na odcinku h= 1,5 od listwy cokołowej siatka podwójna /ościeżach i o współczynniku przewodzenia ciepła nie większy niż 0,035W/m; 3.2.7. wyprawa elewacyjna z tynku silikatowo-silikonowego /kolor uzgodnić z Inwestorem/obróbki blacharskie z blachy powlekanej; 3.2.8. montaż parapetów z blachy powlekanej /kolor uzgodnić z Inwestorem/; 3.2.9. montaż tablicy z numeracją budynku koloru czarnego na białym tle, wysokość cyfr 20 cm, szerokość marginesu ze wszystkich stron powinna wynosić 5 cm; 3.3. Opaska przy budynku i termomodernizacja ścian fundamentowych: 3.3.1. rozebranie opaski przy budynku wraz z krawężnikami; 3.3.2. wykop na głębokość około 1,5m; 3.3.3. skucie odstających i popękanych tynków a następnie uzupełnienie; 3.3.4. zagruntowanie masami bitumicznymi oczyszczonych i uzupełnionych powierzchni ścian, 3.3.5. izolacja cieplna - styrodur XPS gr 8cm, przeciwwilgociowa - folia kubełkowa; 3.3.6. zasypanie wykopów ziemią z ukopów i 20cm podsypka z pospółki, z zagęszczeniem; 3.3.7. ułożenie kostki polbruk gr 8cm ; 3.3.8. malowanie krat we wszystkich oknach z wcześniejszym oczyszczeniem oraz wyprostowaniem zdeformowanych prętów, 3.4. Roboty elektryczne: 3.4.1. częściowy demontaż, a po wykonaniu robót dachowych, montaż instalacji odgromowej; 3.4.2. wymiana lamp oświetleniowych; 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 5. Informacje dodatkowe: 5.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 30.04.2020r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi p. Danuta FARJASZEWSKA tel. 261 335 704. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 5.4. Roboty będą prowadzone w budynku nie użytkowanym . 5.5. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5.6. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 5.7. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 5.8. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 5.9. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 5.10. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje 5.11. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi, etc. ..) 5.12. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych" sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 5.13. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów 5.14. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1-5 (rozdział VI) "Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej" stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.Urz. MON 2017 poz.18). Warunkiem uzyskania pozwolenia, o którym mowa, jest uzyskanie pozytywnej opinii w sprawie wstępu na teren jednostki chronionej Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służb Kontrwywiadu Wojskowego w Warszawie. 6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp). 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a pzp. 7.1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: a. organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 7.2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a. Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 7.1 (wzór oświadczenia-załącznik nr 4 do siwz), z którymi zawarto umowę o pracę. b. Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: 1) w dniu podpisania umowy, 2) 3 dni - po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 7.3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zgodnie z § 4 ust. 27 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do siwz. 7.4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 7.1: a. W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt. 7.2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. b. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 7.2 ppkt b przekroczy 3 dni robocze. 8. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.07.2020-20.11.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
COVID-19

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.