Ogłoszenie nr 560149473-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.
Kraków: Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie przy ul. Kaczorówka 4
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511300-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540030094-N-2020; 540038969-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510148178-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 55362100000000,
ul. Ułanów
9a,
31-450
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 650 35 00, e-mail
zampubl@mcoo.krakow.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.mcoo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie przy ul. Kaczorówka 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MCOO/ZP/R/2/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,zwanego dalej "PFU" wielobranżowej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 67 o nowy budynek na dz. nr 333 i 334 obr. K-32 jedn. ewid. Krowodrza, oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych z wyłączeniem: wycinki drzew i krzewów, nasadzeń oraz pierwszego wyposażenia sal (w zakresie punkt D. części opisowej PFU), polegających w szczególności na: 1) Wykonaniu kompletnej dokumentacji technicznej, która winna być sporządzona zgodnie z PFU, warunkami/informacjami uzyskanymi od dostawców mediów oraz przepisami prawa dla całego zamierzenia budowlanego i powinna obejmować w szczególności: a) Projekt budowlany (wraz z informacją BIOZ) i wykonawczy we wszystkich branżach dla w/w zadania zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018, poz. 1935); Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.); b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129); c) Przedmiar robót zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018, poz. 1935) - wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla ww. przedsięwzięcia inwestycyjnego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od: 04/08/2020 do: 31/08/2023
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 | NAZWA: nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlane DOMBUD S.A.,
,
ul. Drzymały 15,
40-059,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji Etapu IV zamówienia polegającego na wykonaniu "stanu surowego otwartego" z dnia: 11/12/2020 na dzień: 31/05/2021 i w konsekwencji zmiana w zakresie terminów rozliczenia finansowego prac wchodzących w zakres zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
V.3.1) Zamawiający w ramach postępowania o udzielnie w/w zamówienia publicznego przewidział możliwość wniesienia odwołania i wiążący się z tym termin prowadzenia postępowania odwoławczego przez Krajowa Izbę Odwoławczą (dalej KIO) zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
V.3.2)Prezes KIO na skutek wprowadzenia rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. poz. 433). zawiesił prace KIO;
V.3.3) Na skutek odwołania wniesionego w dniu 22.04.2020r. przez konsorcjum firm: Damian Świącik Przedsiębiorstwo Budowlane "Częstobud" Damian Świącik oraz Budpol sp. z o.o. oraz zawieszenie pracy KIO w zakresie rozpatrywania spraw na posiedzeniach jawnych, okres rozpatrzenia odwołania uległ wydłużeniu i Zamawiający nie miał możliwości przewidzenia okoliczności zewnętrznej, niezależnej od którejkolwiek ze stron Umowy tj. zawieszenia prac KIO, a w konsekwencji wydłużenie rozpatrzenia odwołania Wykonawcy, co uniemożliwiło zawarcie Umowy na wyznaczony pierwotnie termin tj. 24.04.2020r.
V.3.4) Umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia została zawarta w dniu 4.08.2020r., a tym samym wykonanie Etapu VI stanowiącego stan zerowy budynku, z uwagi na zakres prac objęty tym etapem, technologię jego wykonania oraz konieczność zachowania przy jego realizacji zasad sztuki budowlanej nie jest możliwe w terminie dotychczas wskazanym; Konieczne było wydłużenie okresu wykonania Etapu VI zamówienia, a w konsekwencji przesunięcia na późniejszy termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy za ten etap, nie dokonując zmian w pozostałym zakresie umowy.
V.3.5) Jak wynika jednoznacznie z pkt. V.3.1) - V.3.4) konieczność wydłużenia Etapu VI zamówienia, a w konsekwencji zmiana w zakresie rozliczenia prac, wynikała z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Przedmiotowe zmiany nie mają wpływu na wartość zamówienia określoną w umowie ( - wartość pozostaje bez mian i wynosi: 8643719 PLN)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.