Ogłoszenie nr 560126490-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
Krosno: "Budowa otwartej strefy aktywności z budową placu zabaw i ciągu pieszo-rowerowego" "Dobudowa punktów świetlnych na Osiedlu Markiewicza w Krośnie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593670-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 560108814-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510249439-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Krosno, Krajowy numer identyfikacyjny 52698900000000,
ul. Lwowska
28A,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 47 43 218, e-mail
zp@um.krosno.pl, faks
13 47 43 218.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa otwartej strefy aktywności z budową placu zabaw i ciągu pieszo-rowerowego" "Dobudowa punktów świetlnych na Osiedlu Markiewicza w Krośnie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.120.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na budowie otwartej strefy aktywności wraz z budową placu zabaw, ciągu pieszo-rowerowego, oświetlenia oraz odwodnienia liniowego w Krośnie na osiedlu Ks. Bronisława Markiewicza, przy ul. Powstańców Warszawskich, dz. 2658/5, 2658/12, 2661, 2662/2, 2663, 2665, 2666, 2616/22, 2658/2, 2658/14, obręb Śródmieście. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) obsługę geodezyjną, 2) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia przedszkola oraz działek prywatnych kolidujących z zakresem prac, 3) wykarczowanie pni, usunięcie korzeni drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wg rys. projektu zieleni (drzewa i krzewy wymagające zezwolenia na usunięcie zostaną wycięte przez Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prowadzenie prac związanych z wycinką także po przekazaniu placu budowy wykonawcy), 4) roboty ziemne reprofilacji terenu wg przekrojów i zagospodarowania terenu, 5) wykopy pod fundamenty urządzeń oraz podbudowę ciągów pieszych, pieszo-rowerowych i placyków, 6) wykonanie odwodnienia liniowego i odprowadzenie go do istniejącej kanalizacji deszczowej wg załączonych warunków i mapy zagospodarowania terenu, 7) dostawę urządzeń siłowni zewnętrznej, placu zabaw, elementów małej architektury (ogranicza się ilość stołów do szachów do 1 szt., rezygnuje się z montażu leżanek parkowych oraz pergoli stalowo-drewnianej), 8) wykonanie ogrodzenia placu zabaw wraz z montażem dwóch furtek (ogrodzenie placu zabaw należy wykonać z paneli 3D o wysokości 1,23 m, bez podmurówki, pozostałe parametry jak dla ogrodzenia terenu przedszkola), 9) wykonanie fundamentów oraz osadzenie elementów wyposażenia terenu (ogranicza się ilość ławek oraz koszy, należy zamontować 13 szt. ławek parkowych oraz 13 szt. koszy w miejscach wskazanych w trakcie prowadzonych prac, wykonać należy wszystkie poszerzenia chodników), 10) wykonanie ogrodzenia terenu przedszkola wraz z montażem dwóch furtek, 11) ułożenie obrzeży na ławie betonowej z oporem obustronnym, 12) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 25 cm, 13) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, 14) ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej w nawiązaniu do istniejącego ciągu pieszo-rowerowego gr. 6 cm, 15) rozbiórkę części istniejących ciągów pieszych z płyt betonowych, wykonanie nowej podbudowy oraz ułożenie kostki brukowej, 16) na ścieżce rowerowej wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej gr. 6 cm w kolorze czerwonym (zmiana względem dokumentacji projektowej, patrz również rys. 6 projektu arch.-bud.), 17) oznakowanie poziome i pionowe ścieżki pieszej i rowerowej, 18) ułożenie podbudowy i nawierzchni placu zabaw z maty przerostowej wg rysunku zagospodarowania, 19) montaż lamp parkowych i najazdowych pod dwoma drzewami, wykonanie instalacji oświetlenia terenu wraz z wpięciem do istniejących obwodów, 20) uporządkowanie terenu i odtworzenie nawierzchni utwardzonych po przejściu linii kablowej oświetlenia terenu, 21) obsianie terenu trawą, 22) montaż tablic z regulaminem, 23) prace towarzyszące. Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonych projektach budowlanych i wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Załączone projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych obejmują całość inwestycji. Z zakresu rzeczowego określonego w dokumentacji projektowej wyłączona zostaje w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia część prac. Zakres zamówienia nie obejmuje: - nasadzenia drzew, krzewów, pnączy, - budowy pergoli stalowo-drewnianej, - montażu leżanek parkowych, - wykonania drenażu w zakresie sączków od nr 1 do nr 9 oraz studni s11 i s12. Wyjaśnienia oraz ograniczenie zakresu zamówienia z podziałem na branżę budowlaną oraz sanitarną zostały przedstawione graficznie w plikach znajdujących się w folderze "zakres zamówienia". Zakres branży elektrycznej należy zrealizować w całości, łącznie z odtworzeniem nawierzchni utwardzonych po ułożeniu linii kablowej do istniejącej Szafy Oświetlenia Ulicznego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Uwaga! Prace objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone na terenie z gęstą siecią uzbrojenia podziemnego oraz na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Krośnie. Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę fakt prawidłowego pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenia terenu wykonywanych robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem dzieci oraz osób trzecich. Należy uwzględnić konieczność oraz koszty koordynacji prac w pobliżu istniejących sieci oraz odbiorów wpięć i skrzyżowań przez ich gestorów. Uwaga ! Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, sprzętu i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały, sprzęt, urządzenia i wyposażenie dowolnego producenta, pod warunkiem że posiadają one parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty: ziemne, brukarskie, instalacyjne elektryczne, instalacyjne sanitarne oraz montażowe ogrodzeń i urządzeń. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111300-1,
45112000-5,
45112710-5,
45231100-6,
45231300-8,
45233161-5,
45233162-2,
45233200-1,
45310000-3,
45342000-6,
37535200-9,
37410000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.11.2019r. - 30.04.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wartości umowy z 852.875,36 zł na 859.887,41 zł, zmiana terminu realizacji z 29.05.2020r. na 30.06.2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót budowlanych w związku ze zmianą przebiegu ścieżki rowerowej. Ww. roboty mają na celu umożliwienie wykonania ciągów pieszych i rowerowych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania inwestycji. Wynikają bezpośrednio ze stwierdzonych warunków na placu budowy, które nie były uwzględnione w zmienionym pozwoleniu na budowę. Pozostałe zmiany także wpłyną korzystnie na użytkowanie obiektu i podniosą bezpieczeństwo jego użytkowania. Wprowadzone zmiany zostały zainicjowane zmianą przebiegu ciągu rowerowego i są jego konsekwencją. Zwiększą bezpieczeństwo oraz poprawią jednocześnie komfort użytkowania ścieżki rowerowej i pieszej oraz przyległego terenu. Zabezpieczą także powstałe skarpy przed destrukcją i przyczynią się do prawidłowego odwodnienia przyległego terenu, jednocześnie gwarantując długotrwałą sprawność systemu kanalizacji deszczowej.
Ponadto, w związku ze zleceniem przez Zamawiającego opracowania zmiany pozwolenia na budowę oraz przedłużającym się terminem uzyskania ostatecznej decyzji zmieniającej pozwolenie na budowę ze względu na stan epidemii ogłoszony z powodu COVID-19 w umowie wprowadza się zmianę terminu zakończenia zadania do dnia 30.06.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Przebudowa ulicy J. Stapińskiego w Krośnie
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łazy, Pietrusza Wola i Rzepnik"
- Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego przy ul. Bursaki w Krośnie
- Wykonanie konserwacji urządzeń dźwigowych eksploatowanych w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim w Krośnie
- ,,Modernizacja w ramach kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Iwoniczu"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.