eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2 - naprawa i konserwacja pokrycia dachu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-09

Ogłoszenie nr 560222508-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Tarnowskie Góry: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2 - naprawa i konserwacja pokrycia dachu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552541-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510149655-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (url): https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2 - naprawa i konserwacja pokrycia dachu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca naprawę i konserwację pokrycia dachu budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2. UWAGA! Zamawiający zwraca uwagę, że budynek na którym będą prowadzone prace remontowe dachu jest obiektem czynnym, w związku z tym Wykonawca musi zapewnić bezpieczne prowadzenie prac ze szczególnym zwróceniem uwagi na dojścia do budynku od frontu i od tyłu oraz miejsca parkingowe wokół budynku. W trakcie wymiany pokrycia dachu Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie obiektu przed skutkami opadów atmosferycznych (zalanie budynku urzędu oraz jego wyposażenia: meble i urządzenia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna oraz przedmiar.


II.4) Główny kod CPV: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zgodnie z par. 3 ust. 1 Umowy, strony ustaliły ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy określonego w par. 1 na 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, tj. na dzień 09.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2 - naprawa i konserwacja pokrycia dachu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

OLTERM Sp. z o.o. - lider konsorcjum, , ul. Kombatantów 25, 42-609, Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie

POLTERM Sp. z o.o. - partner konsorcjum, , ul. Proletariacka 6, 42-609, Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 319517.99 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Realizacja dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Potrzeba wydłużenia terminu realizacji zadania, z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, lecz niezbędnych do wykonania zadania.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowie nadaje się nową treść par. 3 ust. 1: "Strony ustalają ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy określonego w par. 1 na 81 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, tj. na dzień 30.10.2020 r."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.