Ogłoszenie nr 560157890-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.
Toruń: Dostawa jednorazowych nieprzemakalnych prześcieradeł, sterylnych włókninowych fartuchów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547622-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510145733-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krajowy numer identyfikacyjny 00031606800000,
ul. ul. Św. Józefa
53-59,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+486793510, e-mail
zamow_publ@wszz.torun.pl, faks
+48566793682.
Adres strony internetowej (url): www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych nieprzemakalnych prześcieradeł, sterylnych włókninowych fartuchów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):W.Sz.Z: TZ-280- 56/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie Nr 1 - dostawa jednorazowych nieprzemakalnych prześcieradeł - Zadanie Nr 2 - dostawa sterylnych włókninowych fartuchów. 1.1 Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określają dokładnie Załączniki Nr 2/1 i Nr 2/2 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17.06.2019 r. - 17.06.2021 r. - Zadanie Nr 2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MERCATOR MEDICAL S.A.,
,
ul. Heleny Modrzejewskiej 30,
31-327,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dokonano zmiany ceny jednostkowej przedmiotu umowy tj. za "sterylny fartuch chirurgiuczny".
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 15r ust. 1 i 4 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw(poz. 568), z uwagi na bezpośredni wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie niniejszej umowy (utrudnienia w handlu międzynarodowym, zwiększony popyt na wyroby z włókniny, ograniczenia eksportowe, wstrzymania dostaw wyrobów, komponentów produktu lub materiałów), a w konsekwencji niemożność realizacji dostaw wyrobów objętych przedmiotem umowy po cenach ustalonych w umowie, Strony po przeanalizowaniu złożonego wniosku Wykonawcy z dnia 20.05.2020r. i 22.06.2020r. oraz istniejącej sytuacji na rynku w zakresie cen porównywalnych wyrobów, a także wzajemnych uzgodnieniach mając na uwadze fakt, że spełniono łącznie n/w warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
postanowiły dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, przez:
1) zmianę ceny jednostkowej przedmiotu umowy tj. za "sterylny fartuch chirurgiczny".
Ponadto ustalono, że "po zamówieniu ilości wyrobów po cenach określonych w aneksie, umowa przestanie obowiązywać".
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku zmiany umowy następuje wzrost wartości umowy o 40200.00 zł netto
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Dostawa leków (VII)
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.