Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 560172746-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Ryki: "Budowa boisk sportowych, bieżni, skoczni do skoku w dal oraz odwodnienia terenu wraz z
przyłączem kanalizacji deszczowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Rykach"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528082-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540068598-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510113154-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000,
ul. ul. Karola Wojtyły
29,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 865 71 10, e-mail
adrian.bienczak@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ryki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa boisk sportowych, bieżni, skoczni do skoku w dal oraz odwodnienia terenu wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Rykach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIR.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na "Budowie boisk sportowych, bieżni, skoczni do skoku w dal oraz odwodnienia terenu wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Rykach". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: W ramach zadnia zaplanowano wykonanie następujących elementów: 1) boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy - o pow. 756 m2, 2) boiska wielofunkcyjnego do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej - 510 m2, 3) bieżni lekkoatletyczna o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej, natryskowej - 390 m2, 4) skoczni do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej, natryskowej - 49,2 m2, zeskoczni o nawierzchni piaskowej - 27,5 m2, 5) piłkochwytów wys. 6 m i ogrodzeń panelowych wys. 4 m (w tym: bramy 2-skrzydłowej, bramy przesuwnej oraz 2 furtek), 6) dojść z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 35 m2 (dojazd - nawierzchnia gruntowa, nie objęta wnioskiem, nie wchodzi w zakres inwestycji), 7) odwodnienia drenażowego z zastosowaniem drenów DN 80 (zrzut wody opadowej projektowanym przyłączem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej), 8) odbudowy trawnika po pracach budowlanych; Zakres zamówienia obejmuje także dostarczenie i zamontowanie następujących elementów wyposażenia: 2 stojaków z tablicami, obręczami i siatkami do koszykówki, 1 kompletu demontowanych słupków do siatkówki z siatką, 2 bramek do mini piłki nożnej, 2 koszy na śmieci. Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy: a) zabezpieczyć teren budowy, b) zdemontować istniejące bramki do piłki nożnej i słupki do siatkówki, zasypać miejsca po nich, do wyrównania z poziomem przyległego terenu, c) wykonać roboty ziemne. Wysokość terenu po jego zniwelowaniu wykonać należy do rzędnych: 154,70 m w obrębie boisk i 155,60 m w obrębie bieżni i skoczni. Dojazd oraz dojście do bieżni, boisk i skoczni należy dowiązać wysokościowo do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej od strony ul. Karola Wojtyły, oraz do dojścia do furtki od strony ul. Spacerowej. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekt budowlano-wykonawczy, - Przedmiar robót, - STWiOR; Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
II.4) Główny kod CPV: 45212221-1
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45100000-8,
45111200-0,
45233250-6,
45233200-1,
37410000-5,
45342000-6,
45340000-2,
45111240-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 31.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Budowa boisk sportowych, bieżni, skoczni do skoku w dal oraz odwodnienia terenu wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Rykach" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
USŁUGI SPRZĘTEM SPECJALISTYCZNYM Joanna Adamczyk,
biuro@transportadamczyk.pl,
Jastrzębia 99 B, 26-631 Jastrzębia,
26-631,
Jastrzębia, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
z uwagi na: opóźnienia dostaw materiałów i urządzeń spowodowane epidemią COVID-19, wstrzymanie realizacji robót oraz konieczność wykonania robót dodatkowych, zgodnie z protokołem konieczności nr 1 z dnia 31.08.2020 r., w celu prawidłowej realizacji zadania, co skutkuje jednocześnie koniecznością przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na ich wykonanie i zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Decyzja o konieczności wykonania robót dodatkowych ujętych w protokole konieczności nr 1 wymagała uprzedniego przeanalizowania rzeczywistego ukształtowania terenu inwestycji i warunków spływu wód opadowych (które to okoliczności w ocenie Wykonawcy oprócz powtarzających się utrudnień podczas budowy mogą również powodować zalewanie zaprojektowanych obiektów sportowych już po oddaniu ich do użytku) i wypracowania w porozumieniu z Projektantem, Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz z uwzględnieniem opinii Wykonawcy odpowiednich rozwiązań dostosowanych do faktycznych warunków ukształtowania terenu i spływu wód opadowych, zapobiegających zalewaniu realizowanych obiektów w przyszłości - w zw. z czym wstrzymano realizację robót w dn. 14.08.2020-28.08.2020 (na okres 10 dni roboczych).
W przypadku proponowanego zakresu robót dodatkowych (przedstawionych w protokole konieczności nr 1), zgodnie z obowiązującymi przepisami zamiar ich wykonania nie podlega obowiązkowi zgłoszenia (potwierdz. Przez Projektanta oraz w Wydz. Arch. i Bud. Starostwa Powiatowego);
Proponowane roboty dodatkowe nie było objęte pierwotnym projektem, nie były ujęte w przedmiarach i nie dało się ich przewidzieć na etapie projektowania (zał. oświadczenie Projektanta);
Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana umowy nie powoduje zmiany jej charakteru.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Do § 1 ust. 3 Umowy dodany zostaje pkt 5) o treści:
5) protokół konieczności nr 1 z dnia 31.08.2020 r.;
Z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych nieobjętych dokumentacją projektową, niezbędne jest wydłużenie terminu wykonania umowy, w związku z czym § 2 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie do dnia 30.09.2020 r. Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy, uznaje się zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 3 umowy. Z uwagi na konieczność zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w związku
z potrzebą wykonania robót dodatkowych nieujętych w projekcie, o których mowa w protokole konieczności nr 1, § 3 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
Za należyte wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie: 638 363,58 zł netto plus należny podatek VAT w wysokości 23%, 146 823,62 zł. Łącznie wynagrodzenie brutto wynosi 785 187,20 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy sto osiemdziesiąt siedem 20/100 PLN).
INNE PRZETARGI RYKI
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku dawnego internatu Zespołu Szkół w Sobieszynie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1420L od km 0+000 do km 6+299,73 w miejscowościach Kłoczew, Jagodne, Gózd
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Zakup i montaż platformy schodowej oraz systemów komunikacyjno-informacyjnych w budynkach Szkół Podstawowych w Garbowie i Przybysławicach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.