eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa umundurowania dla wojskowych straży pożarnych - postępowanie nr 21/D



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 560130780-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Olsztyn: Dostawa umundurowania dla wojskowych straży pożarnych - postępowanie nr 21/D
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519244-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510097419-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51069834200000, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48261321600, e-mail rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl, faks +48261321689.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa umundurowania dla wojskowych straży pożarnych - postępowanie nr 21/D

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

21/D

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu i armatury pożarniczej: 1) ubrań specjalnych strażackich, w ilości 101 kpl.; 2) butów strażackich specjalnych, w ilości 80 par; 3) butów strażackich gumowych typu OFFICER lub równoważnych, w ilości 9 par; 4) rękawic strażackich specjalnych, w ilości 95 par; 5) kominiarek niepalnych, w ilości 80 szt.; 6) ubrań koszarowych, w ilości 54 kpl.; 7) półbutów koszarowych strażackich, w ilości 30 par; 8) koszulek letnich typu POLO z logo WSP, w ilości 71 szt. 9) koszulek letnich z logo WSP, w ilości 71 szt. 10) koszulek na długi rękaw "zimowych", w ilości 71 szt. 11) sztormiaków - kurtek strażackich, w ilości 40 szt. 12) pasów strażackich, w ilości 18 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1, w godzinach 7:30 - 13:00; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: o pozycja 1 opisu przedmiotu zamówienia: min. 36 - maks. 48 miesięcy, licząc od daty dostawy; o pozycje 2 - 12 opisu przedmiotu zamówienia: min. 12 - maks. 24 miesiące, licząc od daty dostawy; 4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne sprzętu/ towaru z tytułu rękojmi;


II.4) Główny kod CPV: 18410000-6
Dodatkowe kody CPV:

18832000-0,

18812000-4,

18424000-7,

18331000-8,

18425000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 05.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa umundurowania dla wojskowych straży pożarnych - postępowanie nr 21/D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MILENA BIS Spółka z o.o. , , ul. Cmentarna 6 , 62-025, Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 342636.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy z dnia 05.06.2020 r. na dzień 19.06.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zmiana terminu na wniosek wykonawcy ze względu na nadzwyczajne okoliczności jakim jest COVID - 19 i inne choroby zakaźne oraz wywołane nim sytuacje kryzysowe w Zakładzie Pracy Chronionej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.