Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 560155267-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Stalowa Wola: Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510125343-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002,
ul. Al. Jana Pawła II
25A,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
+48508082032, +48506656760, e-mail
scuw@stalowawola.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1660
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1660
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-II.271.58.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia "Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli" objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres robót obejmuje remont pomieszczeń kuchennych w postaci: a) Roboty wyburzeniowe i demontażowe o zdemontować istniejący okap kuchenny o zdemontować istniejące drzwi i okna podawcze o skuć istniejące płytki o zdemontować listwy występujące na łączeniach płyt pilśniowych o skuć istniejące posadzki w miejscu projektowanych rur kanalizacyjnych (w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego skuć całość) b) Roboty budowlane o wypełnienie otworów po oknach o wykonanie posadzek z betonu C20/25 o grubości 15cm o wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek o wykonanie sufitu podwieszanego o dostawa i montaż drzwi c) Roboty elektryczne o wykonanie instalacji oświetleniowej o wykonanie instalacji siłowej wraz z gniazdami wtykowymi o wykonanie instalacji zasilania urządzeń wentylacyjnych o Wymiana tablicy TS-1 d) Roboty instalacyjne o wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej o wymiana instalacji wody użytkowej o demontaż i montaż grzejników centralnego ogrzewania o wykonanie wentylacji mechanicznej e) dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy; 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Zaproszenia. 4. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a. przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); b. przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami); c. wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością .współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 6. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych robót w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola. 8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 9. Zakres robót jakie Wykonawca jest zobowiązany wykonać nie ujęty w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót: a. koszt przygotowania terenu budowy; b. budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy; c. zabezpieczenie i ochrona placu budowy; d. uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót; e. zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy; f. wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania; g. uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń; h. uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu; i. wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej; j. usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10. Lokalizacja inwestycji: 1) Przedszkole nr 15, ul. Obrońców Westerplatte 1; 37-450 Stalowa Wola 11. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - malowanie, - szpachlowanie, - licowanie ścian płytkami Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wymienione w pkt.12 ppkt. 1) w ramach zadania, dotyczące wszelkich w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa pkt 12 ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) Przedstawienia na wezwanie zamawiającego dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.12 ppkt. 1-2. 4.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w pkt.12 ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązki wynikające z pkt. 12 ppkt 1-3 dotyczą także podwykonawcy. 5.) W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45300000-0,
45330000-9,
03110000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Okres realizacji zamówienia do 19.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
M&C Usługi Remontowo Budowlane, Instalacje Elektryczne Marcin Jakimów ,
jak_mar@poczta.onet .pl,
ul. Staszica 2A/31,
37-450,
Stalowa Wola , kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Prace dodatkowe w pomieszczeniu kuchennym w Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli, w związku z tym wartość umowy wzrosła do 182 715.24 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót remontowych w kuchni w Przedszkolu nr 15 stwierdzono całkowite uszkodzenie kanalizacji pod posadzkowej na przedmiotowej inwestycji, oraz uszkodzenie ścianek działowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymieniono całkowicie uszkodzoną i pozatykaną kanalizację z rur żeliwnych, pod pomieszczeniem kuchni i obieralni. Kolejnym elementem który należało wymienić to istniejące ścianki działowe na ruszcie metalowym, oraz uszkodzone lampy oświetleniowe kuchni.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Montaż kamer monitoringu wizyjnego na elewacji zewnętrznej hali owocowo-warzywna "Zieleniak" oraz budowa punktu monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy rondzie, obok hali targowej PSS Społem
- Remont Wodnego placu zabaw - Wymiana nawierzchni bezpiecznych, izolacji i wierzchniej warstwy betonu
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSIR
- Przebudowa dróg powiatowych i remont mostu w ciągu drogi na terenie miasta Stalowej Woli w zakresie części pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2601R ul. Komisji Edukacji Narodowej"
- Dostawa sprzętu medycznego do Poradni Kardiologicznej
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.