eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-17

Ogłoszenie nr 560179615-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.

Lublin: Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546934-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540100703-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510152445-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000035900000, ul. Okopowa 2a, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 534 97 06, e-mail zamowienia@lublin.po.gov.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl, faks 81 528 20 66.
Adres strony internetowej (url): https://www.lublin.po.gov.pl/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Prokuratura Okręgowa w Lublinie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PO VII WB 261.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b. Część 1 zamówienia: "Meble biurowe"; Część 2 zamówienia: "Meble socjalne i wyposażenie pokoi socjalnych, w tym sprzęt AGD"; Część 3 zamówienia: "Meble gabinetowe"; Część 4 zamówienia: "Fotele i krzesła"; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2a, 2b, 2c, 2d i 3 do SIWZ, w tym dokumentacji projektowej, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia, 5) posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zużytych opakowań.


II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:

39141000-2,

39221000-7,

39130000-2,

39110000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
42 dni kalendarzowych do 01.09.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Fotele i krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Pani Linda Mazur prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kreo Styl Linda Mazur, biuro@kreostyl.pl, ul. Hanasiewicza 22, 35-103, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 127075.05 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
fotel obrotowy (prokurator) 3 szt. krzesło obrotowe (urzędnicze) 4 szt, krzesło konferencyjne 6 szt

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks został zawarty na podstawie w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia okreslonej w pierwotnej umowie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.