Ogłoszenie nr 560147969-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.
Lubochnia: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu "Budowa przedszkola w Lubochni
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.2 Edukacja przedszkolna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526058-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540055142-N-2020, 540058874-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510099931-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 59064814900000,
ul. ul. Tomaszowska
9,
97-217
Lubochnia, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 103 510, e-mail
inwest@lubochnia.pl, faks
447 103 022.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lubochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu "Budowa przedszkola w Lubochni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.8.271.Pzp.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu "Budowa przedszkola w Lubochni" 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery niżej wymienione części: Część I - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego, socjalnego i biurowego Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie kosztów Część II - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia edukacyjnego Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie kosztów Część III - Zakup, dostawa i montaż sprzętu ITC Szczegółowy opis dla części III znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie kosztów Część IV - Zakup i dostawa książek Szczegółowy opis dla części IV znajduje się w załączniku nr 5d do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie kosztów
II.4) Główny kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
39000000-2,
39141000-2,
39141100-3,
39161000-8,
44410000-7,
39144000-3,
37000000-8,
39162000-5,
39162110-9,
37510000-6,
37520000-9,
30213000-5,
48000000-8,
48900000-7,
30121300-6,
32322000-6,
32000000-3,
22110000-4,
22112000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 29.05.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego, socjalnego i biurowego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PHP AKMA Zbigniew Podstawski,
,
ul. Długa 43,
33-132,
Niedomice, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia edukacyjnego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Nowa Szkoła Sp. z o.o.,
,
ul. POW 25,
90-248,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu ITC |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PHU "BMS" SP.J. Z.BIELECKI,
,
ul. Staszica 22,
82-500,
Kwidzyn, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zakup i dostawa książek |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.W.D. APEX,
,
Strzałków ul. Kopernika 12,
97-500,
Radomsko, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie terminu realizacji umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z powodu pandemii COVID-19 realizacja powyższych umów na pierwotnie przewidzianych zasadach jest czasowo ograniczona. Kierując się potrzebą prawidłowego wykonania przedmiotu umów oraz przeciwdziałając ewentualnym sporom dotyczącym realizacji umów w warunkach kryzysu spowodowanego okolicznościami związanymi z transmisją wirusa COVID-19, Strony na podstawie art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) postanowiły zawrzeć aneksy do umów.
Strony zmieniają termin wykonania umowy dla części I do 20.06.2020 r., dla części II do 24.07.2020r., dla części III do 30.06.2020r., dla części IV do 30.06.2020r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks nr 1 do umowy dla części I został zawarty w dniu 25.05.2020, dla części II, III i IV w dniu 29.05.2020r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.