eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego "Centrum Wspierania Nowego Życia - Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego Szpitala Żydowskiego oraz jego adaptacja w celu nadania mu nowych funkcji użytkowych, wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem" na rzecz SPSZW im. Jana Bożego w Lublinie w lokalizacji przy ul. Lubartowskiej 81

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-03

Ogłoszenie nr 560142081-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.

Lublin: wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego "Centrum Wspierania Nowego Życia - Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego Szpitala Żydowskiego oraz jego adaptacja w celu nadania mu nowych funkcji użytkowych, wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem" na rzecz SPSZW im. Jana Bożego w Lublinie w lokalizacji przy ul. Lubartowskiej 81
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Centrum Wspierania Nowego Życia - Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego Szpitala Żydowskiego oraz jego adaptacja w celu nadania mu nowych funkcji użytkowych, wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590447-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510212901-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Krajowy numer identyfikacyjny 43099240200000, ul. ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 740 86 14, e-mail zamowienia@spszw.lublin.pl, faks 81 740 39 34.
Adres strony internetowej (url): www.janbozy.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego "Centrum Wspierania Nowego Życia - Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego Szpitala Żydowskiego oraz jego adaptacja w celu nadania mu nowych funkcji użytkowych, wraz z zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem" na rzecz SPSZW im. Jana Bożego w Lublinie w lokalizacji przy ul. Lubartowskiej 81

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP.3311-40/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych renowacji, modernizacji, przebudowy, rozbudowy o klatkę schodową i zmiany sposobu użytkowania części zabytkowego budynku dawnego Szpitala Żydowskiego na potrzeby "Centrum wspierania nowego życia" (funkcje hotelowo-wystawienniczo-konferencyjne) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., kanalizacji deszczowej, hydrantową, oddymiania klatki schodowej, grzewczą, wentylacji, klimatyzacji i chłodu, odgromową, elektryczną i teletechniczną; zewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i elektrycznymi wraz z rozbiórką kolidującej infrastruktury, rozbiórką istniejących studni okiennych i wykonaniem nowych, rozbiórką i odtworzeniem schodów zewnętrznych, odcinkiem drogi pożarowej, stanowiskami postojowymi oraz dojściami, dojazdami i utwardzeniem terenu na działce nr ew. 3 (obręb 07-Czwartek, ark. 2) przy ul. Lubartowskiej 81, 83 w Lublinie. Budynek jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Lublin. Zakres robót: - roboty rozbiórkowe (wszystkie branże) - roboty konstrukcyjno-budowlane (dobudowa klatki schodowej wraz z szachtem windowym, wymiana stropów, więźby dachowej, pokrycia dachowego, posadzek, inne roboty remontowe, wykończeniowe, elewacji, itp.) - dostawa i montaż dźwigu osobowego (przelotowy o udźwigu 1125kg) - instalacje sanitarne: wewnętrzne- wod.-kan., kanalizacja deszczowa , hydrantowa, oddymiania klatki schodowej, grzewcza, wentylacji, klimatyzacji i chłodu; zewnętrzne instalacje: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej - instalacje elektryczne (rozdzielnice elektryczne, przewody instalacyjne, osprzęt instalacyjny, oprawy oświetleniowe, instalacje zewnętrzne, trasy kablowe, instalacja przeciwoblodzeniowa dachu, połączenia wyrównawcze, instalacje: SSWiN, systemu dozoru wizyjnego, okablowania strukturalnego, kontroli dostępu, oddymiania i przewietrzania, przyzywowa, systemu multimedialnego, domofonowa, sygnalizacji pożaru, odgromowa itp.) - zagospodarowanie terenu: nawierzchnie utwardzone (ruch kołowy, droga pożarowa, chodniki); murek oporowy; zieleń: (wycinka drzew, nasadzenia, trawnik, kwietnik); mała architektura Powierzchnia zabudowy (w zakresie opracowania) 550,93 m² - stan istniejący, 614,28 m² - stan projektowany. Powierzchnia biologicznie czynna (w zakresie opracowania) 2 093,37m² - stan istniejący, 1 588,09 m² - stan projektowany Powierzchnie utwardzone (drogi, place manewrowe, parkingi, chodniki (w zakresie opracowania) -stan istniejący 676,7 m², 1 118,63 m² - stan projektowany Powierzchnia całkowita użytkowa: 1 349,03 m² Liczba kondygnacji nadziemnych: 2 Liczba kondygnacji podziemnych: 1 Wysokość budynku: 11,66 m Kubatura: 7 912,78 m³ 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ), na którą składają się w szczególności: 1) przedmiary robót, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) branżowe projekty wykonawcze. 4) dokumentacja projektowa budowlana 3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.5. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji: 3.5.1.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy, dla elementów wbudowanych, maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia - gwarancja, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta lecz nie krótsza niż 24 miesiące, w tym na dźwig. Oferowany okres gwarancji na roboty budowlane oraz na dźwig, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11 oraz ppkt. 18.2.b) niniejszej SIWZ. 3.5.2. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne na okres odpowiadający okresowi gwarancji, licząc od dnia zakończenia wykonywania robót budowlanych, po protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu, bez zastrzeżeń. Zamawiający będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę, wypełnionej karty gwarancyjnej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ i przedłożenia przed podpisaniem umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:

45111291-4,

50531400-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.10.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zlecono roboty dodatkowe w zakresie: wzmocnienia ściany kolankowej, stropów kolebkowych, rozebranie stropu drewnianego, z pogłębieniem bruzdy do oparcia, ze zwiększeniem nakładu zbrojenia oraz betonu towarowego, zastosowania dodatkowych ankr wzdłuż osi E obiektu, zamurowania skorodowanych oraz przepalonych przewodów kominowych, wykonania nowych nadproży, pogłębienie wykopu, zmiany rzędnej posadowienia klatki schodowej, z posadzkami piwnic, przeniesienia docieplenia na strop nad I p., zmienienie deskowania połaci dachowej, zastosowania płyty multipor o gr. 14 cm do izolacji murów zewnętrznych, oczyszczenia wszystkich rys zewnętrznych na ścianach konstrukcyjnych obiektu, z nawilżeniem, podłączenia koszy do kanalizacji deszczowej powyżej poziomu ułożenia kanalizacji, wykonania nowych przyłączy deszczowych z budynku A, włącznie z wymianą studni i włączeniem rur spustowych, zmiany trasy przebiegu nowego przyłącza wodociągowego do celów p.poż oraz zmiany średnicy do rurociągu budynku.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiła konieczność sporządzenia aneksu do umowy z uwagi na okoliczność wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie podpisania umowy podstawowej, działając z należytą starannością. Brak możliwość zlecenia robót dodatkowych (zmiana przewidziana w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu)nie jest możliwe wykonanie robót podstawowych z przyczyn technologicznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.