Ogłoszenie nr 560126248-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.
Opole: Rozbudowa wraz z przebudową drogi powiatowej Nr 1703 O w km 0+054,40 do 3+926, od 4+148 do 5+185, od 5+412 do 8+300 i od 8+345 do10+859 polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej wraz z obiektami inżynierskimi, budowie odwodnienia i częściowym odnowieniu jezdni w m. Łubniany
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524758-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510082805-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142158400000,
ul. ul. Książąt Opolskich
27,
45-005
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4414069, e-mail
zamowienia@zdp.opole.pl, faks
77 4414071.
Adres strony internetowej (url): https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa wraz z przebudową drogi powiatowej Nr 1703 O w km 0+054,40 do 3+926, od 4+148 do 5+185, od 5+412 do 8+300 i od 8+345 do10+859 polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej wraz z obiektami inżynierskimi, budowie odwodnienia i częściowym odnowieniu jezdni w m. Łubniany
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.261.6.2020.EW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej Nr 1703 O w m. Łubniany i dotyczy robót na odcinku ścieżki od km 9+407 do km 10+119 ( kilometraż wg projektu ) i obejmuje następujące roboty: - roboty przygotowawcze; - prace geodezyjne (roboty pomiarowe oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej); - usunięcie drzew i krzewów; - rozbiórkę: o elementów istniejącej drogi,o nawierzchni, o podbudów, o barierek, o studzienki, o znaków; - roboty ziemne, w tym m.in.: o wykopy,o nasypy, o montaż studzienki ściekowej ulicznej z osadnikiem bez syfonu, o podłoża, o czyszczenie kanałów, o korytowanie; - podbudowy, w tym m.in.: o podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, o oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, o podbudowa z kruszywa łamanego, o podbudowa z betonu asfaltowego, o wyrównanie podłoża gruntem niewysadzinowym; - wykonanie nawierzchni, w tym m.in.: o nawierzchnie z betonu asfaltowego ścieżki rowerowej, zjazdów i włączeń dróg, o frezowanie nawierzchni i utylizacja frezowin, o zabezpieczenia geosiatką nawierzchni asfaltowej; - roboty wykończeniowe, w tym m.in.: o umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków, o humusowanie; - oznakowanie poziome i pionowe; - elementy ulic, w tym m.in.:o wbudowanie krawężników betonowych, obrzeży betonowych i oporników betonowych na ławach betonowych z oporem, o chodnik z płytek sensorycznych, o wykonanie ścieku z kostki betonowej - na ławie betonowej z oporem, o montaż studzienki ściekowej ulicznej z osadnikiem bez syfonu, o regulacja urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i poboczu; - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych (ST). W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowania harmonogramu robót, - opracowania Programu Zapewnienia Jakości(PZJ), - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem), -zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i zaklauzulowanej, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej, -sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą), - bezpośrednio przed przystąpieniem do wycinki drzew Wykonawca bezwzględnie winien upewnić się czy w obrębie drzew nie znajdują się miejsca lęgowe ptaków (budki,dziuple, gniazda), - odkupienia 100% drewna, pozyskanego z wycinki drzew na tym zadaniu, wg cen wynikających z protokołu brakarskiego sporządzonego (na zlecenie Wykonawcy) przez uprawnionego leśnika. Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót. Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa (DP), - Przedmiar robót(PR), - Specyfikacje techniczne (ST). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233162-2,
45233290-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 07.05.2020 roku do 31.08.2020 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wysokość wynagrodzenia oraz zmiana terminu realizacji zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas prowadzenia robót przy rozbiórce istniejącego chodnika ujawniono, że kolektor kanalizacji deszczowej zlokalizowany bezpośrednio pod konstrukcją chodnika jest nieszczelny, spękany, miejscami uszkodzony, pozapadany. Średnie zamulenie kanału wynosi ponad 70 %. W kolektorze widoczne są przerosty korzenne. Wpusty uliczne nie posiadają pierścieni odciążających, ściany wpustów są spękane i skorodowane. Przykanaliki są nieszczelne, uszkodzone, zbudowane z różnych materiałów i kompozytów. Ujawniono, że istniejące studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej są spękane, kostka jest zmurszała, a metalowe zwieńczenie studni nie posiada oparcia po obwodzie studni, co grozi wypadkiem podczas eksploatacji ścieżki pieszo-rowerowej.
Wykonanie remontu istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej wraz z remontem wpustów ulicznych i przykanalików nie jest objęte zamówieniem podstawowym, lecz jest niezbędne do prawidłowej, zgodnej ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi realizacją zadania i stanowi roboty dodatkowe, których nie dało się przewidzieć na etapie udzielania zamówienia, lecz jest ściśle powiązane z wykonaniem zamówienia podstawowego.
Wartość zmiany dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych wynosi w sumie 173.653,22 zł netto i nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Z przyczyn technicznych oraz gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby także poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.
Teren na którym należy wyremontować kanalizację deszczową mieści się na placu budowy przekazanym protokolarnie firmie "P.H.U. Larix" Sp. z o.o. i nie jest możliwe dopuszczenie przez Zamawiającego do robót na tym terenie i w tym samym czasie innego Wykonawcy.
Dotychczasowy Wykonawca realizując przedmiot zamówienia posiada już na miejscu budowy sprzęt oraz ludzi zdolnych wykonać zamówienie dodatkowe, co nie będzie generowało kosztów dostosowania do warunków kontraktu. Zlecenie robót temu samemu Wykonawcy pozwala również na utrzymanie cen ofertowych dla robót, których opisy zgadzają się z pozycjami wycenionymi już w kosztorysie ofertowym, a które są niższe od średnich cen SEKOCENBUD.
Ponadto wykonanie kanalizacji deszczowej przez tego samego Wykonawcę, który wykonuje pozostałe prace związane z budową ścieżki, nie będzie rodziło sporów dotyczących ewentualnej odpowiedzialności gwarancyjnej zarówno za wykonanie kanalizacji, jak i ścieżki pieszo-rowerowej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP-2 Remont instalacji elektrycznych w budynku szkoły
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Zakup i dostawa bezprzewodowych stymulatorów serca dla Pracowni Elektrofizjologii.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy, gmina Wólka oraz wykonanie opaski bezpieczeństwa przy drodze gminnej 106113L w miejscowości Łuszczów Pierwszy i Bystrzyca
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 117260E Przycłapy - Jajczaki
- Przebudowa ul. Chmielnej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych - Etap II, obejmujący przebudowę ul. Chmielnej od posesji nr 13 do ul. Chabrowej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.