eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 560211382-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Muszyna: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Pre-szow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520625-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540049044-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510099971-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189306100000, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 714 009, e-mail przetargi@muszyna.pl, faks 184 777 921.
Adres strony internetowej (url): www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: "Nowy pro-dukt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II". 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 - Roboty bu-dowlane Dodatkowe przedmioty 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45223500-1 - Roboty z betonu zbrojonego 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: 3.1. Opis przedmiotu zamó-wienia stanowią: - projekty budowlane i wykonawcze wraz z załącznikami, - opinie i uzgod-nienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3.2 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych związanych z budową odcinka trasy rowerowej EuroVelo 11 w gminie Muszyna obejmują-cych następujące zadania: 3.2.1. Zadanie nr 1: Budowa drogi gminnej o długości 670,86 m wraz z kładka rowerową M1 w km 49+580 rzeki Poprad w m. Milik gm. Muszyna. Budowa Miejsca Obsługi Rowerzystów. Zakres zadania obejmuje wykonanie drogi gminnej klasy D o długości 670,86 m. Droga składać się będzie z jezdni o szerokości 3,5 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. W celu zapewnienia przejezdności droga powinna być wypo-sażona w mijanki o długości 25 m, na których jezdnia będzie miała szerokość 5,0 m. Obsługę działkom sąsiadującym zapewnić muszą zjazdy indywidualne oraz zjazd publiczny. Skarpy nasypów na odcinkach o większym wyniesieniu powinny zostać umocnione materacami ga-bionowymi kotwionymi w nasypie. Na końcu drogi należy wykonać plac do zawracania o nieregularnym kształcie dostosowany do istniejącego terenu. Do kładki rowerowej doprowa-dzona zostanie ścieżka rowerowa o szerokości 2,25 m. Obok ścieżki zlokalizowane zostanie miejsce obsługi rowerzystów (MOR). W ramach zadania należy wykonać: - pale fundamen-towe zwieńczone oczepem, - przyczółki betonowe, - montaż łożysk elastomerowych, - mon-taż stalowej konstrukcji nośnej kładki, - montaż balustrady i nawierzchni z drewna egzotycz-nego, - ukształtowanie stożków nasypowych, - umocnienia wokół podpór z konstrukcji ga-bionowych. Wyposażenie miejsca obsługi rowerzystów należy wykonać w oparciu o założe-nia projektu typowego MOR wariant C mały typ 2, opracowanego przez Zarząd Dróg Woje- wódzkich w Krakowie. 3.2.2. Zadanie nr 2: Budowa kładki rowerowej w km 44+580 rzeki Poprad wraz z wjazdem na nią i remontem drogi gminnej na dz. ewid. nr 164, 165/1 położo-nych w obr. ewid. Andrzejówka w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa I etapu Zin-tegrowanej Sieci Tras Rowerowych w województwie małopolskim EuroVelo 11 pododcinek IIa od Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna do Miasta Nowy Sącz". Planowana kładka po stronie polskiej zlokalizowana jest w m. Andrzejówka, po stronie słowackiej we wsi Maly Lipnik. Kładka o konstrukcji łukowej jedno-przęsłowa, szerokość całkowita 5,72 m długość 81,40 m. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze pomiarowe, roboty ziemne, - fun-damenty: pale dużych średnic, ławy fundamentowe, - korpusy podpór - przyczółki żelbetowe, - ustroje nośne - ustrój nośny stalowy łukowy, - łożyska elastomerowe, - hydroizolacje, - wy-posażenie - balustrady, - okładziny - pomost drewniany, - konstrukcje gabionowe, - umoc-nienie skarp stożków przyczółków, - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające, - zabezpie-czenie antykorozyjne konstrukcji stalowych oraz betonowych. Remont drogi gminnej polega-jący na dostosowaniu jej parametrów do wymogów trasy rowerowej EuroVelo 11 w istnieją-cym pasie drogowym na dz. ewid. nr 164 obr. ewid. Andrzejówka. Zadanie obejmuje wyko-nanie remontu istniejącej nawierzchni przy zachowaniu szerokości drogi wynoszącej 3,0 m. W ramach zadania należy wykonać: - frezowanie nawierzchni asfaltowej, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, - opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego odcinka. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnospraw-nych. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub po-chodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwią-zania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urzą-dzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji pro-jektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wyma-gane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiają-cy mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Założenia: 1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skoszto-rysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wyko-nawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, zakresem i wytycznymi określonymi w załączonych do postępowania uzgodnieniach, warunkach i decyzjach, sztuką budowlaną oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej i Republice Słowackiej przepisami pra-wa powszechnie obowiązującego, a w szczególności Prawa Budowlanego wraz z aktami wy-konawczymi. 3. Wykonawca zapewni należyte wykonywanie robót pod nadzorem osoby uprawnionej i zgodnie z przepisami BHP oraz odpowiednio zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób trzecich. 4. W związku z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia ochrony środowiska na obszarze prowadzenia robót, a w szczególności odnowy gleby, zieleni, naturalnego ukształ-towania terenu i stosunków wodnych. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie i przekształce-nie elementów przyrodniczych wyłącznie w zakresie określonym w załączonych do postępo-wania uzgodnieniach, warunkach i decyzjach. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowa-nia szczególnych warunków zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych poprzez spełnienie wymagań określonych w załączonych do postępowania opiniach, decy-zjach, pozwoleniach i uzgodnieniach, w tym branżowych. 6. Wykonawca wykona dokumen-tację powykonawczej zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej i Republice Słowackiej przepisami prawa, w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści to-mach, w 3 egzemplarzach (w tym 1 oryginał), w skład której wejdą: - dzienniki budowy, - kopia decyzji, na podstawie której realizowano Roboty budowlane, - oświadczenie Kierowni-ka budowy oraz inspektora nadzoru o zakończeniu budowy, - aktualne uprawnienia do peł-nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, - deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, - protokoły badań i prób, - doku-mentacja fotograficzna, - komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, - decyzja o pozwoleniu na użytkowanie. 7. Wykonawca zapewni należytą ochronę znaku granicznego II/26/2 przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót budowlanych. W przypadku konieczności czaso-wego usunięcia znaku granicznego Wykonawca wystąpi z wnioskiem do inwestora w tym zakresie. Na podstawie uzasadnienia wskazanego we wniosku Zamawiający zwróci się z prośbą o wyrażenie zgody na jego czasowe wyjęcie do delegacji polskiej Komisji Granicznej. Sposób ponownego oznakowania przebiegu granicy państwowej zostanie wówczas ustalony przez Komisję Graniczną, a ponowne oznakowanie przebiegu granicy państwowej zostanie wykonane na koszt Wykonawcy. 8. Ewentualne uszkodzenia innych znaków granicznych spowodowane podczas realizacji inwestycji będą usuwane na koszt Wykonawcy. 9. Wyko-nawca jest zobowiązany przedłożyć pomiarową dokumentację powykonawczą w wersji ana-logowej i elektronicznej, sporządzona zgodnie z Zasadami sporządzania pomiarowej doku-mentacji z pomiaru faktycznego przedsięwzięć budowlanych wykonanych na granicy pań-stwowej i w jej bezpośredniej bliskości. 10. Podczas realizacji prac i robót składających się na przedmiot umowy Wykonawca nie może dopuścić do przesunięcia linii brzegowej. 11. Wszelkie odstępstwa od uzgodnionych projektów, które mogą powstać w trakcie realizacji budowy, w zakresie położenia umocnień brzegowych, kładek, dróg dojazdowych będą wy-magały wcześniejszego uzyskania przez Wykonawcę uzgodnienia z Komisją Graniczną. 12. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składa-jących się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem doku-mentacji powykonawczej Zamawiającemu. 13. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do akceptacji na 7 dni przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy. 14. Wy-sokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy usta-lona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma ona charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źró-dła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45233140-2,

45220000-5,

45221113-7,

45223210-1,

45223500-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Strony przyjmują, iż: a. do dnia 30.06.2020 r.. Wykonawca zakończy wykonanie Robót budowlanych, b. do dnia 31.08.2020 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pozyskane w ramach usługi Zastępstwa Zamawiającego. 2. Rozpoczęcie realizacji Przedmiotu umowy przez Wykonawcę nastąpi w dniu zawarcia niniejszej umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o, , ul. Energetyczna 10, 42-504, Będzin, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4376871.36 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwem Wielobranżowym "BANIMEX" Sp. z o.o, , ul. Energetyczna 10, 42-504, Będzin, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3284350.16 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy pzp oraz art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z późn. zm.) Strony postanawiają zmienić Umowę w ten sposób, że wprowadza się zmianę terminy wykonania Umowy poprzez jego wydłużenie do dnia 19 listopada 2020 roku, przez co § 5 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "1. Strony przyjmują, iż: a) do dnia 30.06.2020 r. Wykonawca zakończy wykonywanie Robót budowlanych, b) do dnia 19 listopada 2020 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pozyskane w ramach usług Zastępstwa Zamawiającego".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 23 września 2020r. odbyło się na stronie słowackiej rozpatrzenie wniosku w postepowaniu ustnym połączonym z wizja lokalną przy udziale wszystkich stron postępowania. W trakcie postepowania żadna ze stron nie wniosła sprzeciwu uniemożliwiającego wydanie pozwolenia na użytkowanie. Słowacki rząd z powodu wzrostu liczby zakażeń koronawirusem podjął decyzję o wprowadzeniu od 1 października 2020r. stanu wyjątkowego, który ma obowiązywać przez 45 dni. Na Słowacji obowiązuje zakaz organizacji imprez sportowych i kulturalnych, uroczystości rodzinnych lub firmowych oraz mszy. Wesela, pogrzeby i chrzty ograniczone będą tylko do ceremonii. Podczas stanu wyjątkowego ograniczone są również inne czynności. Ograniczenie przemieszczania się, zamknięte i niedostępne terytoria, zakaz zgromadzeń. Wprowadzenie stanu wyjątkowego oraz wynikające z niego restrykcje spowodowały konieczność korespondencji pocztowej pomiędzy 18 stronami postępowania. Obecnie Gmina Maly Lipnik oczekuje na korespondencję pocztową od 18 stron z formalnym potwierdzeniem braku sprzeciwu do wydanej w dniu 08 października decyzji o pozwoleniu na użytkowanie kładki rowerowej. W związku z wprowadzeniem stanu wyjątkowego mogą powstać problemy lub mogą zostać przedłużone terminy spraw związanych z obiegiem dokumentów, wydaniem decyzji przez urzędy państwowe, administracyjne, w tym wydłużenia czynności administracyjnych związanych z uzyskaniem prawomocnych decyzji. W ocenie Zamawiającego w/w okoliczności, jako że nie mogły zostać przewidziane na etapie podpisywania umowy, w przedmiotowej sprawie uzasadniają konieczność zmiany terminu realizacji umowy. Podkreśleniu wymaga, iż w/w zmiana terminu realizacji umowy nie wpłynęłaby wynik postępowania, gdyż wydłużenie terminu realizacji zadania dotyczyłoby wszystkich Wykonawców. Dlatego ma ona charakter przesłanki obiektywnej i jej wprowadzenie uzasadnione byłoby w przypadku każdego wykonawcy składającego ofertę w ramach postępowania przetargowego. Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić, że na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z późn. zm.), w/w okoliczności stanowią podstawę do zmiany terminu realizacji umowy. Strony wspólnie uzgodniły termin pozyskania dokumentów w ramach usługi Zastępstwa Zamawiającego do dnia 19 listopada 2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zważywszy, że: 1. na podstawie umowy nr Zp.272.12.2019 z dnia 17 maja 2019 roku na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszów - Muszyna - Mniszek nad Popradem - etap II - zadanie nr 1", dalej jako "Umowa", zmienionej aneksem nr 1 z dnia 31 sierpnia 2020r. , Wykonawca, oprócz wykonania robót budowlanych, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów pozyskanych w ramach usług Zastępstwa Zamawiającego w terminie do dnia 19 października 2020 roku, 2. w ramach wykonania usług Zastępstwa Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca w dniu 08 października 2020 roku uzyskał nieostateczną decyzję właściwego organu zezwalającą na użytkowanie kładki rowerowej M1 w km49+580 rzeki Poprad po stronie słowackiej, 3. z uwagi na wprowadzone z dniem 01 października 2020 roku stanu nadzwyczajnego na terytorium Republiki Słowackiej z powodu pandemii wywołanej rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 i wynikające z tego faktu ograniczenia w funkcjonowaniu administracji publicznej, skutkujące niemożliwością zakończenia postępowania administracyjnego opisanego w pkt 2 poprzez stwierdzenie ostateczności wydanej decyzji, 4. Wykonawca pismem z dnia 16 października 2020 roku powiadomił Zamawiającego o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, opisanych w pkt 3, na należyte wykonanie Umowy, a Zamawiający okoliczności te potwierdził, Strony zgodnie postanawiają zmienić Umowę w ten sposób, że: Na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z późn. zm.), Strony postanawiają zmienić Umowę w ten sposób wprowadza się zmianę terminy wykonania Umowy poprzez jego wydłużenie do dnia 19 listopada 2020 roku, przez co § 5 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "1. Strony przyjmują, iż: a) do dnia 30.06.2020 r. Wykonawca zakończy wykonywanie Robót budowlanych, b) do dnia 19 listopada 2020 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pozyskane w ramach usług Zastępstwa Zamawiającego". Zważywszy, że: 1. na podstawie umowy nr Zp.272.13.2019 z dnia 17 maja 2019 roku na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszów - Muszyna - Mniszek nad Popradem - etap II - zadanie nr 2", dalej jako "Umowa", zmienionej aneksem nr 1 z dnia 10 września 2020r. oraz aneksem nr 2 z dnia 31 sierpnia 2020 r. Wykonawca, oprócz wykonania robót budowlanych, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów pozyskanych w ramach usług Zastępstwa Zamawiającego w terminie do dnia 31.08.2020r., 2. w ramach wykonania usług Zastępstwa Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca w dniu 08 października 2020 roku uzyskał nieostateczną decyzję właściwego organu zezwalającą na użytkowanie kładki rowerowej M2 w km44+580 rzeki Poprad po stronie słowackiej, 3. z uwagi na wprowadzone z dniem 01 października 2020 roku stanu nadzwyczajnego na terytorium Republiki Słowackiej z powodu pandemii wywołanej rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 i wynikające z tego faktu ograniczenia w funkcjonowaniu administracji publicznej, skutkujące niemożliwością zakończenia postępowania administracyjnego opisanego w pkt 2 poprzez stwierdzenie ostateczności wydanej decyzji, 4. Wykonawca pismem z dnia 16 października 2020 roku powiadomił Zamawiającego o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, opisanych w pkt 3, na należyte wykonanie Umowy, a Zamawiający okoliczności te potwierdził, Strony zgodnie postanawiają zmienić Umowę w ten sposób, że: Na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z późn. zm.), Strony postanawiają zmienić Umowę w ten sposób wprowadza się zmianę terminy wykonania Umowy poprzez jego wydłużenie do dnia 19 listopada 2020 roku, przez co § 5 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "1. Strony przyjmują, iż: a) do dnia 30.06.2020 r. Wykonawca zakończy wykonywanie Robót budowlanych, b) do dnia 19 listopada 2020 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pozyskane w ramach usług Zastępstwa Zamawiającego".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.