eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe › Budowa przedszkola samorządowego w Nowem wraz z wyposażeniem - etap I - znak sprawy IKS.271.9.2019.MC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 560236285-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Nowe: Budowa przedszkola samorządowego w Nowem wraz z wyposażeniem - etap I - znak sprawy IKS.271.9.2019.MC
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570417-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540143799-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510209837-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe, Krajowy numer identyfikacyjny 92351038000000, ul. Pl. Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 33 37 210, e-mail fundusze@gminanowe.pl, faks 52 33 28 466.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminanowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przedszkola samorządowego w Nowem wraz z wyposażeniem - etap I - znak sprawy IKS.271.9.2019.MC

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IKS.271.9.2019.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia jest podzielony na części: Część I - Budowa przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 1 - "Przedszkole - roboty budowlane". Niezależnie, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę, musi zapoznać się z całą treścią SIWZ, a w szczególności z całą Dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ. Zwracamy uwagę, że podstawowym dokumentem do oszacowania zakresu i kosztów prac dla przedmiotowej części zamówienia jest Dokumentacja techniczno- budowlana z uwzględnieniem zmian ujętych w Załączniku 1a . Wskazać należy w szczególności, że: ? Nowy obiekt będzie budynkiem wolnostojącym parterowym dostosowanym do istniejącej zabudowy. Obiekt będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Budynek postawiony zostanie w technologii tradycyjnej, murowanej o układzie zewnętrznych ścian konstrukcyjnych, przykryty stropodachem o konstrukcji żelbetowej. Posadowiony będzie na żelbetowych ławach i stopach fundamentowych pod ścianami i słupami. ? W przedszkolu znajdować się będzie 9 oddziałów dla dzieci (25 dzieci na oddział), wraz zapleczem sanitarnym i magazynem. Prócz głównej funkcji przedszkolnej, w skład pomieszczeń wchodzić będzie wydzielona część administracyjna oraz segment żywieniowy zawierający część kuchenną wraz ze stołówką dla dzieci przedszkolnych. ? Parametry powierzchniowe i kubaturowe przedstawiają się następująco: powierzchnia zabudowy - 2 488,40 m2, powierzchnia użytkowa - 2 221,21 m2, w tym: powierzchnia strefy wejściowej ogólnodostępnej - 306,98 m2, powierzchnia administracji - 122,37 m2, powierzchnia funkcji głównej przedszkolnej - 1 230,57 m2, powierzchnia węzła żywieniowego - 384,13 m2, powierzchnia pomieszczeń technicznych i magazynowych - 177,16 m2, kubatura - 9 132,10 m3. ? Parametry liniowe budynku przedstawiają się następująco: max. długość budynku: 74,01 m., max. szerokość budynku: 58,17 m., wysokość budynku do attyki: 5,80 i 7,00 m., poziom posadowienia posadzki parteru: 75,50 m.n.p.m. ? Wykonawca w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy zakończy wszystkie prace na zewnątrz budynku wraz z przyłączami, celem umożliwienia przekazania placu budowy Wykonawcy II części zamówienia. Część II - Zagospodarowanie terenu w obrębie przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 2 - "Przedszkole - zagospodarowanie terenu". Niezależnie, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę, musi zapoznać się z całą treścią SIWZ, a szczególności z całą Dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ. Zwracamy uwagę, że podstawowym dokumentem do oszacowania zakresu i kosztów prac dla przedmiotowej części zamówienia jest Dokumentacja techniczno- budowlana z uwzględnieniem zmian ujętych w Załączniku 1a . ? Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności: ? wykonanie schodów zewnętrznych, podestów, balustrad, ? wykonanie tarasów i schodów tarasowych, ? wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i balustrad, ? wykonanie placu zabaw, ? wykonanie powierzchni utwardzonych dla poruszania się pieszych i pojazdów, ? wykonanie ogrodzenia.


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45214100-1,

45263000-4,

45263100-7,

45262500-6,

45411000-4,

45261210-9,

45261214-7,

45332000-6,

45321000-3,

45442100-8,

45421160-3,

45421100-5,

45330000-9,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2021-02-26

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Budowa przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 1 - "Przedszkole - roboty budowlane".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum-1. Zakład ogólnobudowlany TACZBUD Henryk Taczyński w restrukturyzacji, 2. LIVAR Krzysztof Kaniecki i wspólnik-spółka jawna, 3. FHU JOLBUD Jolanta Smolińska , taczbud@interia.pl, Skurgwy 17 86-318 Rogóźno, 86-318, Rogóźno, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 7373254.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

nd


CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Zagospodarowanie terenu w obrębie przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 2 - "Przedszkole - zagospodarowanie terenu".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum-1. Zakład ogólnobudowlany TACZBUD Henryk Taczyński w restrukturyzacji, 2. LIVAR Krzysztof Kaniecki i wspólnik-spółka jawna, 3. FHU JOLBUD Jolanta Smolińska , , Skyrgwy 17, 86-318 Rogóźno, 86-318, Rogóźno, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1589748.53 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

nd



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Na podstawie art. 15r. ustęp 4 w związku z art. 15r. ustęp 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, poz. 567 oraz 568) w związku ze stosowanym odpowiednio art. 144 ustęp 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177) tekst jednolity z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks nr 5 z dnia 18 listopada 2020r. do umowy PN/7/2019 z dnia 18 września 2019r. zawartej w Nowem pomiędzy: Gminą Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, reprezentowaną przez: 1. Czesława Wolińskiego- Burmistrza Nowego przy kontrasygnacie 2.Jerzego Wotkowskiego- Skarbnika Gminy Nowe zwaną dalej "Zamawiającym" a Konsorcjum w skład, którego wchodzą: 1. Lider Konsorcjum - Zakład Ogólnobudowlany "TACZBUD" Henryk Taczyński w restrukturyzacji, Skurgwy 17, 86-318 Rogóżno, NIP 876-010-21-47, REGON 870122873, reprezentowanym przez Pana Henryka Taczyńskiego; 2. LIVAR Krzysztof Kaniecki i Wspólnik -- spółka jawna , ul. Parkowa 24, 86-300 Grudziądz, NIP 876-233-35-37, REGON 340178192, reprezentowanym przez Pana Krzysztofa Kanieckiego; 3. Firma Handlowo- Usługowa JOLBUD Jolanta Smolińska, ul. gen. Józefa Kustronia 30/24, 86-300 Grudziądz, NIP 876-154-47-23, REGON 341317856, reprezentowaną przez Pana Andrzeja Smolińskiego- Pełnomocnika; zwanym dalej "Wykonawcą". § 1 1. Na podstawie art. 15r. ustęp 4 w związku z art. 15r. ustęp 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, poz. 567 oraz 568) w związku ze stosowanym odpowiednio art. 144 ustęp 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177) tekst jednolity z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami) ; 2. W drodze aneksu zmienia się treść § 8 ust. 7 i 8 umowy, które otrzymują brzmienie: "7. Fakturowanie będzie następowało w 9 (dziewięciu) etapach. Fakturowanie danego etapu będzie następowało po zrealizowaniu poszczególnych pozycji dla danego etapu, ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy. O wyborze pozycji do danego fakturowania będzie decydował Wykonawca w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, sprawującym nadzór nad wykonaniem robót. 8. Strony ustalają następujący harmonogram wystawiania faktur: 1) Faktura I częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu minimum 15% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł brutto, 2) Faktura II częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu minimum 15% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł brutto, 3) Faktura III.1 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 10% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 10% ceny ofertowej brutto, tj. 906.910,24 zł brutto. 4) Faktura III.2 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 5% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 5% ceny ofertowej brutto, tj. 453.455,12 zł brutto 5) Faktura IV częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 15% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł zł brutto, 6) Faktura V.1 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 11,5% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 11,5% ceny ofertowej brutto, tj. 1.044.300,63zł brutto, 7) Faktura V.2 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 3,5% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 3,5% ceny ofertowej brutto, tj. 316.064,74zł brutto, 8) Faktura VI częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 15% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł brutto, 9) Faktura VII - końcowa wystawiona zostanie po wykonaniu całości robót pozostałych do wykonania . Faktura będzie wystawiona na pozostałą do zapłaty kwotę, nie większą niż 10% ceny ofertowej brutto, tj. 906.910,25zł brutto. § 2 Pozostałe postanowienia umowy pozostają bez zmian. § 3 Aneks niniejszy sporządzono w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze storn.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nd

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.