eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 560209590-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Mielec: Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, działanie 9.1 Rozwój Edukacji Przedszkolnej, projekt pn. "Przedszkole marzeń - utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Miejskiej Mielec".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565854-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510161500-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 690581867, ul. ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.31.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV:

39110000-6,

39121000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia do dnia 22 września 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.H.P. AKMA Zbigniew Podstawski , , ul. Długa 43, 33-132, Niedomice, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 435480.27 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca pismem z dnia 21 sierpnia 2020 r, z dnia 1 września 2020 r. poinformował Zamawiającego o stwierdzeniu wśród pracowników Wykonawcy w dniu 20 sierpnia 2020 r. przypadków zachorowania na COVID -19. Pismem z dnia 16 września 2020 r. stanowiącym uzupełnienie wcześniejszych pism Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 22 października 2020 r., w tym wszystkich terminów pośrednich o jeden miesiąc. Wykonawca swój wniosek uzasadnił wstrzymaniem produkcji w swoim zakładzie ze względu na stwierdzone przypadki zachorowania na COVID-19 u 6 pracowników produkcji, co w konsekwencji spowodowało objęciem nadzorem epidemiologicznym wszystkich pracowników produkcji mających kontakt z osobami zakażonymi. Powyższa sytuacja zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy spowodowała całkowity przestój produkcji w zakładzie Wykonawcy od dnia 21 sierpnia 2020 r. Jednocześnie Wykonawca zachowując należytą ostrożność zlecił wykonanie badań w zakresie zarażenia COVID-19 u pozostałych pracowników swojej firmy, które były przeprowadzane do 31 sierpnia 2020 r. włącznie. Tym samym w okresie od 21 sierpnia 2020 r. do połowy września 2020 r. Wykonawca, ze względu na dezorganizację pracy, w sposób znaczny ograniczył swoją działalność. Do dnia dzisiejszego działalność Wykonawcy jest nadal ograniczona ze względu na skutki stwierdzenia zachorowania na COVID-19 wśród pracowników Wykonawcy. Wykonawca na potwierdzenie powyższych okoliczności przedłożył Zamawiającemu kopie decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego w Tarnowie nakazujące pracownikom Wykonawcy poddania się obowiązkowej kwarantannie oraz dowody potwierdzające wykonanie testów na obecność COVID-19 u pozostałych pracowników Wykonawcy. W związku z zaistniałymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy, na dzień dzisiejszy opóźnienie w realizacji strumienia zamówień powoduje, że realizacja umowy ZP.272.32.2020 w pierwotnie ustalonym terminie nie jest możliwa. Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że z powodu zaistniałych okoliczności, niezależnych od niego, wykonanie zamówienia jest możliwe w terminie do 22 października 2020 r. Zamawiający po zapoznaniu się z przedstawioną argumentacją oraz załączonymi dokumentami uznaje za zasadne uwzględnienie wniosku Wykonawcy. Ponadto Strony ustaliły, że konieczne jest doprecyzowanie godzin, w których będą realizowane dostawy i montaż wyposażenia. Strony uzgodniły, że dostawa i montaż będzie odbywała się w godzinach pracy Przedszkola Miejskiego nr 20 tj. w godzinach od 06:00 do 16:30.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.