eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zaprojektowanie i budowa budynku socjalnego w ZUOK Orli Staw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 560134741-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Kalisz: Zaprojektowanie i budowa budynku socjalnego w ZUOK Orli Staw
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620734-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500300987-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina", Krajowy numer identyfikacyjny 25081047800000, ul. pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 635 650, e-mail przetargi@czystemiasto.pl, faks 627 635 651.
Adres strony internetowej (url): www.czystemiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa budynku socjalnego w ZUOK Orli Staw

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

JRP.271.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i budowie budynku socjalnego w ZUOK Orli Staw. Zamówienie to wchodzi w zakres Projektu pt. "Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu", którego realizacja ma być dofinansowana w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego II część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej "SIWZ"). 3. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: 1) Wykonanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej w celu uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym projektu wykonawczego, koniecznej do realizacji przedmiotu Umowy i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz opinii i zgód odpowiednich urzędów i instytucji; 2) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień do przekazania budynku do użytkowania; 3) Pełnienie nadzoru autorskiego; 4) Rozbudowa budynku socjalnego o dalszą część parterową oraz przebudowa istniejącego budynku w niezbędnym zakresie, w tym wykonanie: a) robót ogólnobudowlanych, b) robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; 5) Malowanie wszystkich pomieszczeń w istniejącym budynku socjalnym farbami emulsyjnymi; 6) Przebudowa i rozbudowa infrastruktury i elementów zagospodarowania terenu; 7) Przeprowadzenie prób wymaganych przepisami; 8) Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. 4. Ponadto przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać następujących zasad: 1) Wykonywanie robót objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w warunkach normalnej pracy Zakładu, musi więc być cały czas utrzymana możliwość korzystania z budynku socjalnego przez pracowników - z części starej lub nowej. Należy więc umożliwić taką kolejność wykonywania robót, która zapewni spełnienie tego warunku. Zakład pracuje w systemie dwóch zmian: od 6.00-22.00.Większość sobót i niedziel jest wolna od pracy; 2) Z powyższego wynika konieczność podzielenia budowy na dwa etapy: a) Etap I: rozbudowa budynku socjalnego z kotłownią wraz z połączeniem go infrastrukturalnie z budynkiem przebudowywanym (istniejącym) oraz przebudowa i rozbudowa infrastruktury zewnętrznej i elementów zagospodarowania terenu, b) Etap II: po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie Etapu I nastąpi przebudowa istniejącego budynku socjalnego z kotłownią w niezbędnym zakresie oraz malowanie wszystkich pomieszczeń w istniejącym budynku socjalnym farbami emulsyjnymi. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia informacji i planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych, realizowane na terenie budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). 7. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 7 powyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa pkt. 7 powyżej na zasadach przewidzianych we wzorze umowy - III części SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawcy (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawieranych z nim) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45300000-0,

45110000-1,

45210000-2,

45310000-3,

45320000-6,

45330000-9,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45111000-8,

45112000-5,

45113000-2,

45213000-3,

45316000-5,

45315000-8,

45314000-1,

45311000-0,

45321000-3,

45332000-3,

45331000-6,

45421000-4,

45432000-4,

45431000-7,

45443000-4,

45442000-7,

39000000-2,

39100000-3,

39110000-6,

39140000-5,

39112000-0,

39141000-2,

39141200-4,

39141400-6,

39143000-6,

39143200-8,

39143210-1,

39711130-9,

71000000-8,

71200000-0,

71300000-1,

71220000-6,

71320000-7,

71221000-3,

71328000-3,

71327000-6,

71326000-9,

71321000-4,

71321200-6,

45100000-8,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
590 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zaprojektowanie i budowa budynku socjalnego w ZUOK Orli Staw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WERBUD Roboty Drogowo-Budowlane Piotr Pleśnierowicz, , Pośrednik 1a, 62-840, Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 866036.91 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
termin wykonania zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wprowadzeniem dnia 20 marca 2020 roku na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii i związanymi z tym niespodziewanymi trudnościami w realizacji przez Wykonawcę zapisów Umowy, co Wykonawca potwierdził poprzez złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów, działając w oparciu o art. 15r ust. 4 pkt 1) ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 poz. 374 ze zm.) dokonano zmiany terminu zakończenia realizacji Umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.