eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-13

Ogłoszenie nr 560151935-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.

Kraków: Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536867-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510106883-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

52/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 5 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Miłkowskiego 14/41 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 42.984,48 zł; Część 2: ul. Wolska 4/24 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 32.196,01 zł; Część 3: ul. Józefińska 24a/33 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 23.677,67 zł; Część 4: os. Na Skarpie 61/16 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 33.423,18 zł; Część 5: os. Szkolne 36/78 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 51.084,54 zł. UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 15.06.2020 r. do 30.07.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Część 5: os. Szkolne 36/78 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 51.084,54 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Budowlana STAN BUD Stanisław Sendra, , ul. Mogilska 19/33, 31-542, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 45494.81 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż wynosi 11.397,20 zł brutto (10.552,96 zł netto), co stanowi 23,20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zakres rzeczowy: zerwanie posadzki z deszczułek wraz z rozbiórką dwóch warstw papy na lepiku w przedpokoju; warstwy wyrównawcze pod posadzki wraz ze zbrojeniem siatką stalową w przedpokoju; posadzka z płytek z kamieni sztucznych układanych na kleju wraz z cokolikiem w przedpokoju; ułożenie płyt OSB na istniejącym parkiecie w pokojach; ułożenie paneli podłogowych na podkładzie w pokojach, wymiana drzwi wejściowych do lokalu; wymiana skrzydeł drzwi wewnętrznych z dopasowaniem do istniejących ościeżnic; odgrzybianie sufitu w jednym pokoju, dostawa i montaż wanny wraz z wykonaniem obudowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W chwili sporządzania opisu przedmiotu zamówienia, w pomieszczeniach p.pokoju i pokoi warstwy wykończeniowe podłóg stanowił mocno zanieczyszczony parkiet wraz z listwami przeznaczony do remontu. Po wyczyszczeniu parkietu, uwidoczniono zaczernione obszary na całej głębokości parkietu pod grzejnikami i w narożach pokoi. Deszczułki okazały się być mocno zeschnięte oraz nie przylegały w sposób właściwy do podłoża, a pomiędzy nimi widoczne były duże szpary. Po wykonaniu odkrywki parkietu okazało się, że parkiet położony jest na dwóch warstwach papy na lepiku. Niemożliwa jest częściowa wymiana klepek ze względu na brak możliwości właściwego oczyszczenia podłoża z lepiku, usunięcia papy i wklejenia w to miejsce nowej deszczułki. Zdecydowano o odstąpieniu od remontu parkietu i ułożeniu w pokojach paneli a w 2 pokojach ułożyć płyty OSB. W związku z wynikłą zmiana wysokości podłóg wewnętrzne skrzydła drzwiowe dopasowanie jednej sztuki drzwi jest niemożliwe z uwagi na dużą różnicę poziomów do wykonania. Zdecydowano o jego wymianie i dopasowaniu do istniejącej ościeżnicy.Po zdemontowaniu tapicerki z drzwi wejściowych ujawniono uszkodzony zawias oraz dużą ilość dziur w skrzydle drzwiowym - zdecydowano o wymianie drzwi na nowe. W jednym pokoju, mimo kilku prób nie udało się usunąć i zamalować ciemnej plamy na suficie - należy wykonać odgrzybianie sufitu. Po zdemontowaniu starej wanny uwidoczniono że podłączenie miski ustępowej jest nieprawidłowe. Podjęto decyzje o rezygnacji z brodzika z kabina prysznicową i montażu wanny w zmienionej lokalizacji w łazience.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.