eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw Jankowice i Studzienice.



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 560127039-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Pszczyna: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw Jankowice i Studzienice.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 391162 - 2014

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 264995 - 2014

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pszczynie, Krajowy numer identyfikacyjny 52364300000000, ul. ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 493 900, e-mail pszczyna@pszczyna.pl, faks 324 493 955.
Adres strony internetowej (url): www.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw Jankowice i Studzienice.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.0053.2014

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw Jankowice i Studzienice


II.4) Główny kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 m-ce zmieniona aneksami dotyczącymi zmiany terminu - ostatni aneks z 29.05.2020r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu rzeczowego prac dotyczących korek związanych ze stanowiskiem organu nadzorczego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wyrokiem WSA w Gliwicach z dnia 29 lipca 2019r. sygn. II SA/Gl 636/19 oddalającego skargę Gminy Pszczyna na rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Śląskiego z dn. 25 lutego 2019 r. o stwierdzeniu nieważności w całości uchwały nr IV/26/19 Rady Miejskiej w Pszczynie z dnia 17 stycznia 2019r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw Jankowic i Studzienic - Etap II - Wykonawca miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tj. Instytut Rozwoju Miast i Regionów skorygował, we wskazanym zakresie w rozstrzygnięciu nadzorczym projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw Jankowice i Studzienice - Etap II. Następnie zgodnie z procedurą planistyczną projekt został poddany opiniowaniu i uzgodnieniom. W zwiazku z negatywnym stanowiskiem Gminy Kobiór w sprawie zaopiniowania ww. projektu planu miejscowego oraz licznymi protestami mieszkańców dotyczącymi zapisów umożliwiających eksploatację złóż węgla i budowę kopalni, majac na uwadze ochronę przedmiotowego obszaru - Zamawiąjący podjął decyzję o podziale procedowanego planu na dwie części. Powyższe ma na celu ustalenie dodatkowych regulacji w wydzielonym terenie zawierającym złoże węgla kamiennego Studzienice 1 i w konsekwencji procedowanie dwóch części planu oddzielnie. Podzielenie etapu na dodatkowe części zwiększa zakres prac, który wykracza poza zakres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę przy podpisaniu umowy, jak również nie obejmuje swoim zakresem korekt związanych ze stanowiskiem organu nadzorczego. STANOWISKO STRON: Po przedstawieniu stanowiska Zamawiającego i analizie zakresu niezbędnych prac Wykonawca zobowiązał się do wykonania dwóch odrębnych opracowań miejscowego planu i procedowanie ich oddzielnie. W związku ze zwiększeniem zakresu prac, który wykracza poza zakres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę przy podpisaniu umowy, jak również nie obejmuje swoim zakresem korekt związanych ze stanowiskiem organu nadzorczego - Strony zgodnie ustaliły, że zostanie zawarty stosowny aneks obejmujący zakres prac oraz wynagrodzenie za dodatkową pracę. Wykonawca przedstawił szacunkowy koszt dodatkowych prac w wysokości brutto 17 220,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 00/100).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.