Ogłoszenie nr 560180451-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
Kraków: Remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550353-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510144651-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. Mogilska
109,
31-571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
47 83 54 862, e-mail
zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl, faks
47 83 54 887.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.63.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, obejmujący wykonanie robót budowlano-remontowych, instalacji c.o., wod.-kan., kanalizacji oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i w pomieszczeniu socjalnym. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w wyznaczonych pomieszczeniach oraz na korytarzach wraz z przygotowaniem powierzchni; 2) wymianę posadzek z tworzyw sztucznych w pokojach biurowych; 3) zamurowanie drzwi przejściowych - 2 szt..; 4) okładziny z płyt gips.-kart. na ruszcie i na kleju; 5) gładzie gipsowe; 6) przeniesienie krat metalowych wewnętrznych; 7) wykonanie (ściśle wg wskazań inspektora nadzoru) i montaż kraty zewnętrznej; 8) osadzenie drzwi wewnętrznych wraz z wcześniejszym wykonaniem odpowiedniego otworu, w tym jego otynkowanie; 9) uzupełnienie licowania ścian i posadzek; 10) roboty w zakresie instalacji sanitarnych, w istniejącym pomieszczeniu sanitariatu; - częściową wymianę istniejących instalacji sanitarnych; - próby szczelności; 11) roboty w zakresie instalacji elektrycznej silnoprądowej; - częściową wymianę istniejącej instalacji oświetleniowej wraz z oprawami, łączników i gniazd jednofazowych; - próby i pomiary; - dokumentację powykonawczą; 12) roboty ogólnobudowlane: ? zabezpieczenie podłóg folią; ? rozbiórki okładziny z płytek ściennych wraz ich zabezpieczeniem; ? rozbiórki płytek podłogowych ? wykucia; ? usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją. Wykonanie robót malarskich będzie polegać na: - dwukrotnym malowaniu ścian w pomieszczeniach biurowych i korytarzach farbą lateksowo-akrylową emulsyjną z przetarciem i przygotowaniem powierzchni oraz z zagruntowaniem - ściany malowane w kolorze w systemie NCS S 2005 - R80B (jasno szary) ; Do wykonania robót posadzkowych należy zastosować: - wykładzinę winylową typu homogenicznego, grubość minimalna: 2 mm, o wzorze z efektem 3D i akcentami w kontrastujących kolorach, bezkierunkowy, kolor dominujący: jasny szary, kolor pasów przyściennych (szerokość 10 cm) i wywinięcia na ściany (wysokość 12 cm) - ciemny szary lub - wykładzinę obiektową PCV heterogeniczna, grubość minimalna 2,2 mm, grubość warstwy użytkowej co najmniej 0,5 mm, klasa obiektowa: 33, reakcja na ogień: cfl-s1, odporność na poślizg: DS., kolor dominujący: szary. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 10 do SIWZ. 4. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na obiekt osobie/osobom, bez podania przyczyn
II.4) Główny kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV:
45316000-5,
45000000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 42 dni od daty przekazania terenu budowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Formosa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Ułanów 21b,
31-450,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiot remontu został określony - w związku z rotacja międzywydziałową pomieszczeń - w oparciu o przewidywany zakres prac do wykonania, mający na celu odświeżenie substancji biurowej oraz zmiana przeznaczenia pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym części korytarzy i WC. W trakcie realizacji prac pojawiła się konieczność przygotowania (adaptacji) jeszcze jednego pomieszczenia biurowego (pokój nr 11), a co za tym idzie nieodzowna stała się zmiana zakresu prac. Z uwagi na prowadzone już roboty przez aktualnego wykonawcę w budynku nr 9 i zbliżony zakres robót w pokoju nr 11 ze względów zarówno ekonomicznych, jak i technicznych (wprowadzenie nowego wykonawcy do realizacji stosunkowo niewielkiego zakresu prac) postanowiono zlecić ten zakres prac aktualnemu wykonawcy. Nadmienić należy, iż zmiana wykonawcy mogłaby wpłynąć na zwiększenie kosztów realizacji zamówienia, jak również znacznie wpłynąć na wydłużenie terminu realizacji robót. Łączna wartość zmian spowodowana wymienionymi robotami nie przekroczy 15% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianie podlega § 3 pkt 3), który otrzymuje brzmienie.
"zakończenie robót - do 55 dni od daty przekazania terenu budowy tj. do dnia 24.09.2020 r., potwierdzone końcowym protokołem odbioru robót".
Zmianie podlega § 20 ust. 1, który otrzymuje brzmienie.
Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w łącznej wysokości: 40 635,64 PLN, słownie: czterdzieści tysięcy sześćset trzydzieści pięć złotych, groszy 64/100.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ,,Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (dostawa i montaż programu zarządzającego energią w budynku)"
- Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w zakresie wyklejania plakatów typu B1 oraz usługi druku, wyklejania i ekspozycji plakatów wielkoformatowych
- dostawa 1 sztuki projektora dla WWNiG - DE-dzp.272-164/24
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie modernizacji placu zabaw przy ul. Dziewiarzy, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo - Ratowniczej na potrzeby USAR Poland - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.