Ogłoszenie nr 560236285-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.
Nowe: Budowa przedszkola samorządowego w Nowem wraz z wyposażeniem - etap I - znak sprawy IKS.271.9.2019.MC
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570417-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540143799-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510209837-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowe, Krajowy numer identyfikacyjny 92351038000000,
ul. Pl. Św. Rocha
5,
86-170
Nowe, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 33 37 210, e-mail
fundusze@gminanowe.pl, faks
52 33 28 466.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminanowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola samorządowego w Nowem wraz z wyposażeniem - etap I - znak sprawy IKS.271.9.2019.MC
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKS.271.9.2019.MC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia jest podzielony na części: Część I - Budowa przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 1 - "Przedszkole - roboty budowlane". Niezależnie, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę, musi zapoznać się z całą treścią SIWZ, a w szczególności z całą Dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ. Zwracamy uwagę, że podstawowym dokumentem do oszacowania zakresu i kosztów prac dla przedmiotowej części zamówienia jest Dokumentacja techniczno- budowlana z uwzględnieniem zmian ujętych w Załączniku 1a . Wskazać należy w szczególności, że: ? Nowy obiekt będzie budynkiem wolnostojącym parterowym dostosowanym do istniejącej zabudowy. Obiekt będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Budynek postawiony zostanie w technologii tradycyjnej, murowanej o układzie zewnętrznych ścian konstrukcyjnych, przykryty stropodachem o konstrukcji żelbetowej. Posadowiony będzie na żelbetowych ławach i stopach fundamentowych pod ścianami i słupami. ? W przedszkolu znajdować się będzie 9 oddziałów dla dzieci (25 dzieci na oddział), wraz zapleczem sanitarnym i magazynem. Prócz głównej funkcji przedszkolnej, w skład pomieszczeń wchodzić będzie wydzielona część administracyjna oraz segment żywieniowy zawierający część kuchenną wraz ze stołówką dla dzieci przedszkolnych. ? Parametry powierzchniowe i kubaturowe przedstawiają się następująco: powierzchnia zabudowy - 2 488,40 m2, powierzchnia użytkowa - 2 221,21 m2, w tym: powierzchnia strefy wejściowej ogólnodostępnej - 306,98 m2, powierzchnia administracji - 122,37 m2, powierzchnia funkcji głównej przedszkolnej - 1 230,57 m2, powierzchnia węzła żywieniowego - 384,13 m2, powierzchnia pomieszczeń technicznych i magazynowych - 177,16 m2, kubatura - 9 132,10 m3. ? Parametry liniowe budynku przedstawiają się następująco: max. długość budynku: 74,01 m., max. szerokość budynku: 58,17 m., wysokość budynku do attyki: 5,80 i 7,00 m., poziom posadowienia posadzki parteru: 75,50 m.n.p.m. ? Wykonawca w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy zakończy wszystkie prace na zewnątrz budynku wraz z przyłączami, celem umożliwienia przekazania placu budowy Wykonawcy II części zamówienia. Część II - Zagospodarowanie terenu w obrębie przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 2 - "Przedszkole - zagospodarowanie terenu". Niezależnie, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę, musi zapoznać się z całą treścią SIWZ, a szczególności z całą Dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ. Zwracamy uwagę, że podstawowym dokumentem do oszacowania zakresu i kosztów prac dla przedmiotowej części zamówienia jest Dokumentacja techniczno- budowlana z uwzględnieniem zmian ujętych w Załączniku 1a . ? Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności: ? wykonanie schodów zewnętrznych, podestów, balustrad, ? wykonanie tarasów i schodów tarasowych, ? wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i balustrad, ? wykonanie placu zabaw, ? wykonanie powierzchni utwardzonych dla poruszania się pieszych i pojazdów, ? wykonanie ogrodzenia.
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45214100-1,
45263000-4,
45263100-7,
45262500-6,
45411000-4,
45261210-9,
45261214-7,
45332000-6,
45321000-3,
45442100-8,
45421160-3,
45421100-5,
45330000-9,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2021-02-26
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I - Budowa przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 1 - "Przedszkole - roboty budowlane". |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum-1. Zakład ogólnobudowlany TACZBUD Henryk Taczyński w restrukturyzacji, 2. LIVAR Krzysztof Kaniecki i wspólnik-spółka jawna, 3. FHU JOLBUD Jolanta Smolińska ,
taczbud@interia.pl,
Skurgwy 17
86-318 Rogóźno,
86-318,
Rogóźno, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
nd
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II - Zagospodarowanie terenu w obrębie przedszkola samorządowego w Nowem - obejmująca wykonanie prac przewidzianych w Przedmiarze nr 2 - "Przedszkole - zagospodarowanie terenu". |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum-1. Zakład ogólnobudowlany TACZBUD Henryk Taczyński w restrukturyzacji, 2. LIVAR Krzysztof Kaniecki i wspólnik-spółka jawna, 3. FHU JOLBUD Jolanta Smolińska ,
,
Skyrgwy 17, 86-318 Rogóźno,
86-318,
Rogóźno, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
nd
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/11/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Na podstawie art. 15r. ustęp 4 w związku z art. 15r. ustęp 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, poz. 567 oraz 568) w związku ze stosowanym odpowiednio art. 144 ustęp 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177) tekst jednolity z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks nr 5
z dnia 18 listopada 2020r.
do umowy PN/7/2019 z dnia 18 września 2019r. zawartej w Nowem pomiędzy:
Gminą Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe,
reprezentowaną przez:
1. Czesława Wolińskiego- Burmistrza Nowego przy kontrasygnacie
2.Jerzego Wotkowskiego- Skarbnika Gminy Nowe
zwaną dalej "Zamawiającym"
a
Konsorcjum w skład, którego wchodzą:
1. Lider Konsorcjum - Zakład Ogólnobudowlany "TACZBUD" Henryk Taczyński w restrukturyzacji, Skurgwy 17, 86-318 Rogóżno, NIP 876-010-21-47, REGON 870122873, reprezentowanym przez Pana Henryka Taczyńskiego;
2. LIVAR Krzysztof Kaniecki i Wspólnik -- spółka jawna , ul. Parkowa 24, 86-300 Grudziądz, NIP 876-233-35-37, REGON 340178192, reprezentowanym przez Pana Krzysztofa Kanieckiego;
3. Firma Handlowo- Usługowa JOLBUD Jolanta Smolińska, ul. gen. Józefa Kustronia 30/24, 86-300 Grudziądz, NIP 876-154-47-23, REGON 341317856, reprezentowaną przez Pana Andrzeja Smolińskiego- Pełnomocnika;
zwanym dalej "Wykonawcą".
§ 1
1. Na podstawie art. 15r. ustęp 4 w związku z art. 15r. ustęp 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, poz. 567 oraz 568) w związku ze stosowanym odpowiednio art. 144 ustęp 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177) tekst jednolity z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami) ;
2. W drodze aneksu zmienia się treść § 8 ust. 7 i 8 umowy, które otrzymują brzmienie:
"7. Fakturowanie będzie następowało w 9 (dziewięciu) etapach. Fakturowanie danego etapu będzie następowało po zrealizowaniu poszczególnych pozycji dla danego etapu, ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy. O wyborze pozycji do danego fakturowania będzie decydował Wykonawca w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, sprawującym nadzór nad wykonaniem robót.
8. Strony ustalają następujący harmonogram wystawiania faktur:
1) Faktura I częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu minimum 15% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł brutto,
2) Faktura II częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu minimum 15% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł brutto,
3) Faktura III.1 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 10% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 10% ceny ofertowej brutto, tj. 906.910,24 zł brutto.
4) Faktura III.2 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 5% robót i ich odbiorze. Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 5% ceny ofertowej brutto, tj. 453.455,12 zł brutto
5) Faktura IV częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 15% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł zł brutto,
6) Faktura V.1 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 11,5% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 11,5% ceny ofertowej brutto, tj. 1.044.300,63zł brutto,
7) Faktura V.2 częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 3,5% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 3,5% ceny ofertowej brutto, tj. 316.064,74zł brutto,
8) Faktura VI częściowa wystawiona zostanie po wykonaniu kolejnych 15% robót i ich odbiorze, Faktura będzie wystawiona na kwotę maksymalnie 15% ceny ofertowej brutto, tj. 1.360.365,36 zł brutto,
9) Faktura VII - końcowa wystawiona zostanie po wykonaniu całości robót pozostałych do wykonania . Faktura będzie wystawiona na pozostałą do zapłaty kwotę, nie większą niż 10% ceny ofertowej brutto, tj. 906.910,25zł brutto.
§ 2
Pozostałe postanowienia umowy pozostają bez zmian.
§ 3
Aneks niniejszy sporządzono w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze storn.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nd
INNE PRZETARGI NOWE
- Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZAD. INW.: BUDOWA ZBIORNIKA RETENCYJNEGO WODY PITNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ W MIEJSCOWOŚCI MILEWKO, GMINA NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.