Ogłoszenie z dnia 2020-08-25
Ogłoszenie nr 560159089-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581433-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510201455-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 81006093700000,
ul. Narutowicza
17B,
70-240
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1452026, e-mail
rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl, faks
26 1452024.
Adres strony internetowej (url): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):56/RB/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273). Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 2/O/2019 z dnia 24.01.2019r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a)Projektach budowlanych i projektach wykonawczych; b)Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c)Przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu robót dla każdego budynku (6 szt.): a)przygotowaniu terenu i przyłączenia obiektów do sieci w tym: owykonanie przyłącza wodociągowego do budynku po trasie istn. i włączenie do istn. Wodociągu; b)budowa obiektów podstawowych w tym: orobót przygotowawczych, rozbiórkowych i demontażowych - stolarki drzwiowej i okiennej, ścian działowych, schodów zewnętrznych, krat; owydzielenie ppoż. klatek schodowych, wykonanie ścianek działowych i zamurowań; owymianę stolarki okiennej z obróbką otworów; omontaż parapetów; owykucie otworu w stropie klatki schodowej i dachu; omontaż okna oddymiającego połaciowego - klap odymiających klatkę schodową; owymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i części wewnętrznej; owykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych z balustradą, obłożenie gresem; owykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowych ścian fundamentowych w miejscu schodów zewnętrznych; owykonanie kanały wentylacyjnego z montażem klap ppoż.; omontaż kraty wewnętrznej w oknach klatki schodowej; odostosowanie wysokości balustrad schodowych do wysokości normowej, montaż podchwytów; omontaż bramki uchylnej antypanicznej; c)robót sanitarnych w tym: orozdzielenie wewnętrznej instalacji wodociągowej od projektowanej instalacji hydrantowej oraz bytowej; oopomiarowanie przyłącza wody do budynku; owykonanie nowej instalacji hydrantowej, hydranty ppoż. w szafkach natynkowych; d)robót elektrycznych w tym: omontaż central oddymiających klatki schodowe z podłączeniem do rozdzielnicy głównej, czujki dymu; owykonanie oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych, pomieszczeń toalet, przebieralni i szatni; owykonanie zasilenia presostatów; e)wyposażenia w tym: omontaż oznakowania ewakuacyjnego; omontaż gaśnic proszkowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1)Wykonawca wykona dokumentację kolaudacyjną - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (zał. nr 17 do SIWZ) oraz przekaże Zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w art. 60 - to jest dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2)Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 701). (sposób postępowania z odpadami został określony w § 4 wzoru umowy). 3)Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując stan obiektu przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). Dokumentacja fotograficzna (12-18 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 4)Wykonawca wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych przyłączy wodociągowych potwierdzoną przez geodetę. 5)Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszystkich formalności wskazanych w decyzji o pozwoleniu na budowę w oparciu o udzielone przez Zamawiającego Pełnomocnictwo 6)Wykonawca wykona instrukcję: bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719) - Rozdział 2, § 6.1. instrukcję eksploatacji dla wykonanych instalacji związanych z tym obiektem. 7)Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Administratora i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń, systemów i instalacji specjalistycznych montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia. 8)Wykonawca dokona oznaczenia instalacji i rurociągów, opisze zawory i urządzenia.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45223000-6,
45111300-1,
45232121-6,
45232460-4,
45300000-0,
45311200-2,
45343000-3,
45400000-1,
45421000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na okres 210 dni od daty przekazania terenu budowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.,
,
ul. Poli Gojawiczyńskiej 3C/7,
81-587,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu realizacji umowy do dnia 30.09.2020 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu realizacji umowy do dnia 30.09.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji robót, po przeanalizowaniu dokumentacji na prace będące elementami przedmiotu umowy, korespondencji i zapisami protokołów z narad na budowie, stwierdzono konieczność wykonania robót budowlanych zamiennych i dodatkowych (w branży budowlanej i sanitarnej) niezbędnych do uzyskaniu pełnej użyteczności technicznej i funkcjonalnej realizowanego obiektu budowlanego. Wykonanie robót dodatkowych powiązane jest ze zmianą wartości przedmiotu umowy i wiąże się z koniecznością uzyskania zgody na naruszenie rezerwy na realizowanym zadania, co jednocześnie przekłada się na wydłużenie terminu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Budowa ostróg na odcinku brzegu morskiego w miejscowości Mrzeżyno w km 350,800-352,100 oraz Rogowo w km 348,250-349,050" - Etap I
- Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Zakup, dostawa i montaż 5 sztuk dwustronnych tablic systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Straży Miejskiej Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.