eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-11

Ogłoszenie nr 560173528-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545249-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540099108-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510119847-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07214718700000, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, e-mail przetargi@szpitalpediatryczny.pl, faks 338 151 630.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpediatryczny.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-D-19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 22 Pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety zgodnie z opisem znajdującym się w zmienionym załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (pakietów). Dany Pakiet musi być zrealizowany w całości. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. Szczegółowy asortyment oraz ilości określa zmieniony załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, pocztą elektroniczną lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala w godz. od 7.00 do 13.00. Termin dostawy citowej nie może przekroczyć 36 godz. (kryterium oceniane), a termin dostawy planowanej terminu 5 dni roboczych, licząc od chwili otrzymania zamówienia. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.(t. j. Dz. U. z 2020, poz. 186) i jej przepisów wykonawczych oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE oraz datę ważności minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów oraz próbek (za które zobowiązuje się zapłacić), na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy w przypadku dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - odpowiedników danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia wg zmienionego zał. nr 2 do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości i parametrów. Zamawiający dopuszczamy zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakiecie pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 50 % wielkości opakowania wskazanego w zmienionym zał. nr 2. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku. Określony w zmienionym załączniku nr 2 zakres ilościowo-asortymentowy może ulec zmianie gdyż jest uzależniony od pacjentów zabezpieczonych przez Szpital pod względem medycznym, czego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć, z zachowaniem cen przetargowych. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety: PAKIET nr 1 - Igły i strzykawki, PAKIET nr 2 - Ogólny, PAKIET nr 3 - Rękawice, PAKIET nr 4 - Materiały włókninowe i obłożenia jednorazowe, PAKIET nr 5 - Sprzęt jednorazowego użytku do sterylizacji i mycia narzędzi, PAKIET nr 6 - Sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 7 - Sondy i cewniki, PAKIET nr 8 - Akcesoria do rurek tracheostomijnych, PAKIET nr 9 - Zestawy do przetoczeń, PAKIET nr 10 - Kaniule NCPAP i rurki intubacyjne, PAKIET nr 11 - Zestaw do drenażu jamy opłucnowej i inne, PAKIET nr 12 - Zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia, PAKIET nr 13 - Specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny, PAKIET nr 14 - Czujniki do pomiaru SpO2, PAKIET nr 15 - Terapia oddechowa, PAKIET nr 16 - Zamknięty próżniowy system pobierania krwi, PAKIET nr 17 - Laboratoryjny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 18 - Groty Kirschnera, PAKIET nr 19 - Elektrochirurgia, PAKIET nr 20 - Akcesoria do respiratorów Hamilton C-1 i Galileo, PAKIET nr 21 - Akcesoria do aparatu PICO, PAKIET nr 22 - Maski z filtrem


II.4) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:

33141220-8,

33141240-4,

33141300-3,

33141310-6,

33141320-9,

33141321-6,

33141411-4,

33141420-0,

33141615-4,

33141640-8,

33141641-5,

33192500-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r. (6 miesięcy)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - rękawice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., , ul. Częstochowska 38/52, 93-121, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 85815.17 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana cen w danym pakiecie w poz. nr 8 z 0,53 zł netto za pare na 0,86 zł netto, poz. nr 9 z 40,00 zł netto za opakowanie 200 szt. na 86,00 zł netto, poz. nr 10 z 19,80 zł netto za opakowanie 100 szt. na 43,00 zł netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ogólna sytuacja gospodarcza spowodowana pandemią choroby zakaźnej zwanej "COVID-19" wywoływanej przez wirusa SARS-CoV-2, która to spowodowała drastyczną podwyżkę cen wyrobów objętych umową przez ich producentów, a także ograniczeniem lub wydłużeniem przez nich terminów dostaw danych wyrobów, co stanowi okoliczność niezależną od stron umowy, której w chwili składania oferty nie można było przewidzieć

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.