eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 560149390-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Białystok: Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606603-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540223321-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510004552-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku, ul. Warszawska 13 lok. 7U, 15-062 Białystok - miejsce składania ofert, tel. +48 85 869 62 83, cui@cui.bialystok.pl, http://bip.cui.bialystok.pl



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 38175487300000, ul. Warszawska 13 lok. 7U, 15-062 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 83, e-mail mcywoniuk@cui.bialystok.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.cui.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CUI-VII.271.2.58.2019.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Ilość materiałów określona została w załączniku nr 1 do SIWZ - oryginały i w załączniku nr 2 do SIWZ - zamienniki. Wymagania dotyczące realizacji umowy zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ - projekt umowy.


II.4) Główny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 01 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana asortymentu bez zmiany wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wnioskiem Wykonawcy oraz na podstawie rozeznania Zamawiającego w zakresie sytuacji dotyczącej dostępności materiałów eksploatacyjnych na rynku, Zamawiający na podstawie art. 15 r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnym rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374)w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) dokonał zmiany umowy w zakresie aktualizacji cen materiałów oryginalnych i zamienników wskazanych w Załącznikach Nr 1-2 Umowy do poziomu cen wskazanych we wniosku Wykonawcy, jednocześnie wprowadzając do umowy Załącznik Nr 3 z materiałami eksploatacyjnymi alternatywnymi. Dodatkowo z asortymentu oryginalnego zostały wyłączone materiały eksploatacyjne HP co do których zaprzestano produkcji i zostały wycofane z oferty HP. Wartość umowy pozostała bez zmian. Powyższe zmiany zostały wprowadzone na okres 3 miesięcy od podpisania Aneksu, po tym okresie Zamawiający dokona ponownej weryfikacji cen jak i dostępności materiałów eksploatacyjnych oryginalnych i zamienników.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.