Ogłoszenie nr 560202688-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.
Mielec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa
w Mielcu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502007-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540008416-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510051382-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 690581867,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu". Przedmiot zamówienia składa się z: 1) zamówienia podstawowego w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego w części oznaczonej na załączniku graficznym kolorem czerwonym oraz oznaczonej literami A-B-C-D-E-F obejmującego: a) wykonanie minimum dwóch odrębnych koncepcji architektonicznych celem wybrania jednego z rozwiązań, stanowiącego przedmiot dokumentacji projektowej, b) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie wybranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w wymaganym zakresie i/lub zawiadomienia o zakończeniu budowy, 2) zamówienia objętego prawem opcji w pozostałym zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego, które będzie polegało na: a) wykonaniu minimum dwóch odrębnych koncepcji architektonicznych celem wybrania jednego z rozwiązań, stanowiącego przedmiot dokumentacji projektowej, b) wykonaniu dokumentacji projektowej na podstawie wybranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę w wymaganym zakresie.
II.4) Główny kod CPV: 45213140-6
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71248000-8,
45100000-8,
45111200-0,
45111300-1,
45223800-4,
45231300-8,
45231400-9,
45232130-2,
45233250-6,
45262210-6,
45262210-6,
45300000-0,
45310000-3,
45316100-6,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych inwestycji pn. Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Samson Sp. z o.o. ,
,
ul.Fabryczna 9 ,
33-132,
Niedomice , kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realziacji Etapu I i Etapu II umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy nastąpiła w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15r ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Zgodnie z treścią art. 15r. ust.4 pkt.1 cytowanej powyżej ustawy z dnia 2 marca 2020r. Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności poprzez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części.
Wykonawca Samson Sp. z o.o. pismem z dnia 27.03.2020r. poinformował Zamawiającego o możliwości wystąpienia konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy dotyczącej wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych inwestycji pn. Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu w związku z wystąpieniem COVID-19. Wykonawca powoływał się na fakt, iż w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną władze państwowe wprowadziły szereg regulacji, ograniczeń i zakazów które mają bezpośredni wpływ na pracę większości instytucji publicznych jak również działalność przedsiębiorców. Wystąpienie okoliczności związanych między innymi z: ograniczeniem pracy pracowników poprzez wprowadzenie systemu pracy zdalnej, brak płynnego przepływu dokumentów w instytucjach państwowych i firmach prywatnych (konieczność poddawanie dokumentów kwarantannie), ograniczony kontakt z instytucjami i firmami - wyłącznie kontakt telefoniczny lub e´mail, absencja pracowników związana z koniecznością opieki nad dziećmi wobec zamknięcia placówek oświatowych znacznie utrudnia pracę architektów, geologa i geodety realizujących zamówienie. Do przesłanej informacji Wykonawca załączył oświadczenia i dokumenty potwierdzające opisaną sytuację dotycząca utrudnień w pracy osób realizujących przedmiot zamówienia.
Wobec wystąpienia powyższych okoliczności, związanych z sytuacją epidemiologiczną Wykonawca wystąpił do Zamawiającego o zmianę zawartej umowy w zakresie wydłużenia terminu na realizację Etapu I i Etapu II umowy.
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zmawiający oraz wykonawca działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
Zamawiający wyraził zgodę na zmianę umowy w zakresie wydłużenia o 28 terminu realizacji umowy w zakresie Etapu I i II tj. w zakresie wykonania koncepcji architektonicznych oraz przekazania dokumentacji projektowej wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę. Zmiana umowy nie dotyczy zmiany wartości wynagrodzenia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
- Modernizacja infrastruktury dróg gminnych w sołectwie Chorzelów, gmina Mielec zadanie realizowane z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Budowa oświetlenia drogowego w Bytowie ul. Wybickiego oraz w miejscowości Gostkowo
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.