Ogłoszenie nr 560179615-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.
Lublin: Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546934-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540100703-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510152445-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000035900000,
ul. Okopowa
2a,
20-950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 534 97 06, e-mail
zamowienia@lublin.po.gov.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl, faks
81 528 20 66.
Adres strony internetowej (url): https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b. Część 1 zamówienia: "Meble biurowe"; Część 2 zamówienia: "Meble socjalne i wyposażenie pokoi socjalnych, w tym sprzęt AGD"; Część 3 zamówienia: "Meble gabinetowe"; Część 4 zamówienia: "Fotele i krzesła"; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2a, 2b, 2c, 2d i 3 do SIWZ, w tym dokumentacji projektowej, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia, 5) posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zużytych opakowań.
II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39141000-2,
39221000-7,
39130000-2,
39110000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
42 dni kalendarzowych do 01.09.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Fotele i krzesła |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Pani Linda Mazur prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kreo Styl Linda Mazur,
biuro@kreostyl.pl,
ul. Hanasiewicza 22,
35-103,
Rzeszów, kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
fotel obrotowy (prokurator) 3 szt. krzesło obrotowe (urzędnicze) 4 szt, krzesło konferencyjne 6 szt
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks został zawarty na podstawie w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia okreslonej w pierwotnej umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń kursowych dla osadzonych przebywających w Areszcie Śledczym w Lublinie
- dostawa leków, wyrobów medycznych i preparatów do stosowania w stomatologii
- Dostawa mleka i preparatów mlekozastępczych dla wczesniaków i noworodków
- Sukcesywne dostawy pomp insulinowych
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ZABIEGÓW WEWNĄTRZNACZYNIOWYCH - 2 ZADANIA
- Dostawa pakietów do pobierania śladów genetycznych oraz pakietów kryminalistycznych do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli: 1) Część I - dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli; 2) Część II - dostawa materiałów do naprawy krzeseł i foteli.
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów kuchennych dla SPZOZ w Choszcznie
- Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bydgoszczy
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.