Ogłoszenie nr 560162406-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.
Sopot: Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji w postaci utworzenia Centrum Opieki Geriatrycznej w Pomorskim Centrum Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Utworzenie Centrum Opieki Geriatrycznej w Wojewódzkim Zespole Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 Zdrowie, Działania 7.1 Zasoby ochrony zdrowia, Poddziałania 7.1.1 Zasoby ochrony zdrowia - mechanizm ZIT współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530469-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500001288-N2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500024793-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 19258779500000,
ul. ul. Grunwaldzka
1-3,
81-759
Sopot, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 557 528, e-mail
zamowienia@pcrsopot.pl, faks
58 5557528, 58 5511426.
Adres strony internetowej (url): www.wzr.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji w postaci utworzenia Centrum Opieki Geriatrycznej w Pomorskim Centrum Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):N/1/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji w postaci utworzenia Centrum Opieki Geriatrycznej w Pomorskim Centrum Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45215140-0,
45111300-1,
45233140-2,
77300000-3,
45300000-0,
45400000-1,
45100000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.09.2017 r. do dnia 30.06.2019 r., zmienione Aneksem do 31.07.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/07/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy a także terminu wykonania Umowy; szczegóły w informacjach dodatkowych poniżej
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczące wykonania robót budowlanych nie przewidzianych w umowie, z uwagi na fakt, iż stały się niezbędne, zaś zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych oraz spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, natomiast wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, a także zmiany terminu wykonania Umowy; szczegóły w informacjach dodatkowych poniżej
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianę dotyczącą wykonania robót budowlanych nie przewidzianych w umowie, z uwagi na zaistnienie okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, natomiast wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; szczegóły w informacjach dodatkowych poniżej
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiany dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, a także zmiany terminu wykonania Umowy; szczegóły w informacjach dodatkowych poniżej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas dokonania oględzin inwestycji w dniu 29 listopada 2018 roku przez przedstawicieli KW PSP , Generalnego Wykonawcy i Projektantów spisano Protokół w którym wskazano konieczność opracowania Ekspertyzy zamiennej dla całej inwestycji uwzgledniającej cały zakres ochrony przeciwpożarowej. Przedstawiony zakres prac dodatkowych wynika z opracowanej Ekspertyzy zamiennej i uzgodnionej przez KW PSP, czego następstwem było opracowanie Dokumentacji Zamiennej i uzyskania Zamiennego pozwolenia na budowę.
Dodatkowo prace konieczne do wykonania, nie były do przewidzenia na etapie tworzenia projektu budowlanego oraz podpisania umowy z Wykonawcą, a ich realizacja była niezbędna do osiągnięcia celu inwestycji
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
dot. art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp): zmiany dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia i zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, polegające na:
a) zmianach technologicznych na poziomie 0 w budynku B w pomieszczeniach kuchni. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 2.096,89 zł brutto.
b) rezygnacji z dostawy i montażu okapów w pomieszczeniach kuchni oddziałów. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 8.937,20 zł brutto.
c) rezygnacji z dostawy i montażu okapu Z8 w pomieszczeniu socjalnym dla pracowników. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 4.468,60 zł brutto.
d) rezygnacji z kabin prysznicowych w łazienkach dla pacjentów szpitala. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 20.371,35 zł brutto.
e) rezygnacji dostawy i montażu reduktora ciśnienia. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 4.516,56 zł brutto.
f) rezygnacji z umywalek w pomieszczeniach Apteki. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.230,38 zł brutto. Kosztorys
Zmiany, o których mowa w punkcie 1 a) - f) zmniejszą wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 47.620,98 zł brutto
oraz
a) rezygnacji ze ścianki i drzwi D6 z pomieszczenia A0.05 do pomieszczenia A0.06 celem poprawienia funkcjonalności pomieszczenia A0.05 Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.639,38 zł brutto.
b) rezygnacji z drzwi z pomieszczenia A2.15 do pomieszczenia B2.13 celem poprawienia funkcjonalności pomieszczenia na poziomie +1 na poziomie Apteki. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.608,64 zł brutto.
c) rezygnacji ze ściany i drzwi w pomieszczeniu B1.12 celem poprawienia funkcjonalności pomieszczenia B1.12. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.019,28 zł brutto.
d) rezygnacji z drzwi w pomieszczeniu B1.10 celem poprawienia funkcjonalności pomieszczenia B1.10. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.608,64 zł brutto.
e) zmianie lokalizacji brudownika ( z pom. A2.09, A2.10 do pom. A2.17), co znacznie ułatwi komfort użytkowania w/w pomieszczeń. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 2.547,96 zł brutto.
f) rezygnacji z 4 sztuk drzwi DS5 w piwnicy co poprawi funkcjonalność pomieszczeń i jakość świadczonych usług medycznych. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.131,42 zł brutto.
g) rezygnacji z okna podawczego B0.11co poprawi funkcjonalność pomieszczenia. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.075,95 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) -g) zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 26.631,27 zł brutto
dot. art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: zmiany dotyczące wykonania robót budowlanych nie przewidzianych w umowie, z uwagi na fakt, iż stały się niezbędne, zaś zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych oraz spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, natomiast wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, polegające na:
a) dostawie i montażu klap przeciwpożarowych na kanałach wentylacyjnych oraz wydzieleniu szachtu w osiach C2-C3 w budynku C na całej jego wysokości. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 39.669,60 zł brutto.
b) wykonaniu odwodnienia wejścia głównego do budynku B. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 12.138,13 zł brutto.
c) wykonaniu odprowadzenia odwodnienia balkonu znajdującego się w budynku B do kanalizacji deszczowej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.938,56 zł brutto.
d) wykonaniu przykanalika kanalizacji sanitarnej z zaplecza konserwatora oraz wpięcie go do wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku B. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 5.381,87 zł brutto.
e) dostawie i montażu rury osłonowej fi PE80 L=7 mb przyłącza gazowego. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.279,20 zł brutto.
f) montażu zaworu MAG DN50 przy budynku D (spawanie podejść oraz montaż MAG). Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 738,00 zł brutto.
g) przesunięciu podejść instalacji c.o. do grzejników z uwagi na konieczność wykonania murka przy fasadzie na kondygnacjach +1, +2, +3 w budynku C. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.476,00 zł brutto.
h) przeniesieniu wpustu ulicznego przy zbiorniku kriogenicznym. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 2.408,34 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) - h) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 67.029,70 zł brutto
W związku z faktem, iż by wprowadzić zmianę, o której mowa w pkt 1 a) niezbędne jest zamienne pozwolenie na budowę, konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia do 31 października 2019 r.
Oraz
a) zmianie odporności drzwi Ds4 z EI30 na EI60 z uwagi na obecnie obowiązujące przepisy p.poż. (drzwi do hydroforu muszą być wydzielone strefą REI 120). Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 5.212,83 zł brutto.
b) wymianie docieplenia na istniejącym Budynku D na docieplenie z wełny mineralnej oraz wymianie 7 szt. okien na aluminiowe o odporności p.poż EI60 z uwagi iż wcześniejsze rozwiązanie nie zapewniało minimalnej odległości pomiędzy budynkami i zapewniało spełnienie wymagań p.poż. zgodnie z § 271 Warunków Technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 137.760,00 zł brutto.
c) zwiększeniu odporności ogniowej szachtu w osiach A3-A6/AD-AC do REI 120 z uwagi wymóg przejścia przez stropy: EI 120 pomiędzy strefą ZL a PM zgodnie z § 232 ust.3 Warunków Technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 11.516,05 zł brutto.
d) wykonaniu murka przy fasadzie na kondygnacjach +1, +2, +3 w budynku C w celu uzyskania ognioodporności REI 60 dla pasów międzyokiennych. Konieczność wykonania murka wynikła z potrzeby zachowania wysokości pasów między kondygnacyjnych minimum 80cm. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 20.535,06 zł brutto.
e) dostawie i montażu śluz oraz okien podawczych w pomieszczeniach Apteki. Roboty z dostawą były objęte dokumentacją projektową, ale nie stanowiły przedmiotu umowy, ponieważ śluzy podawcze zostały ujęte w zestawieniu wyposażenia, na które Zamawiający miał ogłosić kolejny przetarg. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 79.076,70 zł brutto.
f) wykonaniu wzmocnienia otworów pod tranzyt wentylacji na budynku B na parterze i na I piętrze. Wykonanie tych prac okazało się niezbędne z uwagi na konieczność prawidłowego montażu kanałów wentylacyjnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 8.496,46 zł brutto.
g) wzmocnieniu ścian g-k pod drabinki do ćwiczeń, oraz rotory do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych w pomieszczeniu A0.14. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.778,50 zł brutto.
h) wzmocnieniu podkonstrukcji pod elewację budynku B w formie kratownicy poprzez dodanie dodatkowych profili w osi attyki (pas dolny i krzyżulce), wykonania wspornika dla podparcia przy klatce oraz podparcia na konstrukcji szybu windowego zgodnie z projektem uzupełniającym stanowiącym załącznik nr A do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.503,00 zł brutto.
i) wykonaniu robót rozbiórkowych w budynku B na kondygnacjach 0, +1, +2 ponad roboty uwzględnione w projekcie wykonawczym. Powodem wykonania powyższych robót był fakt, iż stan techniczny remontowanego budynku okazał się gorszy od zakładanego w pierwotnej dokumentacji technicznej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 5.636,50 zł brutto.
j) wykonaniu robót murowych w budynku B na kondygnacjach 0, +1, +2 ponad roboty uwzględnione w projekcie wykonawczym. Powodem wykonania powyższych robót był fakt, iż stan techniczny remontowanego budynku okazał się gorszy od zakładanego w pierwotnej dokumentacji technicznej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 4.972,93 zł brutto.
k) wykonaniu słupów pod podparcie nadproża N11 na kondygnacji +1 oś BB/B3-B4 w budynku B. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.350,47 zł brutto.
l) wykonaniu nadproży N16 w oknach łukowych w budynku B. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 2.583,85 zł brutto.
m) wykonaniu tynku nadproża na parterze w osi B4/CA-BC na budynku B. Powodem wykonania powyższych robót był zły stan elementu konstrukcyjnego wymagający zabezpieczenia i wykończenia. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.596,79 zł brutto.
n) wykonaniu rozbiórki komina wentylacyjnego z cegły na II piętrze w osi B4/CA na budynku B. Powodem wykonania powyższych robót był stan techniczny komina, który uniemożliwiał wykorzystanie go do celów instalacyjnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 543,60 zł brutto.
o) domurowaniu węgarków na parterze, oraz podcięcie węgarków na II piętrze w miejscu kolizji z projektowaną witryną w osich A7-B1/AD oraz B1/AD. Powodem wykonania powyższych robót była kolizja projektowa okna z elementami nowoprojektowanej witryny. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.429,73 zł brutto.
p) wzmocnieniu nadproża w osi B1 na kondygnacji + 1 w budynku B. Powodem wykonania powyższych robót było założenie projektanta zakładające możliwość wykonania wyburzenia filara bez uprzedniego wzmocnienia belką nośną konstrukcji stropu. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 8.868,89 zł brutto.
q) wzmocnienia nadproża w osi B1 na kondygnacji + 2 w budynku B. Powodem wykonania powyższych robót było założenie projektanta zakładające możliwość wykonania wyburzenia filara bez uprzedniego wzmocnienia belką nośną konstrukcji stropu. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 8.868,89 zł brutto.
r) wyrównaniu dachu budynku B pianobetonem. Powodem wykonania powyższych robót był brak możliwości wykonania warstw spadkowych izolacji termicznej dachu ze względu na nierówną powierzchnię odkrytą po dokonanych rozbiórkach. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 14.095,80 zł brutto.
s) wykonaniu belki nad nadprożem N15 w budynku B. Ze względu na kolizję belki z istniejącym podciągiem, wymagane było wykonanie dodatkowej żelbetowej belki spinającej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.274,57 zł brutto.
t) wykonania attyki dachu budynku B. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 8.337,71 zł brutto.
u) zmianie wysokości nadproży w budynku B poprzez dołożenie belek nadprożowych L19 . Powodem wykonania powyższych robót była błędnie założona w projekcie wysokość nadproży głównych wynikająca z faktu, iż na etapie projektowania nie można było dokonać odkrywek ponieważ w budynku cały czas funkcjonował oddział rehabilitacji dziecięcej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.427,48 zł brutto.
v) rozbiórce dodatkowych warstw dachu budynku B. Usunięcie warstw jest konieczne w celu poprawnego wykonania pokrycia dachowego. Na etapie projektowania nie można było dokonać odkrywek ponieważ w budynku cały czas funkcjonował oddział rehabilitacji dziecięcej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 15.403,08 zł brutto.
w) demontażu i odtworzeniu krawężnika z uwagi na zwiększenie powierzchni i zmianę lokalizacji miejsc postojowych w nawiązaniu do przekazanych przez Zamawiającego w dniu 9.04.2019 roku rysunków do zamiennego pozwolenia na budowę. Zmiana szerokości miejsc postojowych wynikła z zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 lutego 2017 roku i obowiązujących od 1 stycznia 2018r. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 5.423,39 zł brutto.
x) przesadzeniu 4 sztuk drzew. Konieczność ich przesadzenia wynikła ze zmiany szerokości miejsc postojowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 lutego 2017r. i obowiązującym od 1 stycznia 2018r, co zostało uwzględnione w zamiennym projekcie zagospodarowania terenu, stanowiącym załącznik nr B do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 11.316,00 zł brutto.
y) wykonaniu dodatkowej podkonstrukcji sufitowej pod aparat RTG na kondygnacji -1 w budynku C w pom. C-1.08. Zmiany te wynikły z wytycznych przekazanych przez dostawców urządzeń TK i RTG wyłonionych w drodze odrębnego postępowania przetargowego nr N/1/18/B z dnia 04.09.2018r. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 10.184,40 zł brutto.
z) wykonaniu dodatkowej wzmocnionej zabudowy gipsowo-kartonowej na kondygnacji -1 w budynku C w pom. C-1.08 z uwagi na konieczność montażu aparatu RTG naściennego oraz w związku z kolizją z instalacją sanitarną podstropową. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 2.039,00 zł brutto.
aa) wykonaniu oporu dla istniejącej nawierzchni z kostki po rozbiórce ogrodzenia i cokołu betonowego. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 6.114,48 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) - aa) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 405.346,16 zł brutto
W związku z faktem, iż by wprowadzić zmianę, o której mowa w pkt 1 a) - d) niezbędne jest zamienne pozwolenie na budowę, konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia do 31 października 2019 r.
Oraz
a) ułożeniu okablowania zasilającego i sterującego dodatkowych 20 sztuk klap przeciwpożarowych, które należało dołożyć w kanałach wentylacyjnych w wyniku nowego podziału obiektu na strefy przeciwpożarowe. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 15.375,00 zł brutto.
b) wykonaniu dodatkowych obwodów zasilających wentylatory bytowe, klapy p.poż nie ujęte w projekcie podstawowym zgodnie z dokumentacją projektową do zamiennego pozwolenia na budowę stanowiącą Załącznik nr A do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 57.810,00 zł brutto.
c) wykonaniu dodatkowych obwodów zasilających urządzenia sprężarkowni w konsekwencji zmiany w instalacji gazów medycznych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 5.043,00 zł brutto.
d) zmianie przekroju pierwotnie zaprojektowanych WLZ oraz dostawie i montażu dodatkowych wewnętrznych linii zasilających (WLZ) niezbędnych do zasilenia rozdzielnic oddziałowych zgodnie z rewizją projektu elektrycznego stanowiącą Załącznik nr B do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 50.696,91 zł brutto.
e) dostawie i montażu zmienionej rozdzielnicy głównej (RG) niezbędnej ze względu na zmianę sposobu zasilania części odbiorów na rezerwowe, uzupełnienie zasilania brakujących odbiorów zgodnie z rewizją projektu elektrycznego stanowiącą Załącznik nr B do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 47.355,00 zł brutto.
f) dostawie i montażu zmienionych rozdzielnic oddziałowych w budynkach A, B, C, w tym wykonanie dodatkowych pól odpływowych w rozdzielnicach, wykonanie dodatkowej rozdzielnicy TEN-32/TER-32/TEK-32 (podział rozdzielnicy TEN-31/TER-31/TEK-31), wykonanie dodatkowych obwodów zasilających klapy p.poż w rozdzielnicy TEN-W, niezbędnych ze względu na brak rozwiązania w projekcie pierwotnym. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 88.560,00 zł brutto.
g) wykonaniu obwodów elektrycznych i strukturalnych w pomieszczeniach TK, RTG w budynku C poziom -1,na podstawie dokumentacji producentów urządzeń którą Zamawiający dostarczył po wyłonieniu dostawców sprzętu w wyniku odrębnego postępowania przetargowego. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 23.370,00 zł brutto.
h) przeniesieniu układu pomiarowego z pomieszczenia Rozdzielni Głównej RG do zewnętrznej szafki pomiarowej w wyniku uzgodnień przyłącza energetycznego z właścicielem sieci energetycznej ENERGA Operator S.A. oraz zgodnie z projektem przyłącza energetycznego budynku stanowiącym Załącznik nr C do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.594,00 zł brutto.
i) wykonania dodatkowych obwodów elektrycznych w pomieszczeniu ochrony, w którym została usytułowana centrala SSP zgodnie z projektem zmian - branża elektryczna z dnia 10.03.2019r. budynku stanowiącym Załącznik nr D do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 861,00 zł brutto.
j) dostawie i montażu dodatkowych lamp oświetleniowych oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 41.907,51 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) - j) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 340.572,42 zł brutto
W związku z faktem, iż by wprowadzić zmianę, o której mowa w pkt 1 a) -b) niezbędne jest zamienne pozwolenie na budowę, konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia do 31 października 2019 r.
Oraz
- w związku z koniecznością weryfikacji rozwiązań projektowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej w stosunku do przyjętych w Projekcie budowlanym i wykonawczym Centrum Opieki Geriatrycznej, co zostało stwierdzone Protokołem z oględzin ws. ekspertyz w zakresie Ochrony przeciwpożarowej z dnia 29.11.2018 r.,
- a także w związku z wydaniem przez Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej Postanowienia z dnia 18 stycznia 2019 r. (WZ.5595.256.8.2018.PW), w którym wyrażono zgodę na odstępstwa od przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem wskazań ekspertyzy technicznej zamiennej oraz w którym założono nowy podział na strefy pożarowe realizowanej inwestycji, w tym dodatkowej strefy ZL II o pow. ok. 123 m2, co w konsekwencji skutkowało koniecznością wykonania projektu budowlanego zamiennego oraz zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę,
- oraz w związku z przedłużającym się postępowaniem administracyjnym w przedmiocie uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę, co zostało spowodowane koniecznością wystąpienia z wnioskiem o udzielenie odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych do organu administracji architektoniczno-budowlanej, który może go udzielić dopiero po uzyskaniu upoważnienia właściwego ministra,
- co z kolei spowodowało - na skutek działania organów administracji upoważnionych do wydania decyzji i innych aktów władczych, związanych z realizacją umowy - niemożliwość wykonania części robót budowlanych przez wykonawcę, do czasu przeprowadzenia prawomocnych procedur uzyskania pozwolenia zamiennego oraz wykonania na jego podstawie zgodnie z prawem budowlanym prac budowlanych,
oraz zważywszy na wprowadzenie zmian przedmiotu zamówienia określonych w § 1, 2, 3, 4 niezbędne jest przesunięcie terminu wykonania Umowy, w konsekwencji zmienia się treść § 8 ust. 1 Umowy w następujący sposób:
"1. Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie) obejmuje okres od dnia 01.09.2017 r. do dnia 31.10.2019 r."
dot. art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: zmianę dotyczącą wykonania robót budowlanych nie przewidzianych w umowie, z uwagi na zaistnienie okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, natomiast wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, polegająca na:
a) przełożeniu niezinwentaryzowanego kabla zasilającego budynek szpitala będącego w kolizji z nowoprojektowanym budynkiem. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.225,00 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 9.225,00 zł brutto
dot. art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: zmiany dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, polegające na:
a) zmianie systemu oddymiania klatek schodowych z systemu nadciśnieniowego na system grawitacyjny. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 29.574,80 zł brutto.
b) wykonaniu wentylacji w pomieszczeniach magazynowych w budynku B w postaci kanału typu Z. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 2.715,78 zł brutto.
c) wykonaniu dodatkowego obejścia wraz ze studnią odwadniającą zbiornik wody pitnej zgodnie dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Budownictwa Inżynieryjnego "PROKAN" Piotr Siekierkowski z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8C na wybudowanie bay-passu wody pitnej na czas czyszczenia zbiornika wody pitnej, stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 31.655,37 zł brutto.
d) przeniesieniu brudownika z pomieszczenia A2.09, A2.10 do pomieszczenia A2.17. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.996,15 zł brutto.
e) zmianie rozkładu pom. C1.06 oraz podziale pomieszczeń C1.04 i C1.06 na gabinety fizykoterapii w zakresie instalacji sanitarnych. Zmiany te zakładają dostawę i montaż dodatkowych grzejników wraz z podejściami instalacji c.o. oraz dostawę i montaż dodatkowych umywalek wraz z podejściami instalacji wod.-kan. dla nowoprojektowanych przestrzeni. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 13.375,01 zł brutto.
f) zmianie aranżacji w zakresie instalacji sanitarnych w pomieszczeniach C-1.08 i C-1.09: dostawa i wykonanie dodatkowych 2 szt. umywalek wraz z podejściami wod.-kan. i odpowietrzeniem oraz wykonanie instalacji dla grzejnika. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.905,42 zł brutto.
g) wykonaniu dodatkowego zasilenia zestawu hydroforowego (dwustronnego). Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.180,80 zł brutto.
h) wykonaniu odprowadzenia skroplin z centrali NW4. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.817,57 zł brutto.
i) zmianie rozkładu pom. C1.06 oraz podziale pomieszczeń C1.04 i C1.06 na gabinety fizykoterapii w zakresie instalacji sanitarnych. Zmiany te zakładają dostawę i montaż przewodów wentylacyjnych oraz przepustnic i nawiewników dla nowoprojektowanych przestrzeni. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 19.545,77 zł brutto.
j) wykonaniu dodatkowego podejścia instalacji wodno-kanalizacyjnej pod umywalkę w pomieszczeniu B1.25. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 1.352,94 zł brutto.
k) wykonaniu systemu nawadniania zgodnie z zamiennym projektem zagospodarowania terenu Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 36.900,00 zł brutto.
l) przeniesienia 3 sztuk grzejników w pomieszczeniach A1.13,A2.13 i A1.15 co znacznie poprawi funkcjonalność w/w pomieszczeń. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.002,35 zł brutto.
m) rezygnacji z dostawy i montażu dozowników na płyny, uchwytów i pojemników na ręczniki, wieszaków na papier toaletowy, szczotek do wc, koszy na śmieci. Nie wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 39.469,48 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) - m) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 54.402,88 zł brutto
W związku z faktem, iż by wprowadzić zmianę, o której mowa w pkt 1 a) niezbędne jest zamienne pozwolenie na budowę, konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia do 31 października 2019 r.
Oraz
a) wykonaniu podstawy pod klapę p.poż na dachu budynku B wynikającą z projektu zamiennego instalacji oddymiania klatek schodowych zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 6.888,00 zł brutto.
b) zmniejszeniu podstawy pod klapę p.poż na dachu budynku C z uwagi na zmianę wymiarów klapy wynikającą z projektu zamiennego na wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.963,00 zł brutto.
c) wykonania otworu do systemu napowietrzania klatki schodowej budynku A wraz z zabudową szachtu na wszystkich kondygnacjach. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 14.278,92 zł brutto.
d) zamianie misek ustępowych kompaktowych na miski ustępowe wiszące typu rimless oraz wykonanie zabudów stelaży wc do tych misek. Zamawiający zdecydował się na wprowadzenie w/w rozwiązania ze względu na poprawę funkcjonalności oraz poprawę warunków higieniczno-sanitarnych w łazienkach szpitalnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 58.521,19 zł brutto.
e) dostawie i montażu dodatkowych drzwi DS1 w pomieszczeniu A-1.20. Zamawiający uznał, że dodatkowe drzwi poprawią funkcjonowanie pomieszczenia A-1.20. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 5.446,44 zł brutto.
f) zmianie funkcjonalności pomieszczeń C1.06 oraz podziale pom. C1.04 i C1.04 na gabinety fizykoterapii w zakresie robót budowlanych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 33.570,11 zł brutto.
g) zmianach aranżacyjnych pomieszczeń, które były konieczne ze względów na poprawę bezpieczeństwa i pełną kontrolę nad obiektem, co za tym idzie konieczne było wykonanie robót zgodnie zamienną dokumentacją projektową polegających na: zmianie lokalizacji ścianki gipsowo-kartonowej, dostawie i montażu drzwi Dd2a oraz dostawie i montażu okna aluminiowego w pomieszczeniu A0.22. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 10.233,60 zł brutto.
h) wykonaniu schodów terenowych między budynkami A i B. Schody te znacznie ułatwią komunikację między poszczególnymi skrzydłami szpitala zarówno personelowi medycznemu, administracyjnemu jak i pacjentom. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 4.526,40 zł brutto.
i) dostawie i montażu dodatkowych drzwi Dd2 w pomieszczeniu B0.13. Zmiana ta ma na celu zwiększenie efektywności oraz funkcjonalności pomieszczenia B0.13. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.026,24 zł brutto.
j) wykonaniu zmywalnych okładzin ściennych w pomieszczeniu pro morte (pomieszczenie do przechowywania zwłok), celem spełnienia wymogów higieniczno - sanitarnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7.476,43 zł brutto.
k) wykonaniu robót budowlanych związanych z koniecznością zainstalowania umywalki w gabinecie lekarskim wynikającą z przepisów prawnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 3.010,43 zł brutto.
l) wykonaniu sufitów podwieszanych i zabudów sufitowych celem spełnienia wymagań higieniczno - sanitarnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 42.030,77 zł brutto.
m) wykonaniu zabudów pionów instalacyjnych celem spełnienia wymagań higieniczno - sanitarnych. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 27.489,39 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) - m) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 226.460,92 zł brutto.
W związku z faktem, iż by wprowadzić zmianę, o której mowa w pkt 1 a) - c) niezbędne jest zamienne pozwolenie na budowę, konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia do 31 października 2019 r.
Oraz
a) wykonaniu systemu sterowania systemem oddymiania klatek schodowych w związku ze zmianą tego systemu z nadciśnieniowego na grawitacyjny zgodnie z dokumentacją projektową do zamiennego pozwolenia na budowę. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 45.510,00 zł brutto.
b) wykonaniu zasilania elektrycznego wentylatorów napowietrzających klatki schodowe w związku ze zmianą systemu oddymiania klatek schodowych zgodnie z dokumentacją projektową do zamiennego pozwolenia na budowę. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 15.343,02 zł brutto.
c) zmianie systemu sygnalizacji pożarowej zgodnie z rewizją dokumentacji projektowej, która zmienia zakres systemu SAP na obiekcie z nadciśnieniowego na grawitacyjny. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 245.275,07 zł brutto.
d) wykonaniu dodatkowych obwodów elektrycznych oraz gniazd do zasilania łóżek w pomieszczeniach na parterze (bud. A,C), I piętrze (bud. A) oraz II piętrze (bud. A, B, C). Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 24.600,00 zł brutto.
e) wykonaniu dodatkowych punktów logicznych w pomieszczeniach A2.22, A2.35, A2,15. w celu umożliwienia prawidłowej pracy kardiomonitorów w sieci w sali intensywnego nadzoru oraz centrali w punkcie pielęgniarskim. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 6.273,00 zł brutto.
f) montażu dodatkowych 13 szt. gniazd pojedynczych, montażu dodatkowych 3 szt. gniazd siłowych z wyłącznikiem, montażu gniazda logicznego 2xRJ45, montażu przewodów zasilających poszczególne gniazda w związku ze zmianą technologii gastronomicznej części kuchennej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.840,00 zł brutto.
g) wykonaniu dodatkowych obwodów elektrycznych oraz gniazd do zasilania negatoskopów w pomieszczeniach A0.11 oraz A0.12. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 738,00 zł brutto.
h) zmianie instalacji elektrycznej w wyniku zmiany rozkładu pom. C1.06 oraz podziale pomieszczeń C1.04 i C1.06 na gabinety fizykoterapii. Zmiany te zakładają dostawę i montaż dodatkowych obwodów elektrycznych wynikających z nowego podziału pomieszczeń C1.04 i C1.06. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 12.300,00 zł brutto.
i) wykonaniu dodatkowych punktów kontroli dostępu w przejściach do pomieszczenia A-1.13 oraz A-1.11. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 12.300,00 zł brutto.
j) dostawie i montażu agregatu prądotwórczego o zwiększonej mocy z 80 kVA do 160 kVA niezbędnego ze względu na zmianę sposobu zasilania na rezerwowane, części odbiorów zgodnie z rewizją projektu elektrycznego. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 84.255,00 zł brutto.
k) dostawie UPS o zwiększonej mocy z 30Kva na 40 Kva. W związku ze zwiększeniem ilości obwodów wymagających bezprzerwowego zasilania, niezbędne okazało się zwiększenie mocy UPS zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr B do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 22.755,00 zł brutto.
l) dostawie i montażu 5szt. dodatkowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami za terenie zewnętrznym za budynkiem D i wykonaniem nowej linii kablowej YKY 5x6mm2. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 43.665,00 zł brutto.
m) dostawie centrali telefonicznej. Z uwagi na zaprzestanie rozwijania i możliwości rozbudowy istniejącej centrali telefonicznej. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 47.970,00 zł brutto.
n) wykonaniu dodatkowego PPD - punktu dystrybucyjnego dla pomieszczeń TK/RTG w budynku C na poziomie -1. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 12.546,00 zł brutto.
o) wykonaniu dodatkowego okablowania strukturalnego pod dodatkowe Acces Pointy. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 11.070,00 zł brutto.
p) wykonaniu zabezpieczenia trasy kablowej w klasie odporności ogniowej EI120 kabla zasilającego od agregatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 19.747,65 zł brutto.
q) wykonania dodatkowych obwodów logicznych do sterowników central wentylacyjnych umożliwiających zdalne monitorowanie parametrów pracy central. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 12.177,00 zł brutto.
r) wykonania dodatkowych tras kablowych w pomieszczeniu RTG C-1.08 na podstawie uzupełnienia wytycznych dostawcy sprzętu. Wykonanie w/w prac zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 9.485,76 zł brutto.
s) rezygnacji z dostawy i montażu 27 sztuk monitorów TV. Wykonanie w/w prac zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 38.679,35 zł brutto.
Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 a) - s) zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o łączną kwotę 597.171,15 zł brutto
W związku z faktem, iż by wprowadzić zmianę, o której mowa w pkt 1 a) - c) niezbędne jest zamienne pozwolenie na budowę, konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia do 31 października 2019 r.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- 2024.14. DOSTAWA SAMOCHODU (pojazd specjalistyczny)
- Wykonanie robót malarskich na Molo w Sopocie (część drewniana)
- Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
- 2024.16 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, termomodernizacji i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sopocie, o obserwatorium astronomiczne
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.