Ogłoszenie nr 560154312-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Bochnia: Remont kamienic przy Rynku w Bochni w ramach zadania budżetowego pn. "Cieszmy oczy - remont kamienic w Rynku nr 1, 3, 14, 15"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533592-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510125170-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
014 61 49 100, e-mail
umb@um.bochnia.pl, faks
014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kamienic przy Rynku w Bochni w ramach zadania budżetowego pn. "Cieszmy oczy - remont kamienic w Rynku nr 1, 3, 14, 15"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Remont kamienic przy Rynku w Bochni w ramach zadania budżetowego "Cieszmy oczy - remont kamienic w Rynku nr 1, 3, 14, 15" 2. Zamówienie zostało podzielone na IV części: 1) część I - Remont kamienicy nr 1; 2) część II - Remont kamienicy nr 3; 3) część III - Remont kamienicy nr 14; 4) część IV - Remont kamienicy nr 15; 3. Zakres robót: 1) część I: remont elewacji budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji poziomej i pionowej 2) część II: remont elewacji budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji poziomej i pionowej". 3) część III: remont elewacji budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, konserwacja stolarki drzwiowej zewnętrznej, wykonanie izolacji poziomej i pionowej 4) część IV: remont elewacji budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, konserwacja stolarki drzwiowej zewnętrznej, wykonanie izolacji poziomej i pionowej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawiera: 1) dokumentacje projektowe 2) przedmiary robót; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 4) decyzje o pozwoleniu na budowę Nr 856/2017 i Nr 857/2017; 5) pozwolenie konserwatorskie Nr 2275 i Nr 2277; 6) wzór umowy. 5. Zamówienie obejmuje również: 1) sporządzenie szczegółowego haromonogramu rzeczowo finansowego w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, 2) przedłożenie Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy wycenionego przedmiaru robót, 3) sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz jego wprowadzenie, 4) posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto, 5) powiadomienie właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz zapewnienia prawidłowego nadzoru branżowego; 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 7) zagospodarowanie odpadów pochodzących z placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8) w trakcie realizacji zamówienia zapewnienie udziału zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedniej kadry w tym kierownika budowy i kierowników robót w zakresie objętym zamówieniem; 9) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, spełniającej m.in. wymagania zawarte w pozwoleniach Nr 2275 i 2277 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 10) po ustawieniu rusztowań wykonanie dodatkowych badania stratygraficznych w celu uściślenia zaprojektowanej kolorystyki; 11) kontrolę przewodów wentylacyjnych i kominowych, a w razie konieczności ich odgruzowanie; 12) przemurowanie kominów od ostatniej kondygnacji, jeśli ich stan techniczny tego wymaga; 13) montaż maskownic skrzynek elektrycznych znajdujących się w elewacjach, w projektowanej kolorystyce elewacji; 14) zastosowanie na rurach spustowych żeliwne czyszczaki do rynien. 6. Dopuszcza się zmianę docelowej kolorystyki elewacji, dachu i innych elementów obiektów po ustaleniu z komisją konserwatorską WUOZ Delegatura Tarnów. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób zatrudnionych na stanowisku pracownika fizycznego wykonującego czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi (roboty tynkarskie, dekarskie, ziemne) opisane dokumentacją projektową, które są niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
II.4) Główny kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV:
45421100-5,
45442100-8,
45443000-4,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zadania w części I, II, III, IV do dnia 27.11.2020 r.
W 2019 r. należy wykonać izolację poziomą i pionową budynków, natomiast pozostałe roboty przewidziane
w dokumentacji projektowej do 27 listopada 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont kamienicy nr 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Robert Nowak wsólnik spółki cywilnej "PROFIT" S.C. R. Nowak, J. Wietecha, M. Wietecha ,
kontakt@profitkrakow.pl,
os. Złotego Wieku 21/58,
31-617,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Jerzy Wietecha wsólnik spółki cywilnej "PROFIT" S.C. R. Nowak, J. Wietecha, M. Wietecha ,
kontakt@profitkrakow.pl,
os. Złotego Wieku 21/58
,
31-617,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Marek Wietecha wsólnik spółki cywilnej "PROFIT" S.C. R. Nowak, J. Wietecha, M. Wietecha,
kontakt@profitkrakow.pl,
os. Złotego Wieku 21/58,
,
31-617,
Kraków , kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia z tytułu robót dodatkowych o kwotę 18 546,99 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynagrodzenia nastąpiła w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych polegających na remoncie i wymianie świetlików oraz remoncie śmietnika, szczegółowo opisanych w protokole konieczności Nr 1 z dnia 14 lipca 2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Modernizacja nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg gminnych, na terenie Miasta Bochnia
- Park rekreacyjny - strefa aktywności i zieleni przy BSAG
- Budowa miejsc parkingowych na osiedlu Niepodległości - etap II
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.