Ogłoszenie nr 560183355-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
Poznań: Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526623-N - 2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510085964-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000,
ul. Bukowska
34,
60-811
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 57 48 02, e-mail
14wog.zp@ron.mil.pl, faks
261 57 72 04.
Adres strony internetowej (url): www.14wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/z/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku magazynowego nr 19 oraz wykonanie na jej podstawie robót remontowo budowlanych w formie "zaprojektuj i wykonaj" W zakresie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonania na jej podstawie robot budowlanych wchodzi wykonanie: o projekt i montaż mechanicznej wentylacji nawiewno-wywiewnej, o projekt i montaż wewnętrznych metalowych czerpni z klapami regulacyjnymi przepływ powietrza, o wymiana wszystkich drzwi, o remont posadzek, o remont pomieszczeń magazynowych, biurowych i socjalnych, o zaprojektowanie i wykonanie akumulatorowni, o wymiana instalacji wod.-kan., elektrycznej, teletechnicznej i CO,
II.4) Główny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum Firm: Lider: CJMS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul Kamienna 40, 64-920 Piła, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 00000485582, NIP: 7642665236, REGON: 302580920, Partner: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych "Spadochroniarz" Waldemar Piotrowski, ul. Plac Staszica 1, 64-920 Piła,
,
ul Kamienna 40;ul. Plac Staszica 1,
64-920,
Piła, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
o Wymiana wymiennika ciepłej wody użytkowej z instalacją przyłączeniową. o Montaż neutralizatora ścieków kwaśnych z budową przyłącza 3,00 m i włączeniem do kolektora deszczowej kanalizacji przemysłowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Podstawa zmiany umowy:
o Wymiana wymiennika ciepłej wody użytkowej z instalacją przyłączeniową.
o Montaż neutralizatora ścieków kwaśnych z budową przyłącza 3,00 m i włączeniem do kolektora deszczowej kanalizacji przemysłowej.
Wyżej wymienione roboty nie były ujęte w podstawie wyceny zamówienia, tj. w opracowanym Programie Funkcjonalno-Użytkowym robót w systemie zaprojek-tuj i wykonaj do Umowy Nr 59/z/2020/INFRASTR z dnia 14.05.2020 r. Zakres do-datkowych robót został ustalony i stwierdzony w okresie opracowywania koncep-cji projektu, czyli już po podpisaniu umowy. Wyłonienie nowego wykonawcy spo-woduje wstrzymanie prac wykonywanych przez firmę CMJS, a co za tym idzie przedłużenie terminu wykonania umowy. Zlecenie dodatkowych robót dotychcza-sowemu wykonawcy jest gwarancją wykonania wszystkich prac w umownym ter-minie. Jednocześnie tymczasowa likwidacja placu budowy spowoduje zwiększenie kosztów wykonania umowy (wywóz i ponowny przywóz materiałów, zabezpieczenie już wykonanych robót).
Uzasadnienie
Podczas opracowanie założeń projektowych do Koncepcji Projektu stwierdzono, że:
a). Instalacje przyłączeniowe c.w.u oraz wężownice w wymienniku pojemnościowym typu P6 są wypełnione z osadem (zakamieniałe) w 45%) co powoduje ograniczenie przepływu wody oraz straty w energii cieplnej wytwarzającej wodę ciepłą. Zły stan techniczny instalacji i wymiennika c.w.u. kwalifikuje te urządzenia do ich wymiany oraz wykonanie w technologii obecnych standardów zgodnie z projektem tj. włączyć go w układ do instalacji istniejącego węzła cieplnego.
b). Przeniesienie pomieszczenia do ładowania akumulatorów z pomieszczenia nr 1 do 15 i 16 obok pomieszczenia nr 17 składowania akumulatorów. Ta zmiana wynika z przeznaczenia i użytkowania projektowanych pomieszczeń, gdyż pomieszczenie ładowania akumulatorów należy usytuować w sąsiedztwie magazynu składowania akumulatorów. Ponadto przedmiotowa zmiana lokalizacji pomieszczeń poprawi warunki bhp w wykonywaniu zadań wynikających z obsługi i konserwacji akumulatorów. W wyniku zmiany lokalizacji pomieszczeń jest konieczność montażu neutralizatora ścieków kwaśnych na wysokości pomieszczenia nr 15 zgodnie z projektem.
Wykonanie wyżej wymienionych robót w pkt. 1 spowoduje wzrost kosztów o 26 609,94 zł. brutto i nie spowoduje przesunięcia terminu realizacji zamówienia.
2. Okoliczności te nie wynikają z winy Wykonawcy
3. Szczegółowe wyliczenie wartości ww. robót zostało określone za pomocą Kosztorysu budowlanego na roboty dodatkowe.
4. Punkty w umowie podlegające zmianie:
o cena: kosztorysu powykonawczego
o termin wykonania: bez zmian
o gwarancja: bez zmian
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.