eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 560147312-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Legnica: Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505126-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540015603-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056049-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Legnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 39064720000000, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 243 560, e-mail amin@starostwo.legnica.pl, faks 767 243 406.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZ.272.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie kotłów wodnych oraz kotła wodno-parowego wraz z montażem powietrznej pompy ciepła i wymianą zewnętrznej instalacji pary. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej rozdział XXII niniejszej specyfikacji. Roboty budowlane obejmują pełny zakres robót budowlano-montażowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym branży: a)sanitarnej, w szczególności w zakresie: - demontażu starych kotłów olejowych wraz z instalacjami kotłów i zużytą armaturą, - zabudowy dwóch nowych kotłów wodnych kondensacyjnych na olej opałowy - zabudowy nowego kotła wodno-parowego na olej opałowy; - montażu nowych instalacji wewnętrznych kotłów wodnych i kotła parowego, - wymiany zewnętrznej instalacji pary, - wymiany instalacji paliwową w kotłowni; - montażu pozostałej armatury kotłów (w tym zbiornika kondensatu) - wymiany instalacji c.u.w. w kotłowni wraz z montażem nowych zasobników ciepłej wody użytkowej; - montażu powietrznej pompy ciepła wraz z instalacjami i armaturą sanitarną. b)elektrycznej, w szczególności w zakresie: - wymiany linii kablowej zasilającej kotłownię; - wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z szafką sterowniczą, - zabudowy instalacji zasilającej powietrzną pompę ciepła. c)konstrukcyjno-budowlanej, w szczególności w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - remontu wnętrza kotłowni: sufitów, ścian i posadzek, d)innych branż w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie BHP i p.poż. dla kotłowni. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pomieszczeń kotłowni we wszelkie wymagane przepisami prawa oznaczenia, instrukcje i sprzęt w zakresie ochrony p.poż i BHP.


II.4) Główny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zakończenia: 2020-07-15

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia realizacji umowy - termin przesunięto na 16.09.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks zawarto na skutek wcześniejszej decyzji o wstrzymaniu realizacji Umowy, na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. O szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) oraz w związku z § 15 pkt 1 lit.d Umowy(wystąpiły okoliczności, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, tj. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.