eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 560159475-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Kamienna Góra: Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609852-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540228225-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510012932-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 23113920700000, ul. ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 64 59 600, e-mail dcr@dcr.org.pl, faks 075 64 59 601.
Adres strony internetowej (url): http://dcr.org.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PNG/2/10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 zadań, stanowiących odrębne części (pakiety) zamówienia. Zadanie 1 Obłożenie jałowe uniwersalne podstawowe. Zadanie 2 Obłożenie jałowe do artroskopii stawu barkowego wzmocnione. Zadanie 3 Obłożenie jałowe do operacji na kończynie (ręka, noga). Zadanie 4 Zestaw do operacji dłoni/stopy. Zadanie 5 Obłożenie jałowe do chirurgii biodra. Zadanie 6 Jałowy zestaw chirurgiczny do artroskopii stawu kolanowego. Zadanie 7 Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny (1). Zadanie 8 Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny (2). Zadanie 9 Zestaw do laparoskopii. Zadanie 10 Osłona na stolik MAYO. Zadanie 11 Osłona na monitor RTG. Zadanie 12 Osłona na przewody typu TUBUS. Zadanie 13 Czepki. Zadanie 14 Fartuchy. Zadanie 15 Prześcieradła włókninowe. Zadanie 16 Prześcieradła wzmocnione. Zadanie 17 Odzież ochronna jednorazowego użytku. Zadanie 18 Maski. Zadanie 19 Koszule operacyjne dla pacjentów. Zadanie 20 Czepek. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych obłożeń/osłon/odzieży/prześcieradeł i ich szacunkowe ilości określono w Części II SIWZ(Przedmiot zamówienia). Przedmiotem zamówienia objętego zmianą umowy jest zadanie 5 - Obłożenie jałowe do chirurgii biodra. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych jednorazowych obłożeń operacyjnych i ich szacunkowe ilości określono w części II SIWZ (Przedmiot zamówienia). Oferowany asortyment musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi dla tego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego asortymentu do obrotu i używania i zobowiązany jest okazać te dokumenty Zamawiającemu na każde jego żądanie.


II.4) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres 24 m-cy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Obłożenie jałowe do chirurgii biodra
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PANEP S.R.O., panep@panep.pl, Brněnská 1246, 66-501, Rosice u Brna, kraj/woj. Czechy

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 55968.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Zmiana umowy dotyczy zadania nr 5 - Obłożenie jałowe do chirurgii biodra.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy poprzez zmianę wartości jednostkowej netto obłożenia jałowego do chirurgii biodra z 69,96 zł na 80,45 zł obowiązującej w terminie 01.08.2020 - 30.09.2020.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca wystąpił dnia 08.07.2020 r. do Zamawiającego z wnioskiem o podniesienie ceny obłożeń jałowych do chirurgii biodra będących przedmiotem umowy. Wykonawca występując z wnioskiem o podniesienie ceny powołał się na wystąpienie pandemii koronawirusa. Wykonawca dnia 16.07.2020 r. przedłożył Zamawiającemu dodatkowe dowody na wzrost cen komponentów stosowanych do produkcji obłożeń. Zamawiający uznał wniosek za zasadny z uwagi na wykazany przez Wykonawcę wpływ okoliczności związanych z COVID-19 na realizację umowy poprzez: a) wzrost kursu dolara oraz euro, w których rozliczane są transakcje zakupowe b) wzrost cen surowców stosowanych do produkcji obłożeń c) wstrzymanie dostaw przez dostawców chińskich, d) konieczność pozyskania alternatywnych źródeł zakupowych, które oferują ceny wyższe od dotychczasowych. Wykonawca potwierdził Zamawiającemu wpływ wyspecyfikowanych czynników, związanych z pandemią COVID-19, na należyte wykonanie umowy zawartej dnia 23.12.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana Umowy Nr DCR.DT-18/12/2019 z dnia 23.12.2019 r. została dokonana na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.