eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Remont drogi gminnej (w istniejącym pasie drogowym) w miejscowości Michrów w gminie Pniewy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 560183521-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Pniewy: Remont drogi gminnej (w istniejącym pasie drogowym) w miejscowości Michrów w gminie Pniewy.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532986-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510113286-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 54952090967000, ul. Pniewy 2, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 6686424, 6686429, e-mail pniewy@pniewy.pl, faks 486 686 424.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej (w istniejącym pasie drogowym) w miejscowości Michrów w gminie Pniewy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

In.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej (w istniejącym pasie drogowym) w miejscowości Michrów, gmina Pniewy. Droga położona na działce nr 112 w obrębie 0022 Michrów, jednostka ewidencyjna 140609_2 Pniewy Szczegółowy zakres robót dostępny jest w formie elektronicznej na stronie http://www.bip.pniewy.pl i zawarty jest w projekcie technicznym. Dostępny jest także do wglądu w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty potencjalny Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu objętego inwestycją. Termin wizji do uzgodnienia z Zamawiającym. Projekt techniczny jest materiałem nadrzędnym w dokumentacji zaś przedmiary są jedynie formą pomocową do skosztorysowania zamierzenia inwestycyjnego. Całość robót musi być przeprowadzona zgodnie z zasadami BHP, Polskimi Normami, przepisami p.poż, wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, przepisami Prawo Budowlane. Wykonawca robót zobowiązany jest do wnikliwego i dokładnego zapoznania się z dokumentacją projektowo -wykonawczą. Oznacza to, że do Wykonawcy należy realizacja wszelkich robót wynikających z dokumentacji projektowej i opracowania BIOZ. Wykonawca zorganizuje pomieszczenia magazynowe i socjalne zaplecze dla pracowników na własny koszt. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się do stosowania materiały o równoważnych parametrach po wcześniejszej akceptacji Zlecającego zgodne z PN. Transport wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania zapewnia Wykonawca na własny koszt. Wszelkie prace powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. W przypadku zaistnienia dokonania zmian w projekcie Wykonawca uzyska stosowną zgodę projektanta i Zleceniodawcy. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w trzech egzemplarzach (także w wersji elektronicznej). Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego wywożenia odpadów i ich utylizację na własny koszt. Pracownicy wykonujący zlecenie muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane (dotyczy nadzoru i wykonawstwa). Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zlecającego o wszelkich napotkanych przeszkodach i naruszeniach prawa budowlanego podczas realizacji zadania. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zmówienia. Niezależnie od powyższego Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zlecenia. Strony dokonają przeglądu gwarancyjnego w ostatnim tygodniu gwarancji, a stwierdzone usterki zostaną naprawione niezwłocznie w ramach udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, będąca załącznikiem nr 7 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 14.08.2020.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rozszerzenie umowy o roboty dodatkowe, zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiot umowy należało rozszerzyć, gdyż stało się to niezbędne do realizacji zamówienia podstawowego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.