eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 560183355-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Poznań: Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526623-N - 2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510085964-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 57 48 02, e-mail 14wog.zp@ron.mil.pl, faks 261 57 72 04.
Adres strony internetowej (url): www.14wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

8/z/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku magazynowego nr 19 oraz wykonanie na jej podstawie robót remontowo budowlanych w formie "zaprojektuj i wykonaj" W zakresie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonania na jej podstawie robot budowlanych wchodzi wykonanie: o projekt i montaż mechanicznej wentylacji nawiewno-wywiewnej, o projekt i montaż wewnętrznych metalowych czerpni z klapami regulacyjnymi przepływ powietrza, o wymiana wszystkich drzwi, o remont posadzek, o remont pomieszczeń magazynowych, biurowych i socjalnych, o zaprojektowanie i wykonanie akumulatorowni, o wymiana instalacji wod.-kan., elektrycznej, teletechnicznej i CO,


II.4) Główny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Dolaszewie 70 w systemie zaprojektuj i wykonaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum Firm: Lider: CJMS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul Kamienna 40, 64-920 Piła, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 00000485582, NIP: 7642665236, REGON: 302580920, Partner: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych "Spadochroniarz" Waldemar Piotrowski, ul. Plac Staszica 1, 64-920 Piła, , ul Kamienna 40;ul. Plac Staszica 1, 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 825000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
o Wymiana wymiennika ciepłej wody użytkowej z instalacją przyłączeniową. o Montaż neutralizatora ścieków kwaśnych z budową przyłącza 3,00 m i włączeniem do kolektora deszczowej kanalizacji przemysłowej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Podstawa zmiany umowy: o Wymiana wymiennika ciepłej wody użytkowej z instalacją przyłączeniową. o Montaż neutralizatora ścieków kwaśnych z budową przyłącza 3,00 m i włączeniem do kolektora deszczowej kanalizacji przemysłowej. Wyżej wymienione roboty nie były ujęte w podstawie wyceny zamówienia, tj. w opracowanym Programie Funkcjonalno-Użytkowym robót w systemie zaprojek-tuj i wykonaj do Umowy Nr 59/z/2020/INFRASTR z dnia 14.05.2020 r. Zakres do-datkowych robót został ustalony i stwierdzony w okresie opracowywania koncep-cji projektu, czyli już po podpisaniu umowy. Wyłonienie nowego wykonawcy spo-woduje wstrzymanie prac wykonywanych przez firmę CMJS, a co za tym idzie przedłużenie terminu wykonania umowy. Zlecenie dodatkowych robót dotychcza-sowemu wykonawcy jest gwarancją wykonania wszystkich prac w umownym ter-minie. Jednocześnie tymczasowa likwidacja placu budowy spowoduje zwiększenie kosztów wykonania umowy (wywóz i ponowny przywóz materiałów, zabezpieczenie już wykonanych robót). Uzasadnienie Podczas opracowanie założeń projektowych do Koncepcji Projektu stwierdzono, że: a). Instalacje przyłączeniowe c.w.u oraz wężownice w wymienniku pojemnościowym typu P6 są wypełnione z osadem (zakamieniałe) w 45%) co powoduje ograniczenie przepływu wody oraz straty w energii cieplnej wytwarzającej wodę ciepłą. Zły stan techniczny instalacji i wymiennika c.w.u. kwalifikuje te urządzenia do ich wymiany oraz wykonanie w technologii obecnych standardów zgodnie z projektem tj. włączyć go w układ do instalacji istniejącego węzła cieplnego. b). Przeniesienie pomieszczenia do ładowania akumulatorów z pomieszczenia nr 1 do 15 i 16 obok pomieszczenia nr 17 składowania akumulatorów. Ta zmiana wynika z przeznaczenia i użytkowania projektowanych pomieszczeń, gdyż pomieszczenie ładowania akumulatorów należy usytuować w sąsiedztwie magazynu składowania akumulatorów. Ponadto przedmiotowa zmiana lokalizacji pomieszczeń poprawi warunki bhp w wykonywaniu zadań wynikających z obsługi i konserwacji akumulatorów. W wyniku zmiany lokalizacji pomieszczeń jest konieczność montażu neutralizatora ścieków kwaśnych na wysokości pomieszczenia nr 15 zgodnie z projektem. Wykonanie wyżej wymienionych robót w pkt. 1 spowoduje wzrost kosztów o 26 609,94 zł. brutto i nie spowoduje przesunięcia terminu realizacji zamówienia. 2. Okoliczności te nie wynikają z winy Wykonawcy 3. Szczegółowe wyliczenie wartości ww. robót zostało określone za pomocą Kosztorysu budowlanego na roboty dodatkowe. 4. Punkty w umowie podlegające zmianie: o cena: kosztorysu powykonawczego o termin wykonania: bez zmian o gwarancja: bez zmian

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.