Ogłoszenie nr 560127096-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
Warszawa: "Remont instalacji elektrycznej - I etap w Zespole Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie" (znak sprawy ZP-13/20).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526435-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510112934-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001080,
ul. Nowogrodzka
43,
00-691
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 93 93, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 443 94 85.
Adres strony internetowej (url): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont instalacji elektrycznej - I etap w Zespole Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie" (znak sprawy ZP-13/20).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-13/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych - I etap w Zespole Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie w oparciu o dokumentację określoną w §1 ust. 2 Projektu Umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót, które są jedynie elementem pomocniczym i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 1. Przedmiar robót dla wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z aranżacją części pomieszczeń i robotami poinstalacyjnymi w budynku warsztatów Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonany przez Pracownię Projektów Instalacji Elektrycznych ELWAB, ul. Spacerowa 19 w Żyrardowie. Aktualizował w dniu 16 luty 2020 r Arkadiusz Kiereś Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście. 2. Przedmiar robót dla wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z aranżacją części pomieszczeń i robotami poinstalacyjnymi w budynku warsztatów Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie 3. - instalacje niskiego napięcia, wykonany przez Pracownię Projektów Instalacji Elektrycznych ELWAB, ul. Spacerowa 19 w Żyrardowie. Aktualizował w dniu 16 luty 2020 r Arkadiusz Kiereś Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście. 4. Przedmiar robót dla wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z aranżacją części pomieszczeń i robotami poinstalacyjnymi w budynku warsztatów Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie - branża budowlana, wykonany przez Pracownię Projektów Instalacji Elektrycznych ELWAB, ul. Spacerowa 19 w Żyrardowie. Aktualizował w dniu 16 luty 2020 r Arkadiusz Kiereś Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście. Wskazane opracowania tj. dokumentacja określona w §1 ust. 2 projektu umowy i przedmiar robót stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie robót dla etapu I: Roboty budowlane, m.in.: - roboty murarskie, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie - montaż przepierzeń z aluminium i szkła. Roboty niskoprądowe, m.in.: - system sygnalizacji pożaru, - system wykrywania włamania, - system kontroli dostępu, - system radiowęzła, - sieć strukturalna. Roboty elektryczne: - wymiana instalacji elektrycznej, - montażu opraw oświetleniowych i osprzętu. Szczegółowy zakres robót dla etapu I określa załącznik nr 1 do Projektu Umowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - prace polegające na wykonaniu: 1) robót ogólnobudowlanych (roboty murarskie, malarskie, tynkarskie, posadzkarskie montaż przepierzeń z aluminium i szkła); 2) robót elektrycznych (wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z osprzętem i oprawami). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczeń pracodawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Za opóźnienie w przedłożeniu oświadczeń pracodawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę w terminach określonych w §4 ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w umowie.
II.4) Główny kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV:
45315600-4,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 1 czerwca 2020r. do 21 sierpnia 2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Remont instalacji elektrycznej - I etap w Zespole Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie" (znak sprawy ZP-13/20). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MILEST Paweł Michalik,
,
ul. Solidarności 92 lok. 102,
01-016,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy terminu realizacji zamówienia. Zgodnie z Aneksem nr 1 wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 2 w ust. 1 pkt 2 i 3 otrzymują brzmienie:"2) zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpi do dnia 8 września 2020 r., 3) zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 11 września 2020 r." ;2) Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego aneksu.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmian dokonano na podstawie art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.) oraz § 12 ust. 1 pkt 10 umowy, w związku z zaistnieniem okoliczności określonych w Protokole konieczności, który stanowi załącznik nr 1 do aneksu, tj.: Z uwagi na przeprowadzane zawodowe egzaminy maturalne trwające, zgodnie z harmonogramem ww. placówki, do 30 06 2020r., komisja stwierdza brak możliwości prowadzenia jakichkolwiek prac rozbiórkowych i montażowych, przewidzianych do wykonania Projektem budowlanym.
Pomieszczenia podlegające wymianie instalacji elektrycznej w pierwszym etapie robót, usytuowane są w bezpośrednim sąsiedztwie sal dydaktycznych, w których przeprowadzane są wspomniane egzaminy maturalne.
Biorąc pod uwagę powyższe komisja wnioskuje o zmianie terminu umownego wykonania robót na dzień 11.09.2020r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Częściowy remont dachu kościoła filialnego p.w. Świętej Trójcy w Jasnej
- Wykonanie prac remontowych budowlanych w pomieszczeniach budynku głównego Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
- Remont pomieszczeń w żłobku Stokrotka placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Chrościckiego 16/18.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.