eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w Bukówku



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 560231472-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Środa Śląska: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w Bukówku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554289-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540125331-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510182980-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 69291493227000, ul. Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 960 724, e-mail izp_zap@srodaslaska.pl, faks 713 173 405.
Adres strony internetowej (url): http//bip.srodaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w Bukówku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP 271.1-14/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYKONANIE PLACU ZABAW wraz z Siłownią zewnętrzną W Bukówku Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia budowy placu zabaw i siłowni zewnętrznej, zgłoszenie budowy oraz wykonanie tj. budowa nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń placu zabaw, urządzeń siłowni zewnętrznej, towarzyszących elementów małej architektury, ogrodzenia oraz nasadzenie roślin celem oddzielenia strefy placu zabaw od siłowni. Miejsce realizacji Lokalizację placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznej przewiduje się na terenie działki nr 145 w Bukówku gm. Środa Śląska, z zapewnionym dojazdem i dojściem od strony działki drogowej nr 86. Działka nr 145 zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest na tereny sportu i rekreacji. Projektowane zagospodarowanie terenu należy dostosować do istniejącego uzbrojenia terenu. Stan istniejący Teren objęty inwestycją jest to nawierzchnia gruntowa trawiasta, znajdująca się przy istniejącym boisku sportowym. Nie wyklucza się istniejącego uzbrojenia podziemnego innego niż wskazane na mapie. Parametry obiektu Planowana powierzchnia przeznaczona do budowy placu zabaw i siłowni zewnętrznej to 300 m2 (15x20m) - może być zmienna w zależności od dobranych urządzeń i ich rozlokowania. Parametry projektowanej nawierzchni Wykonana wewnątrz ogrodzenia placu, na podkładzie z geowłókniny, głębokość dostosowana do urządzeń zabawowych, żwirek płukany o frakcji 0,25-8mm, bez frakcji iłowych i pyłowych. Zgodna z aktualną wersją norm z grupy PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Parametry projektowanego ogrodzenia Wszystkie urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej należy ogrodzić. Ogrodzenie panelowe z prętów stalowych grubości 6/5/6 mm, wysokości 100-110 cm, z obrzeżami betonowymi zapobiegającymi przesypywaniu się żwirku. Słupki stalowe. Wszystkie elementy ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony RAL 6010,6018 lub zbliżony. Ogrodzenie systemowe zawierające wszystkie niezbędne elementy systemu. Łączna długość wraz z furtką ok 70 mb. Furtka szt. 1 o szerokości 100 cm w świetle otwierana do zewnątrz. Zabezpieczenie istniejących drzew na terenie placu budowy Drzewa zlokalizowane w pobliżu prowadzenia prac na czas budowy placu zabaw należy osłonić przed uszkodzeniami mechanicznymi (osłonięta musi być bryła korzeniowa i pnie do wysokości narażonej na ewentualne uszkodzenia). W obrębie drzew należy maksymalnie ograniczyć poruszanie się pojazdów, nie wolno parkować, składować materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu, cegieł, płynnych chemikaliów i innych substancji mogących negatywnie wpływać na drzewa. Pnie drzew, które znajdą się w pobliżu przejazdu pojazdów mechanicznych i innych robót budowlanych należy obłożyć deskami łączonymi ze sobą za pomocą sznura bądź drutu. Nawierzchnia trawiasta Po wykonaniu placu zabaw należy uzupełnić humus, wyrównać teren, zagrabić i zasiać trawę w strefie min 1 m od wykonanego placu zabaw oraz w obszarach zniszczonych i naruszonych podczas prac budowlanych związanych z budową placu zabaw. Trawniki mają być równomiernie obsiane bez łysin i prześwitów. Mieszanka nasion wytrzymałych, odpornych na uszkodzenia i szybko regenerujących. Obsługa placu budowy Materiały na budowę powinny być przewożone odpowiednimi środkami transportu, żeby uniknąć uszkodzeń, trwałych odkształceń oraz zgodnie z przepisami BHP i ruchu drogowego. Należy unikać wjazdu ciężkiego sprzętu budowlanego i pojazdów oraz nadmiernego utwardzenia gleby i stref korzeniowych w rzucie korony drzew celem ich ochrony. Montaż Wykopanie dołków pod fundamenty i osadzenie urządzeń wg wytycznych producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy. Nasadzenia Zadanie obejmuje wykonanie nasadzeń roślin żywopłotowych bezpiecznych dla dzieci celem stworzenia przegrody wewnątrz placu między strefą zabaw a siłownią. Sadzenie z pełną zaprawą dołów ziemią urodzajną. Proponowany gatunek to forsycja. Zakres prac Wykonawcy: 1) wykonanie niezbędnej dokumentacji, zatwierdzenie jej przez Zamawiającego, zgłoszenie budowy do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej na podstawie otrzymanej od Zamawiającego mapy zasadniczej wraz z wykonaniem i złożeniem do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, trwały montaż w gruncie urządzeń placu zabaw, urządzeń siłowni zewnętrznej, towarzyszących elementów małej architektury oraz ogrodzenia; 3) wykonanie przegrody pomiędzy strefą siłowni zewnętrznej a placem zabaw w postaci nasadzeń roślin żywopłotowych (proponowany gatunek: forsycja); 4) nadmiar ziemi pozostały z wykopów złożyć/rozplantować w miejsce wskazane przez Inwestora w obrębie działki objętej inwestycją. 5) Dostawa oraz montaż poniżej opisanych urządzeń: Lp. Nazwa Sztuk Parametry techniczne/Opis Podane urządzenia muszą zostać optymalnie rozlokowane, z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa. Parametry, wymiary oraz rozwiązania techniczne oferowanych urządzeń mogą odbiegać od podanych przy czym urządzenia nie mogą być gorsze niż opisane poniżej i muszą być usytuowane zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Kolorystyka urządzeń spójna. Główne elementy konstrukcyjne - `nogi' ze stali nierdzewnej. 1 Zestaw zabawowy 1 Zestaw zawiera: ślizg x2, podest 90cm x3, podest 60 cm x4, wejście po drabince, przejście rurowe, pomost stały, pomost linowy, wejście po ściance wspinaczkowej, zjazd strażacki. Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo, z profilu kwadratowego 6x6 cm, podesty HDPE, boczki daszki HDPE, ślizg ze stali nierdzewnej, rura zbrojona powlekana polipropylenem, rura z PE śr 50cm wew. Przedział wiekowy: 3-15 lat. Ilość osób: 5. Wymiary urządzenia: 738x584 cm, wys. 300 cm. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 1188x1004 cm Przykładowa wizualizacja: 2 Huśtawka wagowa 1 Urządzenie o konstrukcji metalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo, siedziska HDPE. Długość i szerokość urządzenia: 285x50cm, wys. 90 cm, WSU: 75 cm, strefa bezpieczeństwa 585x350cm. Przykładowa wizualizacja: 3 Huśtawka wahadłowa 1 Huśtawka o konstrukcji metalowej ocynkowana i malowana proszkowo, łańcuch techniczny din 6 ocynk. Siedziska: typu koszyk z łańcuszkiem x1 i płaskie guma x1. Wymiary urządzenia: 320x205cm, wys. 220 cm. Wymiary strefy bezpieczeństwa 760x350 cm. Ilość osób: 2. Przedział wiekowy: 3-15 lat. Przykładowa wizualizacja: 4 Tablica informacyjna dwustronna (dla placu zabaw i dla siłowni) 1 Zawierającą zasady i warunki korzystania z placu zabaw i siłowni zewnętrznej, numery alarmowe, numer telefonu do Zarządcy placu zabaw oraz adres placu. Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo. Długość i szerokość: 50x20cm, wys.: 180 cm. Treść uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. Przykładowa wizualizacja: 5 Ławka z oparciem 1 Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo z deskowaniem zabezpieczonym przed czynnikami zewnętrznymi. Długość i szerokość: 150x70cm, wys. 87 cm, dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 200 kg. Przykładowa wizualizacja: 6 Kosz na śmieci z daszkiem 1 Konstrukcja metalowa z daszkiem, elementy ocynkowane i malowane proszkowo, dł. i szer.: 70x40cm, wys. 90cm, pojemność 35l. Kolor do ustalenia. Przykładowa wizualizacja: URZĄDZENIA SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ Specyfikacja techniczna: pylon - rura nośna o śr. 89 mm i gr. 4 mm, blacha stalowa o gr. 1,5 mm. Urządzenie - profil metalowy100x50 mm, pozostałe rury o śr. 42,3 mm i gr. 3mm. Rury i śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Siedziska i oparcia wykonane z tworzywa sztucznego o gr. 30 mm. Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie farbami proszkowymi, ocynkowane. Wszystkie uchwyty i rączki zrobione z polichlorku winylu. Urządzenia montowane po dwa do 1 pylonu: orbitrek+wioślarz i wyciąg górny+wyciskanie siedząc. Urządzenia muszą zawierać instrukcje użytkowania słowna i obrazkowa na pylonach. 7 Wyciąg górny 1 Wymiary:(DxSxW) 875x1022x1756 cm. Waga maszyny: 46,8 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min. 130 kg. Przykładowa wizualizacja: 8 Wyciskanie siedząc 1 Wymiary (DxSxW): 875x1022x1756cm. Waga maszyny: 46,8 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min.130 kg. Przykładowa wizualizacja: 9 Wioślarz 1 Wymiary (DxSxW): 987x957x962cm. Waga maszyny: 45,2 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min. 130 kg. Przykładowa wizualizacja: 10 Wahadło 1 Wymiary (DxSxW): 792x767x1620 mm. Waga maszyny: 29,8 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min. 130 kg. Przykładowa wizualizacja: WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: Wymagania dotyczące urządzeń i nawierzchni: * Urządzenia należy posadowić i zamontować zgodnie z technologią, systemem oraz przedłożoną instrukcją montażu producenta sprzętu w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz spełniający obowiązujące w tym zakresie aktualne normy bezpieczeństwa. * Urządzenia małej architektury takie jak ławka, kosz czy ogrodzenie powinny posiadać deklarację producenta o zgodności urządzeń z normami. * Urządzenia siłowni zewnętrznej powinny zawierać instrukcję obsługi słowną i obrazkową umieszczoną na pylonie. * Nawierzchnię placu zabaw należy wykonać zgodnie z aktualną wersją normy PN-EN 1177:2009. * Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby/firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zalecenia, wskazówki i pod nadzorem dostawcy. * Dopuszcza się urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w zamówieniu minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji, minimalnego składu oraz zapewnieniu spójności wizualnej i kompozycyjnej urządzeń. * Urządzenia powinny: ? posiadać umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego, wskazującego wysokość, na jakiej montaż w gruncie gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną placu), ? być oznaczone tabliczką znamionową zawierającą informację o numerze katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia i certyfikacie, nazwie i adresie producenta lub upoważnionego przedstawiciela, dacie produkcji, numerze seryjnym, numerze i dacie normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. * Urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzające zgodność z integrowanymi polskimi i europejskimi aktualnymi wersjami norm odpowiednio: PN-EN 16630:2015-06 - dla urządzeń siłowni zewnętrznej i norm z grupy PN-EN 1176 obowiązujących w zakresie urządzeń placu zabaw. a) PN-EN 1176-1:2017-12 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. b) PN-EN 1176-2:2017-12 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek. c) PN-EN 1176-3:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 3: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni. d) PN-EN 1176-4+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 4: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań kolejek linowych. e) PN-EN 1176-5:2019 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 5: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzeli. f) PN-EN 1176-6+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 6: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących. g) PN-EN 1176-7:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7: Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji. h) PN-EN 1176-10:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabaw. i) PN-EN 1176-11:2014-11 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 11: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań dotyczące sieci przestrzennej. Wykonawca przekaże po wykonaniu usług: * karty techniczne urządzeń zawierające m.in. informacje o: numerze katalogowym urządzenia, konstrukcji i wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, strefach bezpieczeństwa, instrukcjach użytkowania: wieku użytkownika, ilości osób które w jednym czasie mogą korzystać z urządzenia), rysunki w tym minimum jeden w kolorze (rzut z wymiarami i strefami bezpieczeństwa, widoki, wizualizacje * instrukcje montażu włącznie z danymi na temat odległości, szerokości, niezbędnymi rysunkami, informacjami dotyczącymi głębokości i szerokości fundamentowania, oraz informacjami którego urządzenia/ urządzeń tyczy się dana instrukcja, * certyfikaty (badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z aktualnymi wersjami norm PN-EN 176 lub PN-EN 16630:2015-06 oraz innych obowiązujących w ich zakresie) * deklaracje producenta zgodności z normami lub certyfikaty i atesty dla urządzeń małej architektury poświadczające o dopuszczeniu do stosowania w kontakcie z dziećmi (np. ławka, kosz, ogrodzenie) oraz dla dostarczonego kruszywa na nawierzchnię. * pisemne oświadczenie o kompletności wykonania całości prac objętych zamówieniem (m.in. wykonanie nawierzchni i montaż urządzeń) w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz zgodność z normą PN-EN 1176 oraz innych obowiązujących w ich zakresie. * gwarancję wypełnioną gwarancję jakości - załącznik * klucz do furtki ogrodzenia Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z SIŁOWNIĄ ZEWNĘTRZNĄ W BUKÓWKU - wykonanie podłoża i nawierzchni placu zabaw i siłowni zewnętrznej - montaż urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej - montaż ogrodzenia W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. * W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. * Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. Podane nazwy własne materiałów, jeżeli występują, należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.


II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:

37535200-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy, ustala się nowy termin zakończenia umowy do 20.12.2019 r. Zmiana była przewidziana w projekcie umowy i ogłoszeniu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy, ustala się nowy termin zakończenia umowy do 20.12.2019 r. Zmiana była przewidziana w projekcie umowy i ogłoszeniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.