eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tworóg › ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 560205222-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Tworóg: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach: PROJEKTU RPSL.11.01.04-IZ.01-24-255/18 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego uczniów z terenu Gminy Tworóg" Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 OŚ PRIORYTETOWA XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego DZIAŁANIE 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego PODDZIAŁANIE 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego na podstawie umowy zawartej między Województwem Śląskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Śląskiego pełniącym rolę "Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014 -2020" a Gminą Tworóg.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570152-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540158900-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510185189-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tworogu, Krajowy numer identyfikacyjny 54522500000000, ul. ul. Zamkowa 16, 42-690 Tworóg, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 493, e-mail gospodarka@ug.tworog.pl, faks 322 857 414.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Grp.I.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup pomocy dydaktycznych dla indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsce i w Boruszowicach (I, II, III CZĘŚCI). Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dla wyspecyfikowanych pomocy podane parametry są wartościami minimalnymi, każda pomoc o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Do każdej pomocy muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, dokument gwarancyjny, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki danych z oprogramowaniem - jeżeli dotyczy i sterownikami dodawanymi do sprzętu - jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przeznaczenia i funkcjonalności (spełnienie funkcji do których pomoc/wyposażenie jest przeznaczone i sposobu korzystania z pomocy/wyposażenia) i parametrów użytkowych. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, iż ze względu na szczególny charakter zamówienia związany z zaleceniami programowymi lub zaleceniami poradni pedagogiczno - psychologicznych Zamawiającemu zależy na zachowaniu ww. specyfiki. W przypadkach wyżej opisanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadające to samo przeznaczenie i funkcjonalność oraz służące osiągnięciu opisanych rezultatów (odpowiednio). Wykonawca, który złożył ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Zamówienie winno być dostarczone do poniżej wyszczególnionych obiektów w zakresie zgodnym z podziałem opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: - SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W TWOROGU, 42-690 Tworóg, ul. Szkolna 15, NIP: 6452221613, REGON: 000271503, tel. 32 285 73 69, www.sptworog.pl - ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W BORUSZOWICACH, 42-690 Boruszowice, ul. Szkolna 2, NIP: 6452221518, REGON: 001199104, tel. 32 284 78 44, www.spboruszowice.pl - ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W WOJSCE, 42-690 Wojska, ul. Szkolna 12, NIP: 6452406028, REGON: 240415264, tel. 32 285 75 27, www.wojskazsp.edupage.org Faktury wystawione w ramach realizacji niniejszego zamówienia jako odbiorcę winny zawierać powyższe podmioty, zgodnie z dostarczoną częścią zamówieniach.


II.4) Główny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres zgodnie z otrzymaną ofertą (zgodnie z kryteriami oceny ofert)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla indywidualizacji pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CHEC-SPORT ANNA CHĘĆ, daria.chec@wp.pl, UL. SMOŁKI 4, 41-700, RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1320.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W BORUSZOWICACH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CHEC-SPORT ANNA CHĘĆ, daria.chec@wp.pl, UL.SMOŁKI 4, 41-700, RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 23441.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA INDYWIDUALIZACJI PRACY Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W WOJSCE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CHEC-SPORT ANNA CHEĆ, , UL.SMOŁKI 4, 41-700, RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 12412.36 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmienia się termin zakończenia pzedmiotu umowy na dzień 6 listopada 2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmiany w umowie jest brak dostępności towarów od importera ze względu na ograniczenie produkcji w wyniku ogólnoświatowej pandemii covid-19. Zaistniała sytuacja była niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.