eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Budowa hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Wieluniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 560185080-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

Wieluń: Budowa hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Wieluniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608374-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540221912-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510276560-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000, ul. Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 434 280, e-mail zam_pub@powiat.wielun.pl, faks 438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Wieluniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ON.272.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Wieluniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik do SIWZ. Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej i zapisów niniejszej SIWZ. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami zgodnie ze sztuką budowlaną. 3. Projektowany obiekt zlokalizowany jest w Wieluniu, przy ul. Wojska Polskiego 32, na działce nr 132/1. Zostały już wykonane fundamenty z izolacjami przeciwwilgociowymi i termicznymi. 4. Przy realizacji zamówienia należy również uwzględnić wszystkie procedury odbiorowe (wykonanie obiektu z odbiorami). Wykonawca będzie współpracował z inwestorem/użytkownikiem (ZS nr 1 w Wieluniu) przy doborze kolorystyki elementów zewnętrznych i wewnętrznych obiektu. 5. Został zmieniony sposób ogrzewania obiektu - był kocioł gazowy, jest węzeł cieplny. Na obiekcie zrezygnowano również z instalacji solarnej, opisanej w projekcie typowym. Centrala wentylacyjna dachowa tylko z pompą ciepła. 6. Projekty instalacji z katalogu "Sanitarne" rozpatrywać bezwzględnie z rysunkami i informacjami z katalogu "Sanitarne_KOREKTA". 7. Na ścianie oddzielającej halę sportową od zaplecza socjalnego przewiduje się wykonanie tynków zwykłych kat. III (zamiast zabudowy płytami g-k). Prace malarskie na ścianach zaplecza socjalnego, oraz posadzki i okładziny ścian z płytek w części socjalnej inwestor wykona we własnym zakresie. Prace malarskie na ścianach i suficie łącznika, oraz posadzki z płytek i sufit z płyt g-k w łączniku inwestor wykona we własnym zakresie. Ww. roboty wykończeniowe będą wykonywane przez uczniów kierunków budowlanych (pod nadzorem nauczyciela) w trakcie realizacji inwestycji. 8. Teren budowy Wykonawca wygrodzi tymczasowo przed dostępem osób nieupoważnionych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45262300-4,

45262310-7,

45320000-6,

45223100-7,

45261100-5,

45262520-2,

45261000-4,

45421000-4,

45421146-9,

45410000-4,

45432100-5,

45442100-8,

45421160-3,

45233200-1,

45330000-9,

45331100-7,

45331200-8,

45333000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17.12.2019r. - 25.02.2022r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Kępińskie Przedsiębiorstwo Budownictwa, Handlu i Usług PBK - Spółka Akcyjna, pbkkepno@pro.onet.pl, ul. Młyńska 8, 63-600, Kępno, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 52845500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- wystąpiła konieczność wymiany gruntu nienośnego w obrębie hali, - istnieje możliwość uzyskania dodatkowego pomieszczenia, w którym przewidziano kotłownię, - zwiększeniu uległy wymiary drzwi wejściowych, wystąpiła konieczność zamontowania dodatkowych drzwi do nowego pomieszczenia nad kotłownią, drzwi łącznik-szkoła istniejąca oraz drzwi do pomieszczenia wentylatorowi, - wystąpiła konieczność rozbudowy sieci o instalacje niskoprądowe tj. o sieć alarmową, monitoring oraz zewnętrzną instalację elektryczną, - roboty dodatkowe wykazane w protokole koniczności z dnia 13.05.2020r. nie zostały objęte zamówieniem podstawowym oraz nie mogły zostać przewidziane na etapie wszczynania postępowania przetargowego, wynikają z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego oraz są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego; - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych. Realizacja robót dodatkowych przez innego Wykonawcę spowoduje istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego Wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony w ciągu technologicznym, zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu Wykonawcy spowodowałoby poniesienie przez Zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego Wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego Wykonawcę; - wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.