Ogłoszenie z dnia 2020-09-15
Ogłoszenie nr 560176968-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.
Gliwice: Remont laboratorium dydaktycznego nr 171 w budynku "Szarej Chemii" przy ul. M. Strzody 5-7 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/13/HP
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532894-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540071657-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510098384-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000163700000,
ul. Akademicka
2A,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322371334, e-mail
IA1@polsl.pl , faks
322371334.
Adres strony internetowej (url): www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont laboratorium dydaktycznego nr 171 w budynku "Szarej Chemii" przy ul. M. Strzody 5-7 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/13/HP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IA1/B/20/13/HP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacyjne oraz elektryczne . 2. Kody CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane; 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne; 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.08.2020 r.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45310000-3,
45332200-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont laboratorium dydaktycznego nr 171 w budynku "Szarej Chemii" przy ul. M. Strzody 5-7 w Gliwicach | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Tomasz Wolak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą REMELIT TOMASZ WOLAK,
,
ul. Wolnego 12/7,
40-857,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
W pkt IV.3) podano wartość umowy bez podatku VAT.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Nowy termin realizacji zamówienia oraz rezygnacja z wykonania części robót objętych kosztorysem ofertowym Wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zostały określone w załączonej do Porozumienia Notatce Służbowej z dnia 25.08.2020 r.
W oparciu o treść art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z treścią art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw z późniejszymi zmianami, Strony wspólnie postanawiają określić nowy termin realizacji zamówienia określony w § 2 umowy, ustalając go do dnia 30 września 2020 r. Szczegółowe terminy wykonania poszczególnych prac zostały określone w załączonej Notatce Służbowej z dnia 25.08.2020 r.
W oparciu o treść art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z treścią art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw z późniejszymi zmianami, Strony wspólnie postanawiają zmniejszyć zakres przedmiotu zamówienia określony treścią § 1 ust. 2 umowy, poprzez rezygnację z wykonania robót objętych następującymi pozycjami kosztorysu ofertowego Wykonawcy:
Dział 2 kosztorysu nr 1 -3.727,36 zł netto
Dział 3 kosztorysu nr 1 -4.893,65 zł netto
Pkt. 4.8 dział 4 kosztorysu nr 1 -257,00 zł netto
Pkt. 4.9 dział 4 kosztorysu nr 1 -132,00 zł netto
Pkt. 3.12 dział 3 kosztorysu nr 3 -320,20 netto
Pkt. 3.13 dział 3 kosztorysu nr 3 -60,32 netto
Pkt. 3.14 dział 3 kosztorysu nr 3 -106,20 netto
Pkt. 3.15 dział 3 kosztorysu nr 3 -52,00 netto
Pkt. 3.16 dział 3 kosztorysu nr 3 -680,00 netto
Pkt. 3.20 dział 3 kosztorysu nr 3 -422,76 netto
Pkt. 3.21 dział 3 kosztorysu nr 3 -70,46 netto
Pkt. 5.5 dział 5 kosztorysu nr 3 -72,90 netto
Pkt. 5.11 dział 5 kosztorysu nr 3 -41,25 netto
Pkt. 5.27 dział 5 kosztorysu nr 3 -20,63 netto
Pkt. 5.28 dział 5 kosztorysu nr 3 -13,61 netto
Pkt. 7.8 dział 7 kosztorysu nr 3 -11,31 netto
Pkt. 7.9 dział 7 kosztorysu nr 3 -15,09 netto
Pkt. 7.10 dział 7 kosztorysu nr 3 -76,62 netto
Pkt. 7.11 dział 7 kosztorysu nr 3 -1,62 netto
Pkt. 7.12 dział 7 kosztorysu nr 3 -86,22 netto
Pkt. 7.13 dział 7 kosztorysu nr 3 -48,83 netto
Pkt. 7.14 dział 7 kosztorysu nr 3 -52,32 netto
Pkt. 7.15 dział 7 kosztorysu nr 3 -900,00 netto
Pkt. 8.5 dział 8 kosztorysu nr 3 -100,00 netto
Pkt. 8.6 dział 8 kosztorysu nr 3 -649,28 netto
Pkt. 8.7 dział 8 kosztorysu nr 3 -2.876,86 netto
Pkt. 8.8 dział 8 kosztorysu nr 3 -416,78 netto
Pkt. 8.9 dział 8 kosztorysu nr 3 -503,12 netto
Pkt. 8.10 dział 8 kosztorysu nr 3 -325,40 netto
Pkt. 8.11 dział 8 kosztorysu nr 3 -155,51 netto
Pkt. 8.12 dział 8 kosztorysu nr 3 -30,94 netto
Pkt. 8.13 dział 8 kosztorysu nr 3 -88,69 netto
Pkt. 8.14 dział 8 kosztorysu nr 3 -238,42 netto
Pkt. 8.15 dział 8 kosztorysu nr 3 -325,06 netto
Pkt. 8.16 dział 8 kosztorysu nr 3 -192,22 netto
Pkt. 8.17 dział 8 kosztorysu nr 3 -1.500,00 netto
Pkt. 19 dział 2 kosztorysu nr 4 -212,90 netto
Pkt. 23 dział 2 kosztorysu nr 4 -932,88 netto
Pkt. 24 dział 2 kosztorysu nr 4 -54,22 netto
Pkt. 25 dział 2 kosztorysu nr 4 -524,36 netto
Pkt. 26 dział 2 kosztorysu nr 4 -452,54 netto
Pkt. 27 dział 2 kosztorysu nr 4 -1.680,00 netto
Pkt. 28 dział 2 kosztorysu nr 4 -840,00 netto
Dział 3 kosztorysu nr 4 -3.779,09 zł netto
Dział 4 kosztorysu nr 4 -8.194,89 zł netto
Dział 5 kosztorysu nr 4 -8.484,86 netto
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego IR na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...). Znak sprawy: IA1.283.23.2024.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych klasy MEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). Znak sprawy IA1.283.22.2024.AG.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji (...) Znak sprawy: IA1.283.15.2024.AL
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- 53-P-24 Remont pomieszczeń w obiektach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.