eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › "Przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowej, Zimowej, Polarnej, Śnieżnej w miejscowości Bielany Wrocławski."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-25

Ogłoszenie nr 560229427-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.

Kobierzyce: "Przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowej, Zimowej, Polarnej, Śnieżnej w miejscowości Bielany Wrocławski."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532755-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075974-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500149194-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 111 215, e-mail info@ugk.pl, faks 713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowej, Zimowej, Polarnej, Śnieżnej w miejscowości Bielany Wrocławski."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RŚZiZP.271.0018.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowej, Zimowej, Polarnej i Śnieżnej w miejscowości Bielany Wrocławskie (dz. nr 129/1, 146, 130/1, 131/40, 145/1, 147/18, 148/12, 149/15, 149/12, 150/9, 150/17, 151/18, 153/16, 154/20, 154/17, 155/10, 162, 155/12, 161/4, 161/40, 160/32, 245, 244/18, 243/12, 242/5, 241/5, 239/8, 238, 297/13) na podstawie dokumentacji technicznej (stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności i uzyskanie wszelkich dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i jego uzyskanie. 2. Charakterystyczne parametry inwestycji: Powierzchnia jezdni - nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego (wraz z ciekiem przykrawężnikowym) - 8 254 m2 Powierzchnia jezdni - nawierzchnia z kostki betonowej (wraz z ciekiem przykrawężnikowym) - 1 086 m2 powierzchnia zjazdów - nawierzchnia z kostki betonowej - 715 m2 powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego - nawierzchnia z kostki betonowej - 3 295 m2 powierzchnia ciągu pieszego (chodnika) - nawierzchnia z kostki betonowej - 2 713 m2 powierzchnia dojść do posesji oraz boksów śmietnikowych - nawierzchnia z kostki betonowej - 136 m2 długość jezdni ul. Dworcowej - 1032,6 mb długość jezdni ul. Zimowej - 236,1 mb długość jezdni ul. Polarnej - 120,8 mb długość jezdni ul. Śnieżnej - 61,2 mb 3. W zakres zadania wchodzi również wykonanie kanalizacji deszczowej umożliwiającej odwodnienie przebudowywanych dróg. 4. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, uszczegółowienie projektu wykonawczego, specyfikacja techniczna, dokumentacja geotechniczna oraz inwentaryzacja dendrologiczna. 5. Warunki związane z realizacją zamówienia: 5.1. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m.in. wykona, w uzgodnieniu z Zamawiającym, niezbędne drogi dojazdowe, tymczasową i docelową organizację ruchu, doprowadzenie mediów na czas budowy (podpisanie umów na dostawę mediów na czas trwania prac budowlanych). Zamawiający zastrzega, iż nie udostępni dla celów realizacji przedmiotu umowy mediów w tym prądu i wody. Tym samym Wykonawca po przejęciu placu budowy winien niezwłocznie w razie potrzeby wystąpić o warunki techniczne doprowadzenia mediów na teren budowy, a następnie w imieniu własnym i na własną rzecz podpisać umowy na doprowadzenie mediów i pokryć wszelkie koszty z tego tytułu. 5.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 5.3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego: a. zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta, a także inne jednostki, których zgłoszenie wymagane jest przez zapisy decyzji, uzgodnień, warunków b. uzyska i zarejestruje dziennik budowy c. zobowiązany jest do działania w sprawach związanych z włączeniem inwestycji do sieci kanalizacyjnej i energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych tj. między innymi do odbierania i dostarczania do siedziby gestorów sieci niezbędnych dokumentów do podpisania umowy na dostawę/odbiór mediów. d. uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej z pozwoleniem na użytkowanie włącznie oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów. 5.4. W ramach zamówienia Wykonawca: a. w razie konieczności przygotuje projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, b. opracuje i przekaże plan BIOZ. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na miesiąc narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 5.6. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od Inspektorów Nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektora Nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego. 5.7. Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści, w skład której wejdą m.in.: a. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, b. protokoły badań i prób, c. oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy, d. geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem złożenia jej w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu, e. komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i Inspektora Nadzoru. 5.8. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od Inspektorów Nadzoru pisemne potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 5.9. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną. 5.10. Wykonawca zorganizuje biuro budowy, w którym odbywać się będą rady budowy. Pomieszczenie, w którym odbywać się będą rady budowy musi mieć dostęp do komputera posiadającego dostęp do Internetu, stół konferencyjny z krzesłami dla min. 12 osób). 5.11. Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące realizacji prac budowlanych jak np., naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 5.12. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami Zamawiającego. 5.13. Wykonawca zapewni stały nadzór geotechniczny nad budową, w ramach którego przeprowadzi także kontrolne badania gruntu zastanego na placu budowy, w tym jego stopnia zagęszczenia. 5.14. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 5.15. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu Wójta Gminy Kobierzyce nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 5.16. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach oraz w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej (w szczególności należy zapobiegać oddziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości). W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 5.17. Brak realizacji zaleceń nadzoru inwestorskiego w zakresie bhp, porządku na budowie, zabezpieczenia i znakowania jej terenu może być obok zastrzeżeń do realizacji prac podstawą odmowy akceptacji protokołu zaawansowania robót (tabeli rozliczeniowej). 5.18. Najpóźniej w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenie harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania inwestycji, który będzie stanowił integralną część umowy stanowiąc do niej załącznik. 5.19. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania regulacji istniejących studzienek i zaworów w pasie wykonywanej drogi. 5.20. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót budowlanych utrzymać komunikację na terenie inwestycji. 5.21. Wykonawca zobowiązany jest w miarę potrzeby na własny koszt dostosować istniejące oświetlenie drogowe do przebudowywanej drogi. 5.22. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 5.23. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu - Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wykona i wprowadzi docelową organizację ruchu (oznakowanie). 5.24. Wykonawca ma obowiązek przekazania powykonawczo zestawienia zakresów oraz kosztów wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych wraz z podaniem wartości poszczególnych elementów. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawcę: 6.1. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac drogowych były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 tj.). 6.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 6.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 12.06.2018r. do dnia 30.10.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowej, Zimowej, Polarnej, Śnieżnej w miejscowości Bielany Wrocławski."
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Berger Bau Polska Sp. z o.o., , ul. Szczecińska 1, , 54-517, Wrocław , kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5112353.87 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością udzielenia zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego oraz spełnieniem przesłanek koniecznych do jego udzielenia, udziela się zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością udzielenia zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego oraz spełnieniem przesłanek koniecznych do jego udzielenia, udziela się zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonawca wykona roboty dodatkowe w zakresie: o Budowy studni deszczowej na istniejącym kanale deszczowym DN600 przy ul. Zimowej w Bielanach Wrocławskich o Budowie kolektora głównego kanalizacji deszczowej na odcinku pomiędzy ul. Jesionową a ul. Lipową o Opracowania dokumentacji technicznej zasilania przepompowni i przebudowy oświetlenia w ul. Dworcowej i ul. Zimowej; o Wykonania dodatkowego przelewu kanalizacji deszczowej ze studni SD1 do studni Si w ul. Zimowej rurociągiem DN200 PP SN8; o Wykonania dodatkowego kanału deszczowego w ulicy Zimowej na odcinku od studni SD10 do istniejącej studni w ul. Kłodzkiej. Zgodnie z Protokołem konieczności nr 1, 2, 4, 5, 6 z dnia 19.09.2019r. oraz zaakceptowanymi kosztorysami kwota robót wynosi brutto 102 266,35 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.