Ogłoszenie nr 560140322-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Płock: Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519185-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540048944-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510089193-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 17756003880000,
ul. Jachowicza
1,
09-402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48242625271, e-mail
ZAP_Plock@zus.pl, faks
+48242625660.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):280000/271/5/2020-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek trenowych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia: Część nr 1: meble na Sale Obsługi Klientów, Część nr 2: meble do bazy noclegowej, Część nr 3: pozostałe meble biurowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostaw znajduje się w części II SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:
39130000-2,
39112000-0,
39113100-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta w dniu 21.05.2020 r.
Termin wykonania umowy - 60 dni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy - 67 dni
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na sytuację gospodarczą wywołaną stanem epidemii wirusa COVID-19, która spowodowała opóźnienia w dostawach materiałów niezbędnych do produkcji mebli - wykonawca zwrócił się z wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni. Zdarzenie to występuje poza strukturą firmy, tj. trudności z zakupem niezbędnych materiałów potrzebnych do produkcji mebli. Płyta meblowa, część okuć meblowych oraz komponenty potrzebne do wykonania stelaży pochodzą z importu, który komplikuje sytuacja na granicach, powodując opóźnienia w dostawach.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania przedmiotu umowy - 67 dni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
- Przebudowa i remonty nawierzchni dróg na terenie miasta Płocka w zakresie wykonania i wymiany nawierzchni jezdni
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.