eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.Część Ikompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część IIkompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część IIIkompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 560144925-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Gdynia: Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część I: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część II: kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555463-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500105797-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500164332-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Krajowy numer identyfikacyjny 19023285200000, ul. ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 26 1262198, e-mail kpw.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1262314.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część I: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część II: kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

56/KPW/INFR/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część I: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze; Część II: kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk; Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu


II.4) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
19.06.2018 r. - 18.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: Część III: kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Helu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

VEGATECH Mariusz Komajda , , ul. Benisławskiego 22 3/3 , 81-173, Gdynia, kraj/woj. pomorskie , , , , , kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 56595 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu (o serwis przez dodatkowe 1,5 m-ca ) oraz wartości umowy (o 1800 zł brutto)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Art. 144 ust. 1 pkt.2) ustawy Pzp (Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej). Konieczność wprowadzenia zmian wynika z przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego o nr 51/KPW/INFR/2020 - zostało złożone odwołanie do KIO, która ze względu na epidemię covid 19 rozpatruje odwołania z ogromnym opóźnieniem tj. w terminie znacznie dłużnym niż zakładane w ustawie Pzp 14 dni. W dniu 23.07.2020 r. zapadł wyrok częściowo uwzględniający odwołanie i nakazujący zamawiającemu ponowne badania i analizę oferty, wobec czego nie może zostać jeszcze podpisana umowy w ramach procedury. Wprowadzenie nowego (innego) wykonawcy na czas niezbędny do zakończenia procedury odwoławczej ze względów technicznych nie jest możliwa, gdyż niezwykle trudne byłoby pozyskanie wykonawcy, który chciałby realizować usługę w tak krótkim okresie. Specyfika serwisu hydroforni wymaga zaangażowania sił i środków, których koszty zwracają się przy długotrwałej realizacji usługi - usługa ma charakter cykliczny, a czynności wykonawca są wg rocznego harmonogramu. Ponadto, świadczenie usługi w wydłużonym okresie odbywa się przy zastosowaniem tych samych stawek co w umowie pierwotnej, które są znacznie korzystniejsze od tych uzyskanych w ramach aktualnej procedury. Wobec powyższego, zmiana wykonawcy na tym etapie spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, a tym samym nie może zostać dokonana ze względów ekonomicznych. Wartość o jaką zwiększa się umowa to 1800 zł więc jest to znacznie poniżej 50% wartości określonej pierwotnie w umowie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.