Ogłoszenie nr 560163142-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.
Lublin: Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546934-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540100703-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510152445-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000035900000,
ul. Okopowa
2a,
20-950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 534 97 06, e-mail
zamowienia@lublin.po.gov.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl, faks
81 528 20 66.
Adres strony internetowej (url): https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b. Część 1 zamówienia: "Meble biurowe"; Część 2 zamówienia: "Meble socjalne i wyposażenie pokoi socjalnych, w tym sprzęt AGD"; Część 3 zamówienia: "Meble gabinetowe"; Część 4 zamówienia: "Fotele i krzesła"; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2a, 2b, 2c, 2d i 3 do SIWZ, w tym dokumentacji projektowej, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia, 5) posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zużytych opakowań.
II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39141000-2,
39221000-7,
39130000-2,
39110000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
49 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy tj. do 01.09.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na konieczność modyfikacji ilości i wymiarów części mebli będących przedmiotem zamówienia, co strony stwierdziły po dokonaniu wizji pomieszczeń i ich ponownego obmiaru, jak również przeszkód w terminowym wykonaniu zamówienia, spowodowanych okolicznościami spowodowanymi wystapieniem COVID-19, które wystapiły po podpisaniu umowy i wpływają na należyte wykonanie umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 49 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy tj. do dnia 08.09.2020 r.
Wynagrodzenie, które Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 173 680,00 zł netto co stanowi łaczną kwotę brutto 213 626,40 zł
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa infrastruktury technicznej związanej z zasilaniem w media Domów Studenckich UMCS w Lublinie - węzeł ciepłowniczy do DS. Femina oraz węzeł ciepłowniczy do DS. Babilon
- Dostawa opakowań jednorazowego użytku dla potrzeb Bistro do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- DOSTAWA LEKÓW Z IMPORTU DOCELOWEGO - 28 zadań
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 74 na odcinku od m. Klemensów do m. Płoskie (Projektuj i Buduj)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.