eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przebudowa ul. Stacheckiego-Koliba oraz budowa łącznika od ul. Wnuka do ul. Jana Pawła II w Sieradzu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06

Ogłoszenie nr 560220722-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.

Sieradz: Przebudowa ul. Stacheckiego-Koliba oraz budowa łącznika od ul. Wnuka do ul. Jana Pawła II w Sieradzu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519074-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510066625-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Stacheckiego-Koliba oraz budowa łącznika od ul. Wnuka do ul. Jana Pawła II w Sieradzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) przebudowa w granicach pasa drogowego ulicy. Stacheckiego-Koliba o długości 218,31 m, b) budowa w granicach pasa drogowego łącznika w postaci ciągu pieszo-jezdnego na przedłużeniu ul. Wnuka, tj. na odcinku od ul. Wnuka do ul. Jana Pawła II o długości 80,22 m. Zamówienie obejmuje wykonanie jezdni, chodników i zjazdów, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie przyłączy wodociągowych i przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie oświetlenia ulicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów i robót: a) roboty drogowe: - wykonanie robót przygotowawczych pomiarowych, rozbiórkowych, wycinka drzew, - wykonanie robót w zakresie podbudowy oraz nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, parkingów, placów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie terenów zielonych, - regulacja wysokościowa dojść do klatek schodowych, b) roboty branży sanitarnej: - wykonanie rurociągów kanalizacji deszczowej grawitacyjnej i tłocznej, - wykonanie przepompowni, - wykonanie studni rewizyjnych betonowych i tworzywowych, - wykonanie przykanalików i wpustów ulicznych, - przeniesienie i wymiana hydrantu p.poż., regulacja wysokościowa włazów studni, skrzynek zasuw, itp., c) roboty w zakresie oświetlenia ulicznego: - wykonanie sieci kablowej oświetlenia ulicznego, - ułożenie rur osłonowych zabezpieczających kabel, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych, - montaż wysięgników i opraw oświetleniowych typu LED, - demontaż istniejących latarni oświetleniowych, - wykonanie zasilania przepompowni. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 5. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót. Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych np.: wodno-kanalizacyjnych, dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji i Sp. z o.o. w Sieradzu, uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 7. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się m.in. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca projekty podstawowe budowlane i wykonawcze, STWiORB, przedmiary robót oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 8. Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca powinien każdorazowo ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 9. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami): - roboty związane z wykonaniem dróg, - roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, - roboty związane z wykonaniem oświetlenia ulicznego.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45111200-0,

45112710-5,

45232130-2,

45231300-8,

45316110-9,

45315300-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Stacheckiego-Koliba
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jolanta Piotrowska, , Żagliny 33, 98-160, Sędziejowice, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1206168.46 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielono dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana Wykonawcy na tym etapie robót nie może zostać dokonana zarówno z powodów ekonomicznych, jak i technicznych oraz spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany umowy wynosi 41.950,84 złotych brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dodatkowe roboty polegają na wzmocnieniu podłoża gruntem stabilizowanym cementem.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.