eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie tlenowej, powietrznej, próżniowej gazów medycznych na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych oraz Klinicznego Oddziału Neurologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 560211330-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Kraków: wykonanie tlenowej, powietrznej, próżniowej gazów medycznych na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych oraz Klinicznego Oddziału Neurologicznego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, zgodnie z podjęciem przez Zarząd Województwa Małopolskiego w dniu 5 maja 2020 roku Uchwały nr 654/20 o dofinansowaniu Projektu, dla którego Beneficjentem jest Województwo Małopolskie pn. "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny" w ramach Działania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 oraz zawarcia umowy partnerskiej pomiędzy Województwem Małopolskim a 5 Wojskowym Szpitalem Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558933-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540211243-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510144102-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, e-mail zam@5wszk.com.pl, faks 126308059.
Adres strony internetowej (url): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie tlenowej, powietrznej, próżniowej gazów medycznych na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych oraz Klinicznego Oddziału Neurologicznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

39/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1 Wykonanie tlenowej, powietrznej, próżniowej gazów medycznych na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych oraz Klinicznego Oddziału Neurologicznego zgodnie z SIWZ i załącznikami nr 1 do SIWZ (załączniki 1a,1b OPZ dla sprzętu medycznego, załącznik nr 1c przedmiar robót). 5.2 Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, zgodnie z podjęciem przez Zarząd Województwa Małopolskiego w dniu 5 maja 2020 roku Uchwały nr 654/20 o dofinansowaniu Projektu, dla którego Beneficjentem jest Województwo Małopolskie pn. "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny" w ramach Działania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 oraz zawarcia umowy partnerskiej pomiędzy Województwem Małopolskim a 5 Wojskowym Szpitalem Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia. 5.3 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej. Informacja w tym zakresie zostanie umieszczona w terminie do 2 dni od ogłoszenia postępowania. 5.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (w kolumnie parametr oferowany), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.6 Wykonawca w oparciu o załączniki do SIWZ zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności, dostaw i usług przewidzianych obowiązującymi przepisami i wynikających z treści SIWZ i jej załączników, a niezbędnych dla realizacji zamówienia. 5.7 Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. ustawą z dnia 07. lipca 1994 Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 5.8 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24-miesięczny (lecz nie dłuższy niż 48 miesięcy) - podlegające kryterium oceny oferty - okres gwarancji na wykonane roboty i zainstalowane/wbudowane materiały, dostarczone urządzenia i instalacje liczone od daty odbioru całości zamówienia. 5.9 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią formularza oferty - załącznika nr 2 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.10 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę pracowników fizycznych skierowanych do wykonania zamówienia. 5.11 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.12 Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej. 5.13 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 5.14 Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem postępowania. 5.15 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5.16 Wysokość zwrotu kosztów w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 5.17 Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia celem stosowania normy, o której mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. 5.18 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5.19 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.20 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą - Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

24111500-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 tygodni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.I.P.I S. ATEST-AM J.KRAWIEC I A.SADZIK SPÓŁKA JAWNA , , ul. Stanisława Pigonia 3 , 31-230, Kraków , kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 239295.60 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.I.P.I S. ATEST-AM J.KRAWIEC I A.SADZIK SPÓŁKA JAWNA, , ul. Stanisława Pigonia 3, 31-230, Kraków, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 88957.80 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie §12 ust. 2 lit. b umowy nr 541/ZP/2020 z dnia 03.08.2020 roku, z uwagi na konieczność wyeliminowania oczywistej omyłki rachunkowej i pisarskiej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie §12 ust. 2 lit. b umowy nr 541/ZP/2020 z dnia 03.08.2020 roku, z uwagi na konieczność wyeliminowania oczywistej omyłki rachunkowej i pisarskiej, zaistniałej w § 7 ust. 4, Strony postanowiły, co następuję: 1. Treść ust. 4 w § 7 otrzymuje brzmienie: ,,Ustalone w wyżej opisanej formie wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy wyraża się kwotą: netto 303 955,00 zł (słownie : trzysta trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt pięć złotych), 328 271,40 zł brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych czterdzieści groszy), na co się składają następujące kwoty: 221 570,00 zł netto (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych), 239 295,60 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdzie4siąt pięć złotych sześćdziesiąt groszy) jako wynagrodzenie ryczałtowe dla obowiązków objętych Pakietem nr 1 oraz kwoty 82 385,00 zł netto (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt pięć złotych), 88 975,80 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych osiemdziesiąt groszy) jako wynagrodzenie ryczałtowe dla obowiązków objętych Pakietem nr 2." 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 dotyczy także załączników do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie §12 ust. 2 lit. b umowy nr 541/ZP/2020 z dnia 03.08.2020 roku, z uwagi na konieczność wyeliminowania oczywistej omyłki rachunkowej i pisarskiej, zaistniałej w § 7 ust. 4, Strony postanowiły, co następuję: 1. Treść ust. 4 w § 7 otrzymuje brzmienie: ,,Ustalone w wyżej opisanej formie wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy wyraża się kwotą: netto 303 955,00 zł (słownie : trzysta trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt pięć złotych), 328 271,40 zł brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych czterdzieści groszy), na co się składają następujące kwoty: 221 570,00 zł netto (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych), 239 295,60 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdzie4siąt pięć złotych sześćdziesiąt groszy) jako wynagrodzenie ryczałtowe dla obowiązków objętych Pakietem nr 1 oraz kwoty 82 385,00 zł netto (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt pięć złotych), 88 975,80 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych osiemdziesiąt groszy) jako wynagrodzenie ryczałtowe dla obowiązków objętych Pakietem nr 2." 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 dotyczy także załączników do umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.